Ik denk ook Thomas hoor
En ik denk ook dat hij als tactiek heeft kandidaats over proberen te komen door af en toe met opzet verdacht te doen. Zelfde met de omgewisselde envelop bij de posteropdracht, hij zei gewoon dat het zijn envelop was. Jochem verbaasd.
Kandidaten verwachten waarschijnlijk dat een echte mol de schuld altijd aan een ander gaat geven. Als Thomas de mol is (wat toch wel zo zal zijn ) en dit was een tactiek om zijn mollega's om de tuin te leiden dan was dat wel heel slim gedaan.
Beetje lacherig : "weggewaaid zeker". Dat gelooft Sanne ook niet. Maar misschien is dat wel de bedoeling, Thomas kan niet zo goed liegen.
Komt hij daarom overal mee weg? Ach Thomas probeert een beetje te nepmollen...de onschuld zelve...kan niet liegen...steelt een joker maar heeft last van z'n geweten...die kan toch nooit de mol zijn?!
Yep, of toen hij zo raar zat te doen voordat hij de jokers moest gaan branden met Jochem.
Aan de andere kant weet iedereen dat hij acteur is, dus zouden ze deze tactiek kunnen (moeten?) doorzien. Dat een succesvol acteur helemaal niet zou kunnen liegen ...of in ieder geval veel minder dan elke overgebleven kandidaat ...nou ja.
Als hij een kandidaat is zou hij deze tactiek ook kunnen gebruiken door net te doen of hij een mol is die zich kandidaats gedraagt. Minder waarschijnlijk natuurlijk.
Maar ja ik zit nog steeds voor 60% op Thomas en 40% op Sanne. Dat laatste vooral omdat ik zo hoop dat dit seizoen ingewikkelder in elkaar zit dan het op het eerste gezicht lijkt. Dan neem ik op de koop toe dat Sanne voor en na de veiling niet veel geld uit de pot heeft weten te houden. Ja, ik weet dat ik me aan een strohalm vasthoud.. maar je moet wat als Thomas er al sinds afl. 1 uitspringt.
edit: inmiddels zit al weer even op Jochem