Ik denk dat voor de kandidaten in de meeste gevallen wel bekend is waar ze naar toe gaan omdat ze voor een hoop bestemmingen een visum moeten aanvragen. Voor Georgie is geen visum nodig maar voor de VS wel en anders kom je er niet in.
Edit:
Even totaal iets anders. Ik vraag me af wat de kandidaten doen als ze afvallen. Er wordt gezegd dat ze naar huis gaan maar wat dan als ze gezien worden? Er is ook altijd een radiostilte tot het einde van het programma op social media. Het spel is dusdanig populair dat mensen echt gaan opletten of ze niet toevallig deze bekende personen hebben gezien in de periode waarin ze met het programma zouden meedoen. Ik kan me niet voorstellen dat als ze direct naar de eerste dag naar huis zouden gaan als ze als eerste zouden afvallen dat niemand dat dan opvalt.
De kandidaten hebben in het verleden vaak aangegeven een soort van onder te duiken.
Zeker sinds de komst van social media moeten kandidaten als ze afgevallen zijn enorm stil
Blijven op social media.
Nog even 1 ding wat ik helemaal niet begrijp aan het grote locatie vraagteken.
Er is zo enorm veel om te doen, en de makers weten dit.
Blijft de vraag, als de locatie dit jaar zo’n belangeijke rol speelt in aflevering 1, zelfs zo groot dat wij het als kijkers nog niet mogen weten maar de kandidaten het dus ook niet wisten, waarom heeft Rick dan die inmiddels beruchte foto op facebook geplaatst.
Hij weet dat mensen op dit forum dit ga natrekken en er waarschijnlijk al vrij snel een locatie zou vallen.
Als je als programma maker deze locatie zo goed geheim wilt houden post je zoiets niet toch?