Nog twee mensen om wellicht in de gaten te houden:
Jeugdjournaalpresentatrice Siham Raijoul is stil op Instagram sinds 4 mei. Maar je kunt je afvragen of er nog een NOS-gezicht in zou zitten, ervan uitgaande dat Simone Weimans meedoet.
Acteur/presentator Oren Schrijver heeft na 6 mei niets meer van zich laten horen op Twitter.
Beide leuke namen lijken me.
Ik denk dat Simone en Siham best samen zouden kunnen. in 2006 had je ook Milouska (jeugdnormaal), Toine (sportjournaal) en Roderick (RTL nieuws) in 1 seizoen..
En in 2015 had je ook Rik (NOS journaal) en Viktor (Shownieuws) en zo zijn er vast nog wel voorbeelden als je er dieper op ingaat. Heb zo ff paar voorbeelden opgenoemd die ik sowieso wist.
Als ze beide prime time nieuws zouden brengen ok. maar ze zitten op andere zenders want jeugdjournaal zit op NL3 en het normale journaal op 1.
Sihem is idd niet meer actief geweest op instagram & twitter. Kan iemand checken of ze de afgelopen 2 weken het jeugdjournaal heeft gepresenteerd?
EDIT: Aangezien ze beide bij de NOS zitten is het misschien toch minder gebruikelijk. Ook al was het bij Toine (nos sport) en Milouska (nos jeugd) zo, misschien is het toch gebruikelijker om niet 2 dames van een zelfde nieuwszender te nemen. Maar ze mogen beide wel op de lijst van mogelijke kandidaten. Misschien doen ze allebei mee, misschien 1 van de 2, misschien wel allebei niet en zijn ze beide gewoon op vakantie. Maar het lijkt me dat 1 van hun wel meedoet sowieso.