Ligt eraan wat je verwacht . Afgelopen seizoen was volgens mij voor velen wel echt een verrassing.
Ik hoop zelf op Oost-Europa. Roemenië, Moldavië, Estland, Letland, Litouwen...
Ik zou zo graag weer een islamitisch land zien. Zijn er nog landen die daar nu ok zijn om te bezoeken? Marokko zou wel kunnen maar daar zijn veel Nederlanders.
Ik vind de seizoenen in Azie gedraaid nog altijd een van de betere, dankzij de enorme mysterieuze sfeer die in die landen heerst.
Vorig jaar in Amerika was mysterieus maar qua mensen viel daar alles te overleggen met de bevolking. Vind het juist wel leuk als er meer struggles zijn daarmee, en het lastiger gemaakt word voor de kandidaten (het levert altijd leuke interessante tv op)
Weet iemand of Karin al is gestopt met Radio en of we dus iets uit kunnen halen wanneer ze vertrokken zouden moeten zijn?
EDIT: En zou Art presenteren dit jaar? Een gevoel zegt me van niet. Hij is amper 3 weken vader en er moet ook veel voorbereid worden voor presentator te zijn. Hij zou het wel kunnen, maar ALS er een moment komt dat er nog een presentatie switch komt dan gok ik dat dat nu zou zijn..