Top Dais, toen ik net door de berichten scrollde vond ik het ook net wat chaotisch worden
Heb even Luus bijgevoegd die meldde na een voorstelling te komen die tot 11u duurt; en Dennis die meldde er in de middag te zijn (ik ga even uit van OV).
s middags OV: Maike, Loezel, Vieffan, Starlight, putyourHANSup, HDD, D*N
Tijdstip onbekend
Auto: Robbie/MC
Auto: de_witte
Laat
Auto: Ca 19.15 Daisy/Elise/Tim (wel mee-eten)
Auto: Ca 20.00 Lukie (niet mee-eten)
Auto?: Middernacht of later Luus
Onbekend: HIDM, Bjorn
Ik ga trouwens zondag zuivel eten om te kijken wat er gebeurd. Mocht ik nou idd daar misselijk van worden, dan ga ik graag mee boodschappen doen om alle etiketten te checken op lactose
Prima
Ik heb even zitten googlemappen qua handige stations.
- Wolfheze is hemelsbreed het dichtstbij, maar maps stuurt je een enorm eind om met de auto. Dan duurt de rit ineens 15km en 25 minuten; ipv de 6km (1u10) die het lopend is. Komt doordat ten noordwesten van Wolfheze de parallelweg (@ kruispunt telefoonweg) over gaat in een zandpad voor bestemmingsverkeer. En dat vindt maps problematisch.
- Daarna komt zo te zien station Ede Wageningen in Ede. 9.2 kilometer rijden in 19 minuten; of 5.2km lopen in 1u03.
Zo te zien zijn er veel gegadigden voor de Witte Taxi. Dus moeten maar even kijken. Het lijkt nu, ver van tevoren, goed weer te worden (20 graden, halfbewolkt, droog), dus als dat de dag vooraf ook nog zo is, dan ga ik 'm misschien lopen vanaf Ede Wageningen. Dat is logischer dan lopen vanaf wolfheze, doordat ik via E-W-E naar Wolfheze zou treinen
Alternatief is het bv mogelijk dat 1 van de vroegelingen wat minder vroeg komt, en dat we die ophalen bij boodschappen doen in Ede. Waarbij we een andere vroegeling voor het boodschappendoen thuislaten, om zo een extra autoplek te maken.