Ow serieus zoveel nog
Dan ga ik maar weer voor een tweede plaats.
Yup, ze probeerden voor het zoveelste jaar op rij om de een andere winnaar dan Sagan te forceren, door er heel veel massa sprints in te gooien.
Zat nog te duimen dat Kittel te laat binnen zou komen, maar helaas
Als Fuglsang ongeveer op deze klassementspositie blijft, dan cancellen de klassementen elkaar tenminste ongeveer uit.
Maar zelfs dan zal Kittel via de etappe-uitslagen zo nog wel 100 punten pakken.
En dat is waarschijnlijk te veel voor mij, aangezien ik sowieso nog fors in zou moeten lopen.
En dat is vermoedelijk ook te veel voor Daisy, vanwege de bergpunten van Roglic die erbij komen.
Maar wie weet wat er nog gebeurt. Aangezien Kittel de rit van vandaag is doorgekomen, zal hij de rest ook wel overleven. Maar misschien niet. Of misschien halen aanvallers het nog eens op een vlakkere rit.
Of misschien valt Meintjes of Groenewegen uit (die toch iedereen heeft), en dan krijg ik Latour.
Denk dat m'n kansen zonder meer bescheiden zijn, maar wie weet wat er nog allemaal gebeurt. Misschien pakt Fuglsang ineens geel
ps:
En toch he, Roglic. Okay, hij ging onderuit zodat hij geen geel pakte, en etappe 5 ging ook niet daverend - maar nu in de koninginnerit klimt hij toch zeer netjes mee