https://www.televizier.nl/categorie/amusement/art-rooijakkers-over-wie-is-de-mol-2018.4062029.lynkx
Ze hebben zich heel goed voorbereid en gaan het spel hard spelen.
Leuk om dit te vergelijken met wat de 10 deelnemers er zelf over zeggen. Van wieisdemol.nl:
"Hoe heb je je voorbereid?"
Bella:
“Eigenlijk heb ik me helemaal niet voorbereid, omdat je bij WIDM toch niet kan bedenken wat er precies op je af komt.’
Olcay:
“Ik ben er vrij blanco ingestapt en merkte dat ik me niet zo goed had voorbereid als mijn collega’s.”
Emilio:
“Moest ik me voorbereiden dan?”
Jean-Marc:
"Allereerst door wat meer te gaan sporten. Zorgen dat je fysiek in orde bent. Ik had me voorgenomen om wekelijks drie keer naar de sportscholl te gaan, maar dat is niet gelukt, helaas. Mentaal wilde ik me voorbereiden door nog wat oude afleveringen bekijken, maar dat schoot er ook bij in. De opnames vielen precies in een van de drukte perioden van het jaar (wanneer ik normaal allerlei Fokke & Sukke-kalenders moet maken) en er bleef dus te weinig tijd over om mij echt goed voor te bereiden. Ik moest vooraf vooral heel hard werken."
Loes:
“Ik heb me voorbereid door tactieken te bespreken met de enige persoon die het mocht weten.”
Jan:
“Ik heb nog wat afleveringen uit oude seizoenen bekeken. Sommigen ook echt oud. Zelfs nog uit het seizoen met Dennis Weening!”
Ron:
“Ik heb alle Nederlandse en Belgische afleveringen van Wie is de Mol? opnieuw terug gekeken. Vooral omdat je (met de wetenschap dat je weet wie de Mol is) dan anders naar het programma gaat kijken. Hoe doet de Mol?, wanneer gaat hij of zij Mollen?, Waar begeeft de Mol zich?...etc.”
Ruben:
vraag en antwoord ontbreken
Simone:
“Kort voor vertrek ben ik een middag koffie gaan drinken met Rik van de Westelaken en onthulde hij in geuren en kleuren de tips en tricks waarmee hij zich naar de overwinning had gespeeld.”
Stine:
“Een meditatie voor sterke intuïtie gedaan.”