Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Totaal aantal stemmen: 19
Poll gesloten: 10-01-2020, 21:48:35
Hoi ik heb toch de bus mee dus als er nog meer mensen mee willen rijden uit Amersfoort die overdag al gaan, let me know En ik kan dan dus ook makkelijker mensen van Alkmaar meenemen evt!
Wat stel je voor?
even: bij de 10 grootste landen zijn er 5 die een E in hun naam hebben(Australië, Argentinië, Algerije, Brazilië, VS) en 5 niet (Rusland, Kazachstan, India, China Canada).Als we hier achter vragen, hebben we nog 5 mogelijkheden over voor 1 land
en qua vervoer.... ik denk rond 12.00 uur te kunnen vertrekken
Ik denk dat we beter nog even kunnen nadenken wat een handige tactiek is. Als je die eenmaal hebt kunnen we best snel achter elkaar een hoop vragen erdoorheen krijgen. Tijd verspillen aan vragen die misschien helemaal niet handig zijn lijkt me ook niet slim.
Ik denk dat we beter nog even kunnen nadenken wat een handige tactiek is. Als je die eenmaal hebt kunnen we best snel achter elkaar een hoop vragen erdoorheen krijgen. Tijd verspillen aan vragen die misschien helemaal niet handig zijn lijkt me ook niet slim.Je vindt het dus prima om Loezel, HDD en mij ergens op te pikken? Moeten we nog even kijken waar dan en hoe laat. Voor mij zou 12u sws een beetje vroeg zijn
Zit er een E in het land bij de top 10 grootste landen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
907 gasten en 3 vaste bezoekers