Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105941 keer)

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12420 Gepost op: 11-12-2003, 08:46:08 »
Zo he he ik voel me weer een beetje mens.

Gisteren voor het eerst in mijn arbeidscarriere (= 4 jaar bijna) een dag thuisgebleven. Ik had/heb griep en ik voelde me zo belabberd...En me dan nog schuldig voelen dat er werk blijft liggen.. :-\
Vandaar dat ik er vandaag alweer ben. Maar op een schorre keel, een loopneus en een lelijk hoestje na ben ik alweer opgeknapt. Ik voel me niet ziek meer, ook al heb ik nog wel wat bijverschijnselen. En dat was gisteren en dinsdag wel anders. Maar dinsdag kwamen er een paar mensen van het duitse hoofdkantoor uitleg geven over het nieuwe productiesysteem waar me mee gaan werken, dus daar wilde ik graag bij zijn.

Gisteravond hebben we de voorlopige koopakte ondertekend voor ons huis. 2 Februari krijgen we de sleutel!
Nou hebben we nog 3 werkdagen bedenktijd om er alsnog vanaf te kunnen, dus dinsdag is het echt definitief.

[beetje gezond overdrijven mag] Omdat ik gisteren een dagje afwezig was, stond het halve bedrijf op stelten [/beetje gezond overdrijven mag  ;D]
dus ik ga weer gauw wat doen.

groetjes allemaal!

we're back :(

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12421 Gepost op: 11-12-2003, 10:26:00 »
Hallo Allemaal,

Ik heb dus ook de griep te pakken, en blijf vandaag maar thuis. Eerst heb ik tot 10 uur geslapen. Nu zit ik maar een beetje te internetten en tv te kijken, met een doos tissues binnen handbereik.

Groetjes Heleen
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12422 Gepost op: 11-12-2003, 10:53:23 »
2 Februari krijgen we de sleutel!
Nou hebben we nog 3 werkdagen bedenktijd om er alsnog vanaf te kunnen, dus dinsdag is het echt definitief.

het is pas écht definitief zodra de verkopers de bankgarantie krijgen.  ;)

beterschap trouwens idefix en EIDM!  :-*

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #12423 Gepost op: 12-12-2003, 01:51:58 »
Morgenavond ga ik met m'n schoonzus (=de vriendin van m'n broer) naar Finding Nemo. Ik ben echt heel benieuwd naar die film.

Ik zeg je alvast, je doet een vis echt geen plezier als je m door de WC spoelt...  :-\

En beterschap iedereen, ik heb mn dagje griep vorige week al gehad. :)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12424 Gepost op: 12-12-2003, 10:10:09 »
GoedeSlechtemorgen,

Ik heb een gat in m'n broek, want ik ben vanmorgen op m'n fietsje keihard op de vloer gegaan. Het was namelijk een beetje glad, maar dat had ik niet door. Aangezien het er naar uit zag dat ik te laat zou komen fietste ik nogal snel dus ging ik ook nogal hard over de vloer. Maar ja, pleistertje erop en weer verdergaan zeggen we dan. Verder nog niet veel boeiends gedaan vandaag. Misschien straks.

Gr. Sjors
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12425 Gepost op: 12-12-2003, 15:37:19 »
GoedeSlechtemorgen,

Ik heb een gat in m'n broek, want ik ben vanmorgen op m'n fietsje keihard op de vloer gegaan. Het was namelijk een beetje glad, maar dat had ik niet door. Aangezien het er naar uit zag dat ik te laat zou komen fietste ik nogal snel dus ging ik ook nogal hard over de vloer. Maar ja, pleistertje erop en weer verdergaan zeggen we dan. Verder nog niet veel boeiends gedaan vandaag. Misschien straks.

Gr. Sjors

Deed je dat in de stad, een nieuwe broek kopen ;) . Ik heb er niet op gelet trouwens... ;) .

Ik heb vandaag dus gestadt en ik kwam Sjors tegen :) . Ik moest nieuwe sportschoenen hebben, omdat m'n oude zo oud waren dat er gaten in zaten en ik kreeg commentaar van m'n trainer dat het niet goed voor m'n knieen was. Hij weet wel waar hij over praat...

Gister stage gelopen, moest een hoop vragen van leerlingen beantwoorden over mezelf: "Bent u getrouwd?" "Heeft u kinderen?" "Wat vindt u van meneer Ver.... (m'n begeleider, jonge gast van ong. 26 jaar)?" "Bent u de vriendin van meneer Ver....?" "Waar komt u vandaan?" "Wilt u kinderen?" En zo ging het maar door... Ach... die kinderen moeten ook wat ;) . Maandag weer een keertje les geven!! Spannend!

Zieken: Beterschap! Ziek zijn =/ (maar dan door elkaar: is niet) leuk!

Han: Niet te hard studeren he! Kerst moet leuk zijn! En doe je schoonzus de groeten van me ;) .

Iedereen nog een fijne dag/avond... ik ga zo werken :( .

Groetjes, Anne

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12426 Gepost op: 12-12-2003, 17:20:51 »
Lekker irri sjors. Zonde van je broek hoor.

"Wilt u kinderen?"
En wat was uw antwoord? Wij vroegen dat soort dingen nooit...  ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12427 Gepost op: 12-12-2003, 17:23:45 »
GoedeSlechtemorgen,

Ik heb een gat in m'n broek, want ik ben vanmorgen op m'n fietsje keihard op de vloer gegaan. Het was namelijk een beetje glad, maar dat had ik niet door.

Gr. Sjors
Dat laatste is mij vandaag eveneens gebeurd. Het was ZEER mistig, en omdat ik brildragend ben, zag ik dus letterlijk geen hand voor ogen. Een helling afrijden, dat ging nog wel, maar ik moest een bruggetje over, waar het dus echt spekglad was. Resultaat: bodejos flink onderuit, broek eveneens beschadigd, en het handvat van het stuur flink tegen mijn ribben op. Ik heb er weliswaar mee kunnen werken, maar had vanmorgen wel meteen pijnstillers nodig om het een beetje uit te houden.

Nu ik even thuis ben, begint de pijn wel terug te komen. Als die maandag niet over is, ga ik toch echt eerst naar de huisarts, ONDANKS de idiote drukte bij ons op het werk.

Voorbeeld: we moeten met 20 personen op een adressenbestand van 55000 niet minder dan 15000 DVD's gaan bezorgen. Ze zijn daar GISTEREN mee begonnen, en ik had er vandaag welgeteld 40 van. Ze leveren het zo omslachtig aan (incomplete straten, onder andere), dat ik het ergste vrees voor komende week. Terwijl ze nog wel hadden gezegd dat we het dit keer in de kerstperiode wat rustiger zouden krijgen.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12428 Gepost op: 12-12-2003, 20:17:09 »
Heyyya mensjes,

Miekje weer in Gouda! Kheb net mn kerstkaarten geteld en ben erachter dat ik er echt veeeeel te weinig heb, moet er zeker nog een stuk of 15 bij kopen morgen. Maar goed eerst deze allemaal maar eens schrijven (pfoe gaat een hoop tijd kosten ;)). Verder moet ik dit weekend alle essays van mn klasgenoten lezen en eentje ook nog uitgebreid beoordelen. Maar ik ben natuurlijk niet voor niks hier, wil eik wel per se nog wat vrienden zien... tis alleen zeer de vraag of zij wel tijd hebben :-\.

Maar ik was gister nog iets vergeten te vertellen!!! Ik kwam Ferdi tegen op de universiteit!!! :D :D Cool he?! Ik zei nog 'hee Ferdi' en toen zei ie wel hoi terug ;D ook al had ie natuurlijk geen idee wie ik was, maar ik bedacht later dat ik eik had moeten vragen of ie nog wel eens op het forum kwam. Maar ja goed ik kwam hem maar ff snel tegen. Iig wel erg leuk!! :D

Sjors en Jos, balen dat jullie onderuit zijn gegaan. Das nou een vd redenen dat ik niet vd winter hou :(. Maja volgens mij zijn jullie toch juist wel van die mensen die daar goed tegen kunnen en er niet bepaald 'bang' van worden of zo ;) dus dat scheelt. Wel jammer van je broek.
Whaha Anne en Sjors, wat leuk dat jullie elkaar tegenkwamen! Ja, jullie kunnen dat, echt leuk.

Heleen en Idefix, beterschap als jullie dat nog nodig hebben! Khoop natuurlijk van niet...

Han, zorg dat je ook nog wel genoeg vakantie overhoudt in de kerstvakantie he! Hoe vond je Finding Nemo btw? Grappige film he? 'Grab shell dude', he Daan? :P

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12429 Gepost op: 12-12-2003, 20:52:22 »
Dankje Annemieke, ik (we zijn) ben niet van suikerpapier, al is het geen prettig gevoel een handvat van je stuur in je ribben te krijgen.

Je hebt dus MISTIG en MISTIG, he? Dit was dus een zicht van nog geen 10 meter. Heel idioot: mijn voorlicht had een averechts effect. Ik vond het zelfs veiliger om het niet te laten branden, want toen kon ik ineens een stuk verder kijken.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12430 Gepost op: 13-12-2003, 08:47:30 »
Nu online
31 gasten en 1 vaste bezoeker (LC)

Waarom registreren die gasten zich niet  ??? Zit ik hier niet in mijn eentje :'(

Over pijnlijke voorvallen en vallen gesproken. Gister heb ik ook iemand gezien die niet al te zacht terecht kwam. (Annemieke weet misschien waar) Bij de kruising van de Joubertstraat-Zwarte weg en Voorwillenseweg, kan je vanaf de Voorwillense weg over een klein, glad fietspadje het fietstpad van de Zwarte weg opkomen. Als je hier te hard er doorheen gaat val je gelijk.
Zo ook bij een meisje, die viel precies met haar nek op de stoeprand :o :o :-\ :-\
Geen gebroken nek in ieder geval

Nou het is WEEKEND! Ik hoef niet te spelen want ik zie dat het afgelast is.

Jos en Sjors: Succes met nieuwe broek kopen
Annemieke: Cool dat je Ferdi tegenkwam, herkende hij je nog?
Alle zieken: Ik heb mijn dagje ziek Donderdag gehad, sterkte in ieder geval
Annuh: Ja, dat antwoord van die kinderen wil ik ook wel weten(niet persoonlijk)

Iedereen een prettig weekend

LC

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12431 Gepost op: 13-12-2003, 09:36:52 »
Goeiemorgen...

Gister heb ik ook iemand gezien die niet al te zacht terecht kwam. (Annemieke weet misschien waar) Bij de kruising van de Joubertstraat-Zwarte weg en Voorwillenseweg, kan je vanaf de Voorwillense weg over een klein, glad fietspadje het fietstpad van de Zwarte weg opkomen. Als je hier te hard er doorheen gaat val je gelijk.
Hm, nou :-[ ik ken de Voorwillenseweg wel, maar die andere twee niet hoor... Ik woon er ook niet echt in de buurt dusja... Maar iig wel behoorlijk schrikken!! :o Gelukkig viel het dus wel nog een btje mee begrijp ik?

Annemieke: Cool dat je Ferdi tegenkwam, herkende hij je nog?
haha nou dat lijkt me niet ;D hoeveel fans waren dr wel niet op de fandag... Hij zal wel zoiets gehad hebben van 'wie zegt me nu weer gedag (weer zo'n widm-fan zeker :P)' ;)

Nou LC, ik kan me voorstellen dat je voetbal afgelast is met dit weer! Ik moet absoluut kerstkaarten kopen vandaag (d8 dak er meer had maar heb er echt veel te weinig) maar ik zit erover te denken om maar met de bus naar t winkelcentrum te gaan. Grmbl. Gelukki ist iig niet zo koud... Mijn broer zit nu hemaal in het noorden van Zweden, uitstapje, waar het dus wel vet koud zou moeten zijn, maar het schijnt dr maar iets van min 6 te zijn of zo... Wel maar ong een half uur licht per dag! :o

Idd fijn weekend iedereen, kzal vandaag nog wel meer langskomen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12432 Gepost op: 13-12-2003, 10:13:52 »

Annuh: Ja, dat antwoord van die kinderen wil ik ook wel weten(niet persoonlijk)
"Bent u getrouwd?" Nee
"Heeft u kinderen?" Nee
"Wat vindt u van meneer Ver.... (m'n begeleider, jonge gast van ong. 26 jaar)?" Hele leuke gast. (om die kinderen te stangen ;D )
"Bent u de vriendin van meneer Ver....?" Nee
"Waar komt u vandaan?" Tilburg
"Wilt u kinderen?" Nee

En toen renden de kinderen naar meneer Ver.. toe om alles aan hem te vertellen (weet hij al lang ;D ). Daarna weer naar mij om te vertellen dat hij mij ook wel leuk vindt (het lijkt wel alsof we het hebben afgesproken ;) ). Daarna zei ik: Ow, dan hebben we zo nog iets leuks te bespreken :) . Zo'n jongetje helemaal verbaasd!!! Echt kijken van meneer Ver... naar mij en weer terug met van die grote ogen ;D .

En wat was uw antwoord? Wij vroegen dat soort dingen nooit...  ::)

Ik ook niet, maar de kinderen van nu zijn een stuk mondiger dan die van een paar jaar geleden hoor, dat valt me echt op. Niets tegen de 2e klassers van nu hier op het forum hoor ;) , maar dat is gewoon zo. Jullie leeftijdsgenoten zeggen dingen die Malcolm of ik nooit gezegd zouden hebben.

Nu online
31 gasten en 1 vaste bezoeker (LC)

Waarom registreren die gasten zich niet  ??? Zit ik hier niet in mijn eentje :'(

Arme jij! Moet je maar uitslapen :P . HET IS WEEKEND!!!

Voor de rest, die vijf mensen die online zij:
Robin...: Veel plezier vandaag!
Annemieke: Veel plezier vandaag en doe je broer de groeten. Geef hem een lamp van mij ofzo ;) .
Jeroen234: Ook jij veel plezier vandaag!

Groetjes, Anne

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12433 Gepost op: 13-12-2003, 10:20:32 »
Citaat
Arme jij! Moet je maar uitslapen :P . HET IS WEEKEND!!!

Als je vader je al om kwart over 8 wakker maakt omdat ie niet zeker wist of ik moest voetballen, tja dan gaat het zo moeilijk he.

En over die 2de klassers, het lijken wel bruggers. Zo erg zijn onze bruggers op school niet eens.
En wat kans ons het schelen met die Meneer Ver..... , Als we maar zo snel mogelijk van school af zijn ;D
« Laatst bewerkt op: 13-12-2003, 10:37:40 door LC »

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #12434 Gepost op: 13-12-2003, 11:21:17 »

Voor de rest, die vijf mensen die online zij:
Robin...: Veel plezier vandaag!
Annemieke: Veel plezier vandaag en doe je broer de groeten. Geef hem een lamp van mij ofzo ;) .
Jeroen234: Ook jij veel plezier vandaag!

Groetjes, Anne

Dankjewel Anne, jij ook een hele fijne dag!

Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12435 Gepost op: 13-12-2003, 11:57:45 »
"Wilt u kinderen?" Nee
je wilde toch (een) kindje(s) adopteren? Niet meer?

thx Anne, jij ook veel plezier :P maarre lijkt me btje onzinnig om een lamp te gaan opsturen die toch pas aankomt als ie allang uit het noorden weg is, mss zelfs al uit heel Zweden weg is en alweer terug in Nederland! Want hij komt volgende week zondag terug!

Ik heb heel braaf het essay uitgeprint dat ik moet nakijken en ook al helemaal doorgelezen... pff tis echt vet ingewikkeld, gedetailleerd en wetenschappelijk, zeg maar... zeker in vergelijking met die van mij, majah. Vanwege het mailen kon t niet zo'n groot bestand zijn en heeft ie dus de afbeeldingen weggelaten, maar ja het gaat over verschillende huizentypes en zonder plaatje vd plattegrond begrijp ik het natuurlijk niet echt heel gigantisch goed :-\. Maar ok, ik ga zo maar eens kerstkaarten kopen en dan toch echt daaraan beginnen ::) (heb t dr al zo lang over dat ik dat NU wil gaan doen...). Daarnet nog een vriend in Gouda opgebeld of ie dit weekend kon afspreken, maar hij had geen tijd :( :( dus ik zie hem iig pas volgende week, maar we hebben nu wel weer eventjes bijgepraat aan de telefoon (ja, half uur is maar even ja ;)).

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12436 Gepost op: 13-12-2003, 12:07:30 »
je wilde toch (een) kindje(s) adopteren? Niet meer?
thx Anne, jij ook veel plezier :P maarre lijkt me btje onzinnig om een lamp te gaan opsturen die toch pas aankomt als ie allang uit het noorden weg is, mss zelfs al uit heel Zweden weg is en alweer terug in Nederland! Want hij komt volgende week zondag terug!

Ik wil inderdaad ook nog steeds een kindje adopteren, maar dat ga ik hen niet vertellen ;) .

Doe hem dan maar de groeten van me als hij terug komt, in plaats van die lamp ;) . Zeg maar dat hij die nog tegoed heeft, voor als hij ooit weer terug gaat ;) .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12437 Gepost op: 13-12-2003, 12:10:55 »
Whahaha ok dan ;D

Hmm ik weet niet ofk die groeten wel moet doen want dat weet ie dat ik het over hem heb op het forum ::) :-[ :P.

Maar ik ga NU kerstkaarten schrijven/kopen! >:(

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12438 Gepost op: 13-12-2003, 18:14:22 »
Veel succes/plezier met je kerstkaarten. Maar ik vraag me af wat je tegen postbodes hebt... Weet je niet dat die de hele week door weer en wind moeten om alle kerstkaarten bij de huizen te bezorgen? En als jij er dan weer honderd gaat sturen, worden ze er niet blijer van.
De postbodes zelf gebruiken veel liever een e-mailtje, maar onze bazen hebben natuurlijk weer liever dat we een kaartje sturen, daar maken zij dan winst op. Nou ja, je stuurt er toch geen naat Teteringen, dus ik heb niks te klagen.

Vandaag was iig mijn eerste dag in de KN-periode. En dat is heel verrot. Veel te veel kerstkaarten. En omdat die niet met de pc worden geadresseerd, zitten er nogal veel fouten bij. En omdat ik net in een nieuwe wijk ben geplaatst, had ik geen tijd om de goede adressen op te zoeken :-\

En ik moet nog heel veel leren voor maandag. Mijn laatste twee toetsen van de toetsweek. Een wiskunde-toets die te simpel is, maar ik zal het wel even doornemen. En een Frans-toets, die ik waarschijnlijk helemaal ga verpesten. Gewoon omdat ik niet zo goed ben in Frans. Dus nu maar gauw leren, en maandag minimaal een 6 halen. Dan ben ik al blij.

Elmar
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12439 Gepost op: 13-12-2003, 18:58:23 »
Ik wil inderdaad ook nog steeds een kindje adopteren
Uit welk land, jongetje/meisje? :)

Elmar, als Annemieke geen kaarten meer zou schrijven, zou TPG failliet zijn. Annemieke neemt een groot deel van de omzet voor haar rekening hoor. ;) :P