Tot slot was Swifty aan de beurt met haar show. Ze begon heel duidelijk. "He, Wouterv, kijk, dat is Mollenvanger-MV daar op die stoel, met voor zich de laptop. En hij wordt ook nog eens rood. Dat moet wel de executie zijn!" Vervolgens volgde weer een vliegtuig, maar nu met een poppetje ernaast. Wouterv en Mollenmania hadden een hele discussie hierover. Was het een van de kandidaten? Was het een piloot? Of een stewardess? De volgende leek duidelijk. In beeld kwamen een hele reeks palmbomen in een rondje. "He," riep Wouterv, "die zijn we toch in Dubai tegen gekomen, die palmbomen?" Daarna kwam er een goedgevulde bar met drank en dergelijken in beeld, met een beestje erbij. "Zou dat soms Luiaardje zijn? Of Mieke?" vroeg Mollenmania zich af. Wouterv reageerde: "Ik zou gaan voor Luiaardje, die is al de hele tijd onze barman." Vervolgens vormden de drones een groen rondje. Dit moest wel een vrijstelling zijn, leek de heren. Direct erna kwam de omtrek van Taiwan in beeld, met telkens de lampjes aan en uit, zodat het wel duidelijk moest zijn dat dit om Taiwan zou gaan. Hierna kwam een ouderwetse klok in beeld, waarvan de tijd terug liep. "Hmm, zou dat soms de tijdklok zijn die op tv steeds in beeld komt tijdens onze opdrachten?" Daarna leek er wat mis te gaan. In beeld kwam een groot rechtopstaande rechthoek met een vaag poppetje erin. Daarna een ovaal en tot slot enkel een berg. "Volgens mij heeft Swifty hier iets niet goed gedaan. Het lijkt wel allemaal of het nogal uit vorm is geraakt, en ook flikkert er telkens irritant op een paar plekken een drone in een andere kleur." aldus vloekte Mollenmania zacht tegen Wouterv.
Swifty: "Dit was echt machtig om te doen. Mijn vriend zal echt jaloers op me zijn als hij hoort wat ik hier heb mogen doen! Misschien kan ik hem zo'n show voor zijn verjaardag schenken, mocht ik dit spel gaan winnen!"
Dit gaven Mollenmania en Wouterv als antwoorden: 1: executie, 2: Piloot van een vliegtuig, 3: Palmboom, 4: Luiaardje, 5: Vrijstelling, 6: Taiwan, 7: tijdklok, 8: poppetje, 9: ei???, 10: de bergen hier op Taiwan
Hierna plofte ook Swifty moe neer op de bank. TimvDons kwam naar de kandidaten. "Zo, dat was fantastisch. Ga er nog maar even van genieten. In een bed hier op het strand! Lekker in de open lucht! Natuurlijk wel met een lekker kampvuur erbij. Romantischer kan toch niet? Dan krijgen jullie morgen de uitslag te horen. Welterusten! De kandidaten gingen meteen naar bed, want ze waren doodop. Wel genoten ze nog lekker na van hun avonturen.
De volgende morgen tijdens het ontbijt kwam LdHmolletje met de resultaten: "Zo, kandidaten. Dat was het dan weer. Maar nu nog eerst de uitslag van jullie nachtelijke opdracht! Ik zal het doen via datgene wat jullie hebben proberen uit te beelden. Als eerste was Mollenmania aan de beurt. Dat was een mooie show. De professionals zouden je graag als een van hen in de toekomst begroeten... Maar goed, dit beeldde je uit: Airbus A380, boerin Bertie, test, cadeautje, Mollenvanger-MV, de Mol, Spechteke, weekopdracht, groene scherm, groepsfoto. Het pakje keur ik goed, dus dat levert 500 Euro op! Dan Wouterv, hij moest deze woorden uitbeelden: LdHmolletje, Emirates, Lukie4, halve joker, metro, de NS, Taipei, D*N, thee, zwarte vrijstelling. Dat zijn opnieuw 500 Euro voor de pot. Tot slot de woorden van Swifty: executie, TimvDons, Dubai, Luiaardje, vrijstelling, Taiwan, Per Seconde Wijzer, mangatar, joker, kabelbaan. Dat zijn nogmaals 400 Euro voor de pot. Gefeliciteerd met jullie 1400 Euro. Al hadden het er 3000 kunnen en moeten worden.
De Mol: Zo, mooi 1600 Euro uit de pot gehouden. Dat ging toch makkelijker dan gedacht. Kijk, als jullie sommige woorden zo slecht uitbeelden. Of als ze op meerdere manieren op te vatten zijn is het simpel om de fout in te gaan... Maar hoe dan ook, heerlijke opdracht. En de laatste waar ik echt mijn gang heb kunnen gaan. Ik zal het gaan missen als ik weer in de lage landen ben."