hahaha!!
Even iets anders, die site is niet up 2 date volgens mij want op 18 mei post Vanilla_boutique op instagram een foto dat Simone die dag het nieuws presenteert in hun vanilla top. Dat kun je zien als je naar de instagram van Simone gaat en dan op 'foto's van Simone rechts' kijkt waarin ze getagd is. Daar staat een post van 18 mei, en op die site die hierboven staat staat dat ze 16 mei voor het laatst op tv is.
18 mei zou dus kunnen kloppen, maar ik heb de journaals gecheckt na 18 mei en daarin komt ze niet meer voor. 18 mei was net voor het weekend dus het zou kunnen dat ze vanaf dan vrij heeft gekregen.
Ik typ een Annechien Steenhuizen in en haar laatste screenshot dateert van 1 mei. Maar ze heeft de hele afgelopen week het journaal gedaan dus ik denk dat die site niet helemaal te vertrouwen is. Ik denk niet dat hij/zij elke dag van elke persoon op tv een nieuw screenshot upload ook.
Kan iemand dubbelchecken of Simone helemaal niet meer op tv is geweest bij nieuwsuur en/of het journaal vanaf 18 mei?
Als je op twitter search zoekt onder haar naam zie je een tweet van iemand op twitter die schrijft' Waar is Simone Weimans gebleven? Al weken niet gezien #journaal #nieuwsuur #bezorgdeburger.