^^ Bedankt voor de toelichting,
De Tunnelvisie. Heb je ook al een idee over wie de mol zou kunnen zijn? Dat moet toch een stuk makkelijker zijn als je alle(?) namen van een gereduceerde groep al weet.
Ik dacht dat je nadat je getipt was over Stine Jensen, je schreef dat 1 van Dolores Leeuwin of Mariëlle Koekenbier dan niet zou kloppen. Dat is wel heel specifiek.
Nu staat er echter alleen het volgende op je site.
"Er is alleen één probleem. Zij [Stine] is de zesde vrouw op deze lijst. Omdat Wie is de Mol? altijd gespeeld wordt door vijf vrouwen en vijf mannen klopt de naam van minstens één vrouw op de lijst dus niet..."
Omdat er meer indirect bewijs is dat Mariëlle meedeed dan Dolores, denk ik dat het lijstje van Rämon wat de vrouwen betreft wel eens helemaal zou kunnen kloppen. Dat "we" ze alle vijf al goed hebben.
Erg benieuwd of dat inderdaad zo is....
Vincent vianen had ook geen wikipagina
Oke, laat ik het anders formuleren. Wat haar carriere betreft zou Mariëlle Koekenbier de WIDM BN'er kandidaat zijn die in haar vakgebied het minst heeft bereikt denk ik. Vincent heeft met wereldsterren als Usher gewerkt. In het vorig seizoen was iedereen erg succesvol of was dat in het verleden (Jochem)
Vind Mariëlle niet echt in dat rijtje passen, maar geef haar toch een grote kans dat ze meedoet.