Oei ik zie dat ik met Boudat iets heb gemist.
Weet niet of hij daadwerkelijk punten gaat pakken hoor
Maar hij is voormalig getalenteerd baanwielrenner, die het gewend is om in sprinttreintjes te zitten, en nu hij bij afwezigheid van Coquard voor eigen gewin kan gaan.. paar puntjes hier en daar zijn best mogelijk.
Matthews gaat een geweldige tour rijden denk ik MV, kan zomaar goed uitpakken. Sterke tijdrit ook! Maar omdat je maar 2 kopmannen mag, viel ie er bij mij al snel uit.
Yup, als hij beschermer was, was hij een zekerheidje geweest.
Gezien het parcours dit jaar verwacht ik de gele trui niet zo vroeg om de schouders van Froome, dus heb ik het nu anders ingestoken.
En weinig aankomsten bergop.. het zou kunnen werken
Ik denk toch een safe bet. Porte heeft vaak toch ergens een slechte dag.
Is wel z'n naam, maar dacht dat hij vorig jaar de Tour consistent en prima reed - op pech helemaal in het begin na.
Maar er hangen altijd wel vraagtekens om hem heen, dus ondanks z'n vorm maakt dat hem al snel oncomfortabel om te nemen.
En witte trui punten leveren op RN altijd heel erg veel op. Dat beperkt de variatie in teams wellicht ook?
Weet ik niet.. vind juist bij andere pools altijd dat het zo weinig oplevert
De grote kanshebbers voor de witte trui horen sowieso vaak tot de beste klimmers onder de beschermers (los van bv de Sky-knechten die beter kunnen maar alleen dienend rijden). Dus denk dat ze sowieso wel geliefd gaan zijn.
Ik ga gewoon even de top 10 in Parijs voorspellen. Je zult het maar een keer goed hebben
Doe ik gezellig mee.
1. Froome
2. Porte
3. Valverde
4. Aru
5. Fuglsang
6. Quintana
7. Bardet
8. Meintjes
9. Majka
10. Contador
Groen: Sagan
Bollen: Majka
Wit: Meintjes, blijkbaar
1 Nederlandse etappezege, somehow.
Ah, ben ik nog Daniel Martin vergeten, en Yates.. Meh, ik laat het zo
Kung is na etappe 5 een eventueel geel wel kwijt
Geldt ook voor Roglic denk ik, vond Kung daarom interessanter, die pakt witte punten.
Ja, dat denk ik dus niet. Roglic heeft het dit jaar ook heel prima gedaan in Romandië en Baskenland. Niet alleen in de individuele tijdritten, maar ook in het algemeen klassement.
Dus ik verwacht eigenlijk dat hij La Planche des Belles Filles heel goed overleeft. Misschien in het geel, en anders nog steeds hoog in het klassement.
Als dan in de tweede week de bergen uitgebreider komen raakt hij hem vast kwijt, maar ik verwacht dat hij over het algemeen heel solide mee kan rijden.
Ach, wat zou het ook: ik noteer hem als dark-horse voor top-15 in het eindklassement