Even vraagje tussendoor en omdat ik lui ben om het op te zoeken, maar wat was het adres ook weer? Was het een nivon huis in Heerlen? (Dan kan ik het adres zelf wel opzoeken, maar for some reason twijfelde ik ineens en ik wil morgenavond niet in Heerlen staan als we naar.... Groningen ofzo moeten)
Natuurvriendenhuis Eikhold in Heerlen, iets tennn westen van het centrum geloof ik.
Hm, ik vraag me wel bij het grootste gedeelte van die landen af hoe je iets met een thema van dat land kan doen. Dan vind ik Italië en Griekenland toch wel de meest voor de hand liggende opties. Maar misschien juist iets te voor de hand liggend dan.
Edit: of zoals Daisy zegt kan het natuurlijk ook best gewoon Nederland zijn. Dat is ook wel logisch als thema.
Nederland zou ik toch wel een koud land noemen.
Verder lijkt het me een uitstekend punt, voor een thema verwacht ik een land waar je redelijk wat kanten mee op kan.
Italië of Griekenland lijken me het meest plausibel. Beide hebben geen communistisch regime gehad.
Zou voorstellen om, als het land idd geen communistisch regime had, rechtuit te vragen of het land Italië of Griekenland is.
Dan hebben we zaterdagochtend een toss-up als het klopt, wat tamelijk goed is.