Haaaaaaalloooooooo allemaal!!!
Wij zitten hier in Gouda en bereiden ons alvast mentaal voor op al die surprises die we morgen verwachten. Volgens Anne-Marie is het suprise... wat is het nou? Ik ga het even opzoeken.
Het is Surprise.
AU!
watisser?
Ik ga wel typen.
Wat een logica...
tsk.. nouhou
en nu mag jij typen
Nou geweldig... heel aardig van jou..
Ehm.. Annemieke is ff sjmek/spam/smak.. aan het snijden
nu mag ik weer typen. Ehm, we hebben kippensoep en krehm tomaatensoep of tomaten krehmsoep of iets in die trant. we hebben geen kaas. maar dat hadden we nog. Dus hebben we wel kaas.
Ikke.
Aah.. eindelijk.. ik word btje gek hier van Daan... *whaha* Hij praat btje hooog..
Maargoewd... ahh wat zielig. moest ik dr ff neerzettuhn van em. Twiek... hij wou mij twieken.. Tgg, Daan zit btje te zeggen dat al het hippe uit 't Zuiden kommt.. Dacht het niet.. btje discriminerend zijn ze hier zeg... Annemieke ook al met de 'zwarte' colaflessen.. hehe
Dat staat btje raar.. maar nu wil ik ff msne... als dat mag.. ojaa.. die scholen... 230 3p
En nu ik weer
Ik heb hetzelfde bloesdingachtigoverhemdiets als devorige keer bij Mieko en nu gaat ze ws de foto's door elkaar halen. Hoe durft ze
Zuiderlingen gebruiken vaan appeltje a volgens anne-marie hoofdletter, want in het noorden kennen ze nog geen computers
.
ik
Tsskk... zit me hier een btje te beledigen.. In t Noorden zijn we gwn veel modernerner dan daarzoot onder die rivierenh 67i9 56 IKKe.. Daan wilt mij btjevan comp af hebben zodat ik niet verder de waarheid kan vertellen over die vagoo's.. Maar ok.. ik ben aardig .oin tegene stelling tot hem... nddui2wa=
Hehe, dat duurde... tja maniakken moet je zo snel mogelijk stoppen. Ik heb goed gehandeld.*-+/= /*dat kunnen we van AM niet zeggen, zoals je hier links ziet. Zit een beetje knopjes in te drukken. tsk tsk tsk tsk ik ik ook wij.
Ehmja... ikke... okeeee okeee rustig aan waar is de brand?
In... uit.. spuit.. de bocht (okee.. laatmaar.. daar klopt nix van..) In Groningen. ofzow? Ik ben ff slim bezig.. maar ja.. dat zijn jullie wel gewend van Daan... (toch?)
Gnaaagnaa *heksenlachjuhh* Ok.. Daan mag wel weer ff.. of ik bedoel ik dan natuurlijk.. gesnapt?! okeej... mooi zo.. ja heel mooi.. oija ;e;e;e`
rf lama
Dat zal wel humor uit het noorden zijn...
Serieus kan dat niet bedoeld zijn. Toch? Reperteren met een band.
Tss.. ze kunnen geeneens spellen daaroow int Zuiden.. Auww!! Daan sloeg mij tegen mn voorhoofdd!
*kucht* **lacht** Jaa.. nu word het wel erg onzinnig... ooke.. het was al onzinnig maar nu stoppen wij (denk ik?) Daan..?! Aarde aan Daan..! Response...!
Hee, wrom heb je het er nooit over gehad dat jij.... blabla hij is nog niet af maar moet wel vandaag verstuurd worden.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaG
doeghhhh.
D. en A.M.
Met een beetje hulp van smaksmekexpert A. te G.