er kan mij niemand influisteren of Annemieke liever post op haar kameradres of op haar thuisadres krijgt?
heyyy dat klinkt zeer lief
ik kan je idd influisteren dat ik de hele vakantie niet in Nijmegen kom, en daarna ga ik verhuizen dus dat adres in Nijmegen hoef je niet meer te bewaren...
IK HEB EEN DIGITALE CAMERA GEKOCHT!!!!! Jajaja, kheb t toch eindelijk aangedurfd, eik durf ik nooit zo'n enorm bedrag uit te geven maar met heel veel advies van mn broer dus wel. Uiteindelijk na eeuwen zoeken in alle winkels in Gouda en op alle mogelijke sites toch maar op internet gekocht want daar was t natulijk een stuk voordeliger... Nu maar hopen dat ie snel bezorgd wordt en dat ie helemaal goed en geweldig is!! Iig, ik heb besloten! Das een zeer grote prestatie voor mij! En ik heb het aangedurfd hem
echt te kopen! Vind het echt best wel spannend...
Duz. Dat moesten jullie daarom wel ff meteen weten!!
En toen ik toch aan het Girofonen was ook meteen de huur overgemaakt... dus das nu ook hemaal official, nog meer dan t al was.
Anne, gefeli met je nieuwe jas! En leuk dat je weer zo'n lol hebt gehad op je werk
. Maar tis toch niet grappig dat het zo glad is?!
De moeder van mn moeders oppaskindje (jaja
) was vanochtend bijv gevallen met de fiets, mét nog een baby in zo'n mandje achterop... nou die baby had gelukkig niets maar als het zoontje nog voorop had gezeten was die er slechter vanaf gekomen :-\.
Floor, klinkt leuk! Heel veel plezier nog daar verder!!
Morgenavond kerstavond, dus dat wordt weer veel in de trein zitten naar t zuiden... Gaat weer gezelli worden
.
Oja, ik ben dus ook weer naar cabaret geweest vanavond!! Erg leuk, alleen btje erg weinig mensen. We waren maar met zn 5en en daarvan was er behalve ik nog iemand die er normaal niet bijhoort zeg maar. Magoed wel gezelli en iig weer eens als vanouds van die simpele, grappige imrpo-oefeningetjes gedaan
. Misk toch wel, die plaats en hoe t daar was...
Welterusten iedereen!
(We hebben trouwens ook n nieuwe printer dus die zijn mn vader en broer volop aant uittesten door mooie foto's pr8ig scherp in kleur uit te printen...
)