We hadden gewoon met hele andere vragen moeten beginnen.
Bijv zitten er landen uit continent X, Y, Z tussen. Dan vragen of er landen tussen zitten die beginnen met bepaalde letters en dan houd je na 20 vragen denk ik best een korte lijst over. En dan uit die lijst 14 kiezen en hopen dat je wat goed hebt. Aangezien we zelf de vakjes mogen kiezen die we willen zien ...
Na ja, da's nu te laat.
Maar dat werkt ook niet . Want als er dan net uit die drie continenten één land tussen zit en alle 13 andere landen zijn van andere continenten, krijg je een JA bij de vraag of er landen van continenten x y z bij zitten en zitten we alle vragen op te gebruiken om één landje te definiëren. Dan zijn we nu toch beter bezig met kleinere groepen te noemen zodat je sneller kan definiëren?
Ik vind eigenlijk dat we nog best redelijk bezig zijn.
En zoals ik gisteren al zei, je kan ook nog opec landen, EU landen, etc etc vragen.
OK, dus midden oosten: Israël, Iran, Turkije, Saudi-Arabië, Egypte, Irak, Syrië, Verenigde Arabische Emiraten, Qatar, Libanon, Palestina, Jordanië, Koeweit, Jemen, Bahrein, Oman, Cyprus
Vragen of er in het land/de landen die in het midden oosten liggen een N in de naam zit? Zo ja: hou je er 8 over, zo nee dan 7.