12 maartDennis heeft een dipje. Lucy viel af en de woutertunnel storten in.
Beste biechtstoel,
Ik zit even in een hele diepe dip met dit spel. Kleine irritaties en stress in het echte leven eisen even hun tol. Ik was ook volledig geblindside door Lucy haar vertrek. We zaten precies hetzelfde met de test, dus wat ging er fout? Daarnaast was het heel erg fijn om iemand te hebben die je volledig kan vertrouwen. Met Mollenmania en Specht heb ik nu af en toe wat fanatieke aanvaringen gehad, Swifty en Wouter vertrouw ik sowieso voor geen meter en Lama....Lama is een bondje, maar hij brengt ook veel tijd door met Mollenmania. Oftewel, ik voel me alleen in het spel. Ik speelde ook gewoon lekker samen met Lucy bij de opdrachten. Dat ging in ieder geval goed, in tegenstelling tot met veel anderen.
Waldo's vind ik vreselijk dus die laat ik even links liggen, ik ga me gewoon volledig storten op de afvallers opdracht. Dat moet ik kunnen . En even iets rustiger aan doen deze week zodat ik mijn vuur voor het spel weer terug kan brengen, want op dit moment heb ik even geen zin meer.
D*N over en
Daisy heeft een kleine frustratie
Kom op Dennis, ik ben nr 1 vd 100, dat moet je weten (Swifty ook, maar die gaat niks zeggen neem ik aan ). Denk aan de forumquiz!!
13 maartWouter wilt Dennis weg
Ik zit bij de beste 6 (of 5 indien we Swify niet meetellen)
al sinds aflevering 4 ben ik all-in aan het gaan. Dus oh ja, ik ben blij.
Ik heb het gevoel dat Miek er op mij is uitgegaan.
en ik weet dat Lucy er op mij is uitgegaan.
want
a) ze wou mijn heel formulier
b) ze zat echt op mijn vingers te letten bij de taxi
c) ze stuurde mij zelfs een PM dat het te hard opvalt.
D*n zat ook op mij en is nu waarschijnlijk in de war.
Maar helaas, als hij 1 en 1 optelt is het 2. (en hij doet zoiets, want oh ja, hij is te slim in deze spelen)
Want Lama en spechteke vonden het nodig om eerlijk te zijn op de vraag op wie ze gestemd hebben. (ik deed nog net geen facepalm)
Als D*n nu nadenkt, komt hij sowieso op de goede oplossing.
Lama, MM en Spechteke zeiden alledrie dat ze op Swifty zaten.
Swifty en D*n gaven aan mij te verdenken en ik zei MM.
Scenario 1: D*N heeft tunnelvisie en blijft op mij omdat hij denkt dat de andere allemaal liegen en iedereen op mij zit.(en Swifty de enige andere optie is)
Scenario 2: D*N denkt na, gaat nu vol op Swifty (omdat anders Lucy er niet uitging) en ze hebben de grootste tegenstander op weg geholpen.
BIJNA, BIJNA had ik de grootste en gevaarlijkste speler weggespeeld.
Ik mag het niet zeggen, maar toch: IDIOTEN.
Vanaf nu moet ik gewoon knallen op de test, want tijd wordt zo belangrijk nu.
14 maartSpecheke zou eens moeten weten wat de hint was
ik heb net een half uur op de brief van de mol zitten staren op zoek naar hints.
Ik moet en zal er een hint in vinden want ik ben er van overtuigd dat er iets in zit.
16 maartLichte verontwaardiging bij de afvallers
Laten ze nou serieus Swifty het eindresultaat bepalen ja Handig dit
Lol MM
Hoe kan het dat er van Ycaris maar 3 vd 10 goed zijn? Ze komen rechtstreeks uit haar formulier. Swifty ik zou protest indienen, mits je niet gelogen hebt natuurlijk .
Maar ze zullen nu onderhand wel overtuigd zijn allemaal