Mollenmania: Tijdens Realitynet GO vond je twee Waldo's, maar wel beide buiten de tijd. Wist je misschien al dat de Waldo's reeds gevlogen waren? Kun je mij uitleggen waarom er hier geen sprake was van voorkennis? En waarom je als kandidaat bleef zoeken naar Waldo's waarvan de kans groot was dat ze al niet meer gevonden konden worden?
Beste heer Duncton, bedankt voor uw vraag.
Over molduck kan ik kort zijn: ik was niet meer op zoek naar haar, maar ik kwam haar plek toevallig tegen toen ik naar HIDM zocht, die toevallig ook aan het water stond.
De andere Waldo was jij zelf, en die vonden we wel binnen de tijd, maar door de verwarring over de exacte plek was je al gevlogen. Daar verdienden we alsnog geld door mijn protest.
In verwachting uw voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik,
MM
Ik heb eigenlijk maar één vraag aan allen: vanaf welk moment zaten jullie volledig op je huidige mol en hoe beïnvloedde dat je gedrag in de opdrachten?
Beste heer hillo, ook u dank ik voor uw vraag.
Ik had mijn huidige mol bij de eerste test als hoofdverdachte. Na de 2e executie ben ik volledig op deze mol doorgegaan. De consequentie was dat ik wat probeerde te nepmollen om de echte mol uit de spotlights te houden, maar dit zou waarschijnlijk ook mijn tactiek geweest zijn als ik nog niet zeker was van mijn mol.
In verwachting uw voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik,
MM