...te leuk om te laten liggen.... dan maar nachtwerk
... Volgens mij de oplossing van de personen/huizen. De straatnamen kwamen te onvolledig voor in de opdracht dat ik daar (op Way out West/East, Dusty Lane, Middle of Nowhere Square na) geen chocola van kon maken.
Poker Alice: Komt langs Sweet Daisy opweg naar de kerk, woont tussen mannen.
'49 Tibbe: Keert eenzaam terug (Lonesome trail), is de rechterhand van Sundown Jackson, woont dus rechts van hem. Houdt samen met Sundown Jackson vreemdelingen buiten
Sundown Jackson: loopt oostwaarts naar de Saloon, woont dus in het westen (way out west als hij doorloopt (naar het oosten) komt hij bij het huis van zijn rivaal, Skedaddle Smith, die woont dus in het oosten (aan de way out east)
Dropdead Gorgeous Lizzy: kerkelijk, laat niets (Sweet Dasiy) tussen haar en de kerk komen, en is onafscheidelijk van Sweet Daisy, woont dus tussen de kerk en Sweet Daisy in, samen aan de Dusty Lane
Tyler Redsocks Mackenzie woont naast het wc huisje. Door tumbleweed zijn voorzieningen (winkeltje, saloon) gesloten, iedereen moet noodgedwongen (hoge nood) naar de wc, het huisje links naast de kerk.
One eyed Bill woont tussen vrouwen, dat kan alleen maar tussen Sweet Daisy en de enige overgebleven andere vrouw zijn: Poker Alice. Omdat zij tussen mannen woont, kant zij alleen maar tussen One eyed Bill en het overgebleven huis van Skedaddle Smith wonen. Het rijtje is compleet.
als ik de oplossing koppel aan wat we de finalisten zien doen, denk ik dat Sanne het bijna goed heeft, ze heeft oost-west goed, de richting waar Sundown Jackson woont en dus Skedaddle goed. Volgens mij loopt Jochem naar het huis rechts van Sundown Jackson om daar '49 Tibbe op te hangen. Thomas verplaatst het (goed geplaatste) Middle of Nowhere Square. Sanne hangt Tyler verkeerd, namelijk aan de verkeerde kant van de kerk (ze gokt dat dat de plek is waar iedereen noodgedwongen heen moet); Thomas hangt Dropdead Gorgeous verkeerd (veel te ver van de kerk); Thomas hangt Poker Alice verkeerd, namelijk op de plek van sweet Daisy/One Eyed Bill, liegt dat tegen Sanne als zij dat merkt; Sanne pakt Poker Alice en rent ermee de goede kant op (naar het noordoosten); Sanne herstelt het ophangen van Trigger Happy Highway en plaatst er Way out West, wat goed is; Jochem stuurt ze goed naar de oostkant met Way out East; We zien dat Thomas bij het huis van Skedaddle op het laats een bord weghaalt, waarschijnlijk haalt hij Skedaddle weg. Daarna wordt het, in Jochems woorden, chaos en worden in de laatse minuten allerlei dingen door elkaar gehaald, komt Poker Alice verkeerd te hangen bijvoorbeeld.