reis richting opname-land is echter doorgaans op maandag. Opname zou dan beginnen op dinsdag. Van wanneer is die tweet?
Waar haal je die info vandaan? ze zijn echt wel jaren op andere dagen vertrokken ook. Daar zou ik dus echt niet vanuit gaan.
En Jan Versteegh zit al sinds 16 mei niet meer op instagram en twitter. Dat is meer dan 2 weken. Als hij in het land zou zijn en een film aan het opnemen zou zijn zou hij gewoon doortweeten en instagrammen lijkt me. Hij post normaal iets om de 2/3 dagen zoals ik al zei.
Hij is een groot fan van het programma, word gevraagd voor een interview in het officiele molboekje en dan zal hij nooit gevraagd zijn.. sure... Natuurlijk is hij allang gevraagd maar kon hij nooit vanwege reizen die hij maakt voor BNN (of andere dingen)
Opvallend vind ik ook dat hij te gast was bij It takes two op RTL (de opnames waren uiteraard al daarvoor een keer) maar die uitzending was afgelopen weekend. Hem kennende, zou hij dan wel een tweet gestuurd hebben dat hij vanvaond te zien was in dat programma. Ook dat niet..
Hij is een groot fan van WIDM en weet natuurlijk dat wij die hard aan het zoeken zijn dus heeft hij op instagram al op 10 mei iets geplaatst over een filmrolletje #eerstedraaidag zodat wij denken dat hij daarom niks post, maar hij gewoon weg is voor Wie is de Mol.
Met 17 jaar ervaring zijn deze aanstaand kandidaten ook slimmer geworden met het uitpuzzelen van deze dingen he, wel blijven opletten..
Hij heeft een totale social media stilte van 2 weken, normaal zou hij dan bovenaan de lijst van verdachten staan maar jullie geloven serieus dat hij aan het filmen is omdat hij dat 3 weken terug op instgram 'gezegd' heeft. Ooit gehoord van die smoes die kandidaten moeten verzinnen?
IK DENK DAT IK EEN NIEUWE NAAM HEB..
Simone Weimans. Journaliste en Nieuwslezares voor de NOS. Goede vriendin ook van Rik vd Westelaken. Dus zou via hem voorgesteld kunnen zijn. Tweet normaal best geregeld, nooit met hele lange stiltes en is sinds 15 mei helemaal stil. Dat is meer dan 2 weken. Op instagram is ze vanaf 16 mei ook helemaal van de radar. Kan iemand checken of ze het nieuws nog heeft gepresenteerd? naar mijn weten op 18 mei voor het laatst. Die dag was Art ook nog in NL en postte Jan Versteegh ook zijn laatste instagram foto.