Oke, Hans is dus in elk geval niet de leugenaar en hij mag geen vragen meer beantwoorden. Dus als we nu bv zouden vragen of de aarde rond is, dan weten we in elk geval wel wie de leugenaar is.
En we weten nu zeker dat het in elk geval een warm Europees land is, dus kunnen we onze vragen zo gaan bedenken dat we alleen nog gaan zoeken binnen de warme Europese landen.
Precies & Precies.
Nice, goed gedaan mensen
Dan een boodschap ter Algemeen Nut der Maatschappij:
Sinds de terugvlucht uit NY afgelopen zaterdag heb ik iets met keelpijn, zware verkoudheid en dergelijke ongein. Volgens onze grote vrienden van het internet is dat vrijwel altijd een virusinfectie, en kan het 1-2 weken duren. Het wordt ook vooralsnog niet beter, dus ik vrees dat ik morgen nog niet hoentjesfris ben.
Als het langer duurt dan is het waarschijnlijk een zombie-pandemie, en gaat de hele wereld behalve IJsland en Madagascar er aan.
Nou is dat vooral irritant voor mij omdat ik baggerslecht slaap en 's ochtends een halve zombie ben (crap, dus toch..) -- maarrr theoretisch kan het besmettelijk zijn. Afhankelijk of ik de komende dagen nog veel hoestsproei.
Dussss dan weten jullie dat - en daarom ga ik dit weekend ook wat minder welkom/afscheids knuffels geven enzo. Meer van een afstandje een ingehouden neutrale 'hoi.' - als een tiener die het uiten van affectie echt totally not cool vindt, maar eigenlijk superblij is.
Ik had dit vast ook allemaal in 2 regels kunnen schrijven
ps: Blijkbaar zijn snoepjes goed voor keelpijn, dus als ik de snoeppot kan winnen dan zou dat beswel sociaal zijn enzo
pps:
Mr. White, we hebben ons plan toch een uur verlaat. Dus het huidigste plan is 13u44 vertekken op Utrecht en 15u41 aankomen op Heerlen.