Wat denken jullie trouwens van die raadselachtige boodschap van Art, dat de enige zekerheid van 9 kandidaten en 1 mol wordt afgepakt? Krijgen we dan weer de kwestie van 'er is geen mol' zoals bij Jon?
Misschien krijgen ze bij aankomst in Georgië te horen: "Er is nog geen Mol. En jullie gaan stemmen om te bepalen wie de Mol wordt. De kandidaat die de meeste stemmen krijgt wordt de Mol."
Stel je voor dat je dan plotseling die rol op je moet nemen. En dan de toestand die ontstaat als de kandidaten gaan proberen te achterhalen wie op wie heeft gestemd. In theorie zouden ze door samen te werken dan met zijn allen in aflevering 1 al kunnen weten wie de Mol is. Maar in de praktijk gaat men natuurlijk niet samenwerken en dus gaan ze tegen elkaar liegen over op wie ze gestemd hebben. Bovendien kan de dan vers gekozen Mol meteen beginnen met Mollen. En je zou zelfs als je het vermoeden hebt dat je stemmen krijgt ook nog op jezelf kunnen stemmen.
Misschien dat ze beginnen in Nederland en dat 1 van de kandidaten daar achterblijft, niet mee mag op reis naar de locatie (wss dus Georgië). Zou wel zuur zijn voor die persoon.
Dat zou niet bijster origineel zijn, want zo ging het bij de Belgische Mol dit jaar met de taxi-opdracht in aflevering 1.
Stine zei dat ze niet goed kon liegen. Misschien hebben ze - als dat waar is (wat ik denk) en als ze de mol is (zou kunnen) - het format daarop aangepast.
Ik denk dat ze gezien haar achtergrond het meest interessant is als Mol, maar ik denk ook dat ze mentaal misschien te zwak is om een klassieke mol te spelen en dat Rick of zijzelf dat misschien inzag en haar rol daarop is aangepast.
Stine mentaal te zwak? Mag ik vragen waar je dat nou op baseert?
Nu even iets anders . Ik weet dat dit voor wie is de mol is maar ik heb net op de radio gehoord dat de opnames van de mol (België ) zijn begonnen
Dat is fantastisch goed nieuws!