In dit artikel staat dat Ron Boszhard deze zomer vervangen wordt door Sacha Visser. Op 21 mei vervangt Sacha hem bij een zwemevenement. Het gekke is dat twee dagen eerder nog naar buiten komt (bijvoorbeeld op nu.nl) dat Ron zwemles zou geven. Dat staat ook nog steeds op de eigen site. Zou Ron misschien op het allerlaatste moment aan de groep zijn toegevoegd?
(excuses voor de lange tekst maar heb wat dingen uitgezocht)
Hmm, dit is wel opvallend. Nou die mag dan ook op die lijst! Klopt ook met een twitterstilte, en dat hij fan is van het programma. Hij heeft zelfs een keer een WIDM aflevering gemaakt bij zapsport volgens mij, Art was daar nog te gast meen ik me te herinneren.
Misschien is hij niet op het einde aan de groep toegevoegd, maar stond dit artikel gewoon al eventjes online op de zapsport site. Wel opvallend dus dat hij de hele zomer wordt vervangen door Sascha Visser. Dan kunnen we er vanuit gaan dat hij vanaf nu ook niet meer te zien is en kunnen we hem noteren als kandidaat.
Ik heb een dagje vrij en ik heb half twitter en instagram uitgepluist en nog een naam gevonden.
Actrice & Presentatrice Saar Koningsberger. Ze wordt al jaren genoemd, is een EX Robinson kandidaat maar dateert alweer uit 2010 (eerste seizoen met vips) Ruim 7 jaar later zou het dus prima kunnen. Is ook een fan van het programma en het volgende is opvallend.
Tweet/instagramt eigenlijk steevast om de 3/4 dagen, soms vaker en met een enkele keer een stop van hoogstens een week.
Nu vertrekt ze op 10 mei voor 3 dagen (dat schrijft ze op haar instagram) naar Kos voor RTL. De opnames duren 3 dagen en gaan over het vergeten kind en worden eind mei/begin juni uitgezonden. Opvallend is dat ze na 12 mei niet meer tweet t/m 27 mei, dan post ze op twitter (maar dat is gekoppeld aan haar instagram) dat er die avond uitzending is over haar opnames in griekenland van begin mei. Daarna is ze weer stil tot 5 juni en dan tweet ze dat er die avond weer een aflevering op tv is over het vergeten kind (Zelfde als 27 mei). Pas op 7 juni gaat ze weer tweeten en instagrammen en doet dit dan ook weer gewoon meteen op z'n ouds. Om de dag een post. Dus op haar 2 tweets na over de uitzending, die dus al eerder is opgenomen het is niet live, is ze van 12 mei t/m 7 juni stil op instagram en twitter. Mochten ze vertrokken zijn rond de 18/19e dan tel ik 18 dagen dat ze weg zou geweest zijn. Die 2 tweets over de uitzending kunnen makkelijk verzonden zijn vanuit opnameland. Dit hebben we heel vaak gezien bij kandidaten. Er zijn kandidaten geweest die zelfs hele periode gewoon door bleven tweeten. Maar bij haar vind ik het opvallend omdat ze normaal best veel post op instagram, selfies over waar ze is en wat ze doet maar die hele periode dus niet. de 2 posts die ze dan wel post gaan over een tv uitzending van opnames die dan al geweest zijn.....
Ok even een voorlopig lijstje voor wat meer duidelijkheid.
WIDM 2018
vrij zeker/zeker- Jan Versteegh, 31, M, presentator.
- Simone Weimans, 45, V, nieuwslezeres, journaliste
- Loes Haverkort, 36, V, actrice
- Oren Schrijver, 38, M, acteur
- Saar Koningsberger, 30, V, presentatrice, actrice.
- Ron Boszhard, 53, M, presentator.
Hier moet sowieso nog een schrijver/columnist bij, misschien een ex sporter en vast nog wel een acteur of actrice.
3 mannen, 3 vrouwen. Mis ik iemand die echt verdacht was? 1 ding is wel. In dit lijstje zitten 2 ex robinsons en 1 x atlasser. Nu geloof ik als een van de weinige oprecht niet in die regel mede omdat alle deelnemers niet recent in die programma's te zien zijn geweest. Maar ik vermeld het toch maar even. Wat is jullie mening?