Heel tof om te lezen.
Die tunnelvisie op mij door mijn inschrijfformulier (dit is allemaal echt, ik heb geen enkele leugen doorgestuurd)
Mijn tactiek was om altijd een moloptie te blijven zodat anderen altijd een optie meer hadden dan ikzelf.
Dus bij momenten heb ik bewust gekloot (PSW, winkelstraat, actie-opdrachten en zo goed als alle quizopdrachten)
maar heel vaak zaten er ook vergissingen en flaters in (wie is het?, de puzzels en op spoor 2.0,...)
Ik wil wel nog graag 3 dingen uitlichten
Kabelbaan: MM zat toen nog in mijn verdachtenlijst, dus ik wou hem alle antwoorden laten geven. Het feit dat hij voor Tim ging en niet LdH
maakte het makkelijk voor mij. Daar kon ik hem doorstrepen. Daisy had ik wel herkend, maar dat zeggen paste niet in mijn tactiek.
en Aapje61, ik wist dat dat fout was maar ikzelf dacht dat Aapje voldoende was, dat was toch fout geweest.
Taxi-opdracht: Daar was ik echt gefrustreerd. Ik wou Swifty aftoetsen, maar ik kreeg weinig respons.
Daarnaast was ik ook even in de war omdat onze 2de locatiegok nog niet was geverifieerd en Lama gaf al nieuwe hints.
Daardoor was ik in de war: past dat nu bij locatie 2 of 3.
Vervolgens kreeg ik nog Lucy in mijn nek. Het leuke is dat Lucy mij een PM stuurde dat het te hard begon op te vallen dat ik de mol was.
Alles opgeteld besloot ik om voor de volle 100% te gaan om niet te over te komen op Lucy. Dat werkte blijkbaar
Verstopopdracht: dat was gewoon dom enthousiasme. Ik was daar zo zeker. Uiteindelijk was dat D*Ns doodsteek.(Nog altijd echt sorry daarvoor)
Ik vind het eigenlijk wat poëtisch dat MM en ik de finale mochten spelen. Hoe ik het begrijp hebben wij allebei in aflevering 1 Swifty ingevuld als mol.
Verder zijn er een aantal dingen die in mijn nadeel leken, in mij voordeel uitgedraaid.
Ik wou de executie doen stoppen, gebeurd niet en Daisy (mijn hoofdverdachte verdwijnt)
De vrijstellingsopdracht was nog zoiets.
en D*N: it is all love