Ben ik weer met wat nieuwe naampjes!
-Zangeres Janne Schra valt met haar 35 jaar precies goed in het WIDM-leeftijdprofiel. Ze is niet te bekend, niet te onbekend.
-Ancilla van de Leest.
De Piratenpartij is niet in de kamer terecht gekomen en daarmee heeft dit ex-model toch hopelijk wel wat tijd over voor WIDM. Zou de eerste politicus zijn na Frits in 2012. Deze politica is 31 jaar en ik zie in haar wel een soort Sigrid-type.
-Actrice Renée Soutendijk is 59 jaar. Hoewel dit jaar Jochem de oudste was, miste ik toch een beetje de iets ouderen. Soutendijk is heel erg bekend in televisieland en zou niet misstaan in Wie is de Mol?.
-Actrice Ricky Koole is 44 jaar en zou ik toch ook op het lijstje van gevestigde namen toe willen voegen.
-Presentator Luuk Ikink is onlangs gestopt bij RTL Late Night. Dat betekent dat hij niet meer elke avond in het NH Schiller hoeft te staan. Hij is nu vooral werkzaam bij Galileo en RTL Boulevard maar voor die programma's zou hij toch wel een vakantie kunnen nemen? 34 jaar een een redelijk bekende naam.
-Voor een geheel ander vakgebied wil ik computer "nerd" Alexander Klöpping voorstellen.
-Als laatste even columniste Nynke de Jong nog aanstippen. Zij is heel leuk en ik zou haar graag in de serie zien.