Ziet er sterk uit Dais en Niek.
Kopmannen:
Sagan & Froome.Twijfelde over Froome en Porte, maar denk dat Froome toch de betere keuze gaat zijn. Ondanks dat Porte vermoedelijk momenteel de betere rijder is. Froome heeft een veel sterker team. Hopen ervaring als leider die door iedereen op de korrel wordt genomen (en for that matter media). En ook simpelweg door het parcours. Lijkt een meer variabele Tour te worden ipv de tweedeling sprinten/hooggebergte. En Froome liet vorig jaar al de nodige creativiteit zien met aanvallen op onverwachtte momenten; terwijl BMC.. ik weet het nooit zo met dat team.
En weet niet of het vormverschil zo groot is als het voorjaar leek. Porte piekte (te vroeg?), terwijl Froome een langzamere voorbereiding mikte om ook nog de Vuelta mee te kunnen pakken. Hij wilde vast wat beter zijn in de Dauphiné, maar soms zit het tegen. Dus zou me niet verbazen als in de laatste week Porte in de problemen komt terwijl Froome nog vrolijk vierkant door trapt.
Beschermers:
Meintjes, Groenewegen, Buchmann.. RoglicMeintjes en Groenewegen had ik wel alom verwacht; Buchmann wat minder - maar die loopt so far ook 3 uit 3 teams
Zie dat Roglic het voor mij moet gaan doen
Helpers:
Bevin, Boudat, enn.. nog een. Vermoedelijk Le Gac.Bevin was m'n enige zekerheidje. Boudat eens met G-Root, aangezien hij nu niet hoeft te treinen kan hij misschien voor eigen gewin hard fietsen. De nummer 3 was vooral opvulling.
Reserves:
Fuglsang
Letour & Sepduvelo.. Seldupelvo.. Naja zoiets.
Laporte & Perichon (of dus een van deze dudes met Le Gac omgewisseld).
Fuglsang was enorm goedkoop, en had er nog ruimte voor
Lijkt een capabele backup indien Sagan of Froome onderuit gaat en vrijwel iedereen een kopman mist