Ik vind het trouwens nog steeds onlogisch dat een van die twee mee doet.
Jan zou ondanks zijn ER avontuur nog prima mee kunnen doen lijkt me, maar Olcay heeft de week voor vertrek nog aan een triatlon meegedaan, waar ze maandenlang voor heeft getraind. Om dan direct mee te doen aan WIDM vindt ik knap (of slecht gepland). Misschien dat ze gewoon op vakantie was, naar Turkije ofzo..
iemand die verslaafd is aan social media zou op vakantie echt wel foto's maken van haar vakantie, zeker omdat ze toch wel een beetje een luxe vibe omarmt.
ik vind haar echt een typische WIDM kandidaat.
Ik weet dat we ook al zeker waren over Loes, maar ik heb nog iets gevonden wat dat bevestigd.
Op youtube onder LINDA kun je kijken naar filmpjes van bekende mensen die hun 25 favorieten dingen vertellen.
De favoriete app van Loes is instagram, ze is er verslaafd aan zoals ze zelf zegt.
Toch vreemd dat ze tussen 8 mei en 9 juni (32 dagen) niet EEN post heeft gedaan op instagram.
Ik weet nog niet wat ik van Georgie als land vind, maar ik ben wel heel benieuwd omdat het me inderdaad heel anders lijkt dan dat we tot nu toe gezien hebben!!! Goed speurwerk jongens.
Wel denk ik dat er een tweede land komt dit jaar, en dat zou dus heel goed Armenie kunnen zijn.