Was ik nog bijna vergeten om over te maken
Maar gedaan
Is het bedrag trouwens inclusief eten of niet?
Doorgaans doen we boodschappen vrijdagmiddag (en evt nog enkele wat later als we iets missen of te weinig hebben) en relatief vaak op zaterdag patat - dus dan bekijken we nadien altijd wie welke maaltijden heeft meegegeten, en wat dat heeft gekost.
Maar maak je geen zorgen, we doen bij de boodschappen altijd ons best om op de kosten te letten
We moeten later nog even bekijken hoe het precies gaat lopen, maar het huidige idee is dat S en ik vrijdagmiddag ergens aankomen. Dus wij zouden ruim op tijd zijn voor team Boodschappen.
Jarno, laat tzt maar even weten wanneer je weet hoe laat je er ongeveer kan zijn. We zouden vast ook alleen boodschappen kunnen doen, maar dan wordt slepen vanaf de appie die relatief dichtbij is (maar duurder).
Waarschijnlijk dat S en ik dan ook vrijdag als eerste inchecken. Zouden we daar nog iets voor moeten weten, zoals bv vanaf hoe laat je kunt inchecken en eventuele sleutelborg?
Ohja, en dan moeten we tzt even een definitief lijstje maken voor wie vrijdag mee-eet.