Bedoel je hiermee 5 in bijv. Georgië en 5 in Armenië?
Zou leuk zijn want dan moet je de eerste aflevering iemand vinden waarmee je informatie deelt over de andere groep wanneer ze bij elkaar komen , maar er kan natuurlijk ook foute informatie worden gegeven. Maar dan hoop ik wel nog geen test en executie , omdat er 50% kans is dat je niet bij de MOL in het groepje zit. Zou verrassend zijn..
Van A naar B zou ook wel leuk zijn.
Ik hoop voor de kandidaten dat ze wel weten waar ze heengaan, het zou erg zijn als je alleen korte broeken hebt meegenomen en dan in een ijskoud land zit..
Bijvoorbeeld. Of ze moeten elkaar gaan zoeken, zoals Tunnelgraver ook al zei.
In het Molboekje staat in ieder geval dit:
'Een onbekend avontuur staat ons te wachten. Net als jou, beste Mol. Want natuurlijk weet jij zo'n beetje wat je te wachten staat; een paar opdrachten per dag, afscheid nemen van een kandidaat en de volgende dag weer nieuwe opdrachten. De voorspelbaarheid van het onbekende.
Maar deze keer lijkt jou tocht door het duister nog wat donkerder dan in andere seizoenen. En dat geldt al helemaal voor je medekandidaten.
Zij wisten bij vertrek echt niets. Niet wat de bestemming is van dit seizoen, niet wie er meedoen. Niets was zeker voor hen.
Het houvast dat ze dachten te hebben door vorige seizoenen te bestuderen is ze ontnomen. Deze keer is, zeker bij de start, echt niets is wat het lijkt. Geen voorspelbaarheid, maar de magie van het onbekende.
Die start en wat er daarna gebeurde trilt nog steeds na. De groep heeft geen tijd om vaste grond onder de voeten te zoeken.
Ze lopen op hun tenen en grijpen zich vast aan de rand van de afgrond. Alles om maar niet naar huis te hoeven. Gaat dat ten kost van de ander? Dan is dat maar zo... Je kijkt er met enig plezier op neer. Net als ik'Misschien beginnen ze alle 10 los van elkaar, moeten ze elkaar zoeken, mogen ze nog voor het seizoen begint al een ronde maken langs pijltjes met bijv atributen en kunnen ze er eventueel al voor kiezen om te weten wie de Mol is (hier staat dan iets enorms tegenover, een dilemma)
Of ze moeten elkaar voor het eerst wegspelen, iemand iets misgunnen.
Het wordt in ieder geval een bijzondere start, als we dit mogen geloven.
Mede daarom is misschien het land nog niet bekend gemaakt. Of landen....