Nou, ik ga maar eens proberen een leuke gevarieerde groep voor de dag te krijgen.
Mannen
1. André Kuipers - ruimtevaarder - 58 jaar
2. Colin Benders - trompettist - 30 jaar
3. Herman van der Zandt - journalist - 42 jaar
4. Jasper Demollin - presentator - 25 jaar
5. Ronald Goedemondt - caberatier - 41 jaar
Vrouwen
6. Esther Gerritsen - schrijfster - 44 jaar
7. Eva Koreman - radio dj - 32 jaar
8. Fockeline Ouwerkerk - actrice - 35 jaar
9. Ionica Smeets - wiskundige - 37 jaar
10. Leonie ter Braak - presentatrice - 36 jaar
Qua leeftijdsspreiding volgens mij wel erg naar de profielen van dit jaar gekeken - vijf dertigers, drie veertigers, een twintiger en een vijftiger.
Qua beroepen vind ik dit wel een mooi lijstje. Dit jaar echt een overdosis aan acteurs, dat mag volgend jaar niet meer. Slimmerd Ionica Smeets moet er nu ook eindelijk eens in komen! Als schrijver heb ik Esther Gerritsen uitgekozen. Die past wel goed in het plaatje denk ik. Herman van der Zandt is een veel genoemde naam. Voor de jeugd hebben we natuurlijk ook upcoming presentator Jasper Demollin! Hij is van Streetlab en dat is zelfs al genomineerd geweest voor de gouden televizierring. Moet beroemd genoeg zijn denk ik zo. Als caberetier heb ik voor Ronald Goedemondt gekozen. Ook vorig jaar al een keer genoemd als eventueel molkandidaat en ik vind hem eigenlijk ook wel binnen het profiel passen. André Kuipers wil ik al heel lang!! Ik wil weten hoe hij als persoon is, lijkt me een leuke, grappige, gezellige man die de meesten ook wel kennen. Colin Benders is leuk! Hij als trompettist kan een beetje de nieuwe Remy worden. En als radio dj dan Eva Koreman, presentatrice Leonie ter Braak (
) is erbij en actrice Fockeline Ouwerkerk vind ik ook wel in het plaatje passen.
Nou, dat was m. Ik heb alleen geen sporter maar ben ook niet in dat straatje thuis. Ik zou dit een hele leuke groep vinden en ik denk niet te bekend maar wel met aardig wat bekende namen? Maar dat laat ik aan jullie over, want ik ken ze natuurlijk allemaal