Hallo allemaal!
Van Annemieke moest ik weer eens posten in de bar, dus bij deze:
Tja... wat heb ik allemaal gedaan? Donderdag was het kerstviering op m'n stageschool, we kregen eerst een ontbijt (om 11.00u
) en daarna gingen we naar een moskee en een kerk, om te leren over de verschillende geloven. We kregen overal rondleidingen en de kinderen (en ik
) vonden het heel interessant. 's Avonds had ik volleybaltraining, was gezellig
(tja... ik ga een lange post doen, dus ook de onnuttige dingen moeten erin
).
Vrijdag stond ik op om 7.30u om daarna te beslissen dat ik geen zin had in school en dus thuis bleef. Heb ik gezellig met m'n moeder boodschapjes gedaan en vervolgens de kerstboom opgezet. Daarna heb ik mezelf en anderen een beetje verveeld om om 17.00u te moeten gaan werken tot 21.00u. Er waren echt bijna geen klanten en ik heb me mooi verder staan vervelen. Wel lol gehad met m'n baas trouwens, die spoort echt niet
. Ik ook niet, dus dat komt wel goed.
Zaterdag ben ik bij m'n beste vriend op bezoek geweest. Hij kwam me ophalen met de auto, zodat ik 's avonds veilig met de auto terug kon naar huis. Anders moest hij meefietsen en het zou gaan regenen. We hebben geluncht en gekolonist (incl. die ene uitbreiding, Steden en Ridders ofzo? Niet de Zeevaarders in ieder geval). Niet dat ik het idee had dat ik ook maar een beetje kans had om te winnen, maar ik heb de anderen goed dwars kunnen zitten, is ook altijd leuk
. 's Avonds daar ook gegeten, heel lekker en daarna voor de tv gehangen, Kopspijkers, Idols en Dit was het nieuws gekeken. Idols was weer lachen
.
Zondag ben ik naar het Archeon geweest (weer ja
). Heb niet zoveel foto's als de vorige keer gemaakt, maar wel een aantal. Ik ging er eigenlijk alleen heen voor Omnia, de Neo-Keltische band die ik goed vind
Ik wilde namelijk nog een cd van hen kopen en die zijn niet in de winkels te koop. Omdat er slecht weer was voorspeld, was het niet druk (gelukkig). We hebben 3 keer Omnia gezien, met steeds andere nummers (en ik heb de cd gekocht!) en ook nog 3 keer Rapalje, een Nederlandse groep die Ierse volksmuziek speelt. Die zijn ook goed en hebben nu een fan erbij. Maar Omnia blijft toch m'n favo!
Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, heb super veel lol gehad. Omdat het bijna Kerst is, waren we met best veel op de afdeling en allemaal een Kerstmuts op
. M'n baas heeft m.b.v. mij "De moord op een Kerstvrouw" in scene gezet midden in de winkel
waar echt alle klanten om moesten lachen. Een paar uur later kwam ook nog een leerling van mij boodschappen doen voor haar oma... die zag mij dus in AH-kleren en met Kerstmuts op, die neemt mij na de vakantie niet meer serieus! We wilden ook nog met kazen gaan gooien naar klanten, en de klant die er eentje zou vangen (12 kilo trouwens ong.) zou mee mogen helpen met opruimen. Maar dit plan ging niet door, het mocht niet
.
En dit was dus mijn leven tijdens de afgelopen dagen
.
Annemieke heeft trouwens een leuke foto van het gala! Even allemaal zeuren en dan zet ze hem vast wel op het forum.
Anne-marie: Nog gefeliciteerd!
Floortje: Beterschap!