Nou ja, op naam geselecteerd, je hebt natuurlijk ook wel gewoon Froome erbij. Dus een redelijk puntenaantal is al min of meer gegarandeerd.
Ik zal nog even een naamuitleg geven, waarom ik iedereen gekozen heb.
Christopher Froome - VROEM! De beste naam voor een wielrenner: gas erop en -vroem- gaan.
Thibaut Pinot - Sesamstraat is altijd liefde. <3
Bauke Mollema - De Mol mag nooit ontbreken.
Dylan Groenewegen - Lekker toepasselijk voor een wielrenner die over zoveel verschillende wegen en paden zal racen. De winst is dan ook gegarandeerd als ze over een groen weg sjezen!
Pierre Latour - Spreekt voor zichzelf; dank MV.
Adrien Petit - Als je door Frankrijk heen fietst heb je gewoon iemand nodig met een typisch Franse naam die je kan gebruiken om minstens de weg te vragen. Duidelijk.
Lars Bak - To be honest was dit een naam die ik er pas later bij heb toegevoegd, toen al heel veel andere renners niet mee bleken te doen. Maar bak is wel lekker multi-interpreteerbaar: een bak ervaring, volle bak vooruit, hij bakt er (n)iets van? We gaan het zien...
Koen De Kort - Gewoon een geniale achternaam, het hoeft niet allemaal zo lang te zijn...
Nathan Brown - Lekker internationaal zoals ik ben, heb ik er ook een typisch Engelse achternaam ingegooid.
Daarnaast heb ik veel liefde voor brownies, dus tsja.
Reserve:
Tony Gallopin - In galop over de finishlijn!
Robert Kiserlovski - Een Russische naam
die ook nog best grappig is in het Engels en aansluit op de laatste naam in het rijtje.
Grega Bole - Ook een naam die ik later heb 'moeten' toevoegen. Naast het feit dat ik z'n voornaam leuk vind, is z'n achternaam ook nog te lezen als bowl (dat wat je kan eten/drinken) en het doet me denken aan bowlen. Dus dat.
Romain Hardy - Iedereen wil toch iemand in het team die hard rijd?
Marco Minnaard - En tot slot een beetje liefde in mijn team met een echte minnaar.
Ik heb natuurlijk geen kennis van wielrennen, maar namens zoals Froome, Pinot en Mollema heb ik wel eens voorbij horen komen. Dus ja, als ze dan ook nog een mooie achternaam hebben is die keuze snel gemaakt. Voor de rest van de deelnemers was het overgrote deel een grote gok, maar toen ik zag dat ik precies op 200 miljoen uitkwam kreeg ik wel vertrouwen dat het een oké team zou moeten kunnen zijn. We will see...