Kandidaten,
Dubai is slechts een tussenstop voor onze daadwerkelijke locatie. En daarom heb ik een voorstel voor de groep...
Over 2 uur vertrekt er ook een andere vlucht. Die gaat niet naar Nederland, die gaat naar onze daadwerkelijke locatie. Want zoals is gezegd is Dubai slechts een tussenlanding. Waar we heengaan? Dat houd ik nog even geheim tot jullie een besluit hebben genomen. Maar goed, als jullie willen kunnen jullie wel met zijn alleen mee naar de volgende aflevering en dus naar het land van bestemming. Daar gaan jullie dan drie opdrachten spelen. Het kan dus zomaar zijn dat deze eerste executie niemand afvalt.
Mijn voorstel: Ik kan de executie nu afbreken als jullie besluiten de resultaten van de testen van afl 1 en 2 bij elkaar te laten optellen. Dit betekent wel dat er 1050 euro uit de pot gaat (75 euro incheckvergoeding per persoon). Omdat er nu niemand naar huis gaat, gaan er in aflevering 2 meteen 4 mensen naar huis. Je bent dan niet als enige de eerste afvaller en hebt wel mooi aflevering 2 en het land van bestemming gehaald! Bij 7 of meer personen die voor dit aanbod stemmen, gaat de deal door en valt er nu niemand af.
Als 7 of meer mensen beslissen de executie door te laten gaan, gaan er vandaag twee mensen naar huis en reizen we met 12 mensen af richting onze definitieve bestemming.
Overleggen mag in dit topic.
Ik wil voor 21.15 uur een beslissing. Je neemt je beslissing door je naam dik te drukken in topic met het woord stoppen (als je de executie wilt afbreken). Of doorgaan (als je wilt dat de executie doorgaat).
Veel wijsheid