Waarom Stine Jensen mijn schot-voor-de-boeg mol is;
1) In de leader is er een woordzoeker te zien. Een woordzoeker is een puzzel, een ander soort puzzel is de Zweedse puzzel. Stine Jensen heeft voor de VPRO en HUMAN in 2013 de vierdelige serie Licht op het Noorden gemaakt, waarin zij het leven in Scandinavië (Denemarken, Zweden, Finland en Noorwegen) onderzoekt. Tezelfdertijd verscheen een gelijknamig boek; Licht op het noorden. Stine in Scandinavië (2013) ISBN 9789026326196
2) Stine Jensen heeft een boek geschreven genaamd; Ik lieg, dus ik ben (2011), ISBN 9789047703945. Moet achter "dus ik ben", "de Mol" staan?
3) Stine Jensen heeft een boek geschreven genaamd; Leugenaars (2006), ISBN 9789056377991. Is ze bij Wie Is De Mol? zelf de leugenaar?
4) In haar introductie vertelt ze dat ze niet kan liegen en dat ze zo dicht mogelijk bij de waarheid wilt blijven. In de woordzoeker staan de woorden "Mol" en "Waarheid" dicht bij elkaar. En een paar seconden daarna zegt ze dat ze de waarheid gaat liegen...?
5) Na het stukje waar Stine Jensen in de leader komt, komt er een shot uit een opdracht, waarbij staat "Wil je nu al weten wie de mol is?" , aan de linkerkant staat "ja" en aan de rechterkant staat "nee". Betekent dit dat Stine de Mol is en dat alle aandacht naar Jean-Marc gaat omdat hij na dit bordje te zien is in de leader, maar dat eigenlijk "NEE" voor hem is bedoeld?
6) Aan de linkerkant van de groep net als Klaas en Thomas vorig jaar / de stempel van de mol (tip van Amethyst)