Daan van Dijsseldonk vind ik een goed gevonden naam, aangezien we nog een man missen.
@Amethyst
Wat betreft Bracha. Ik heb nergens gezegd dat het zeker is dat ze een kleine rol speelt, maar er zijn amper foto's van haar tijdens de opnameperiode te vinden, van alle andere acteurs kan ik foto's vinden.
Dat in combinatie met haar twitter stilte, en het feit dat Nieuwe Buren 3 zich gaat focusen op de 'nieuwe generatie' zoals videoland o.a. meldt, zou het maar eens goed kunnen dat Bracha & Daan kleinere rollen hebben dit seizoen. Maar alsnog, de opnames duurde 5 maanden.
Ik zie niet in waarom ze niet 3 weken weg zou kunnen. Ik vind haar ook gewoon heel erg in het plaatje van WIDM passen.
Maar zij is de enigste vrouw over wie ik niet zeker ben.
Loes, Olcay, Simone & Stine ben ik vrij zeker van.
Wat betreft Oren. Tunnelvisie had hem in de lijst staan en ik vond hem wel een goede naam voor De mol.
Ik heb verder niet gecheckt of hij in NL was vanwege opnames voor Dokter Deen maar als hier een naam zo vaak genoemd wordt, en iemand weet dat hij gespot is hier en dit kan ontkrachten dan had ik dat wel voorbij zien komen, maar ik zie nu pas voor het eerst dat hij dus opnames had voor Dokter Deen?
Ron heeft ook opnames gehad voor Ron in het Kasteel, zie o.a. Patrick Martens instagram begin mei. Geen idee of die opnames afwaren voor dat WIDM begon maar van sommige dingen kun je nooit zeker zijn.
Nogmaals, over de vrouwen ben ik dit seizoen wat stelliger dan over de heren. Over Jan ben ik vrij zeker, en Ruben Hein is ook wel een goede kanshebber. Verder is het nog niet zeker, maar zolang er geen betere opties zijn laten we het lijstje even zo!