Ik kan van die 5 mogelijke stemmen nu niet meer 1, 2, 3 of 4 gaan maken.
Als ik slechts 1 keuze kan maken, heb je misschien de neiging om helemaal niet te stemmen, omdat er misschien 3 leuke dingen staan, waar je geen keuze uit kunt maken. Het was een optie voor mij. Maar let ook even op mijn eerste bericht, daarin staat al: maak bijvoorbeeld een top 5.
Op deze manier krijg je ook een zo ruim mogelijke weergave, i.p.v. dat het al in het begin gaat om slechts enkele, in het oog springende zaken.
Oh ja, DIT moet er ook bij, krijg je dan te horen, of dat ben je vergeten. Nee, ik ben niets vergeten, ik heb gewoon een aantal zaken genoemd, die me een paar weken geleden invielen zonder er al teveel bij na te denken.
Ik kan natuurlijk uitgaan van topics die ik zelf heb opgestart. Maar dan zou het een verkiezing zijn, welk initiatief van bodejosm43 hebben jullie het leukste gevonden? en dat laatste is niet de bedoeling.
Je hoeft ook niet persé VIJF stemmen te geven, dat weet je zelf ook wel vanuit de cmc of csc. Wil je er maar 1 geven, dan kan dat. Zoals gezegd: als je maar 1 stem kon geven, dan had je de keuze tussen WEL of NIET stemmen. Nu is de keuze gewoon wat ruimer.