Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106024 keer)

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12260 Gepost op: 7-11-2003, 11:19:53 »
Normaal gesproken zou het voor mij vandaag al weekend zijn, want ik heb een werkweek van 4x9 uur.
Maar het is een beetje crisis, en ik moet een grote klus overnieuw doen. Er hangt nogal veel vanaf, dus. Tot overmaat van ramp moeten mijn directe collega en ik vanmiddag "op het matje" bij de commerciele mensen omdat ze vinden dat de communicatie niet goed verloopt.
Gelukkig gaat onze baas ook mee, want voor een groot deel is het ook hun "schuld" dat het niet lekker loopt.

Ik zou vandaag dus eigenlijk gebruiken om de post te gaan halen in Nijmegen, en dan maak ik daar meteen een dagje stad van, lekker lunse enzo.
Dat moet ik nu dus morgen doen, en ik had morgen eens lekker uit willen slapen bovendien is het dan stervensdruk in de stad, en sluiten de bussen niet aan op de trein, dus dat kost me weer extra tijd.

Kortom ik heb ff een baaldag vandaag.  :(
we're back :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12261 Gepost op: 7-11-2003, 15:43:14 »
trouwens doris is jarig!!  :D

van harte doris! hoop dat je weer eens langs komt!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12262 Gepost op: 7-11-2003, 16:20:52 »
Hallo allemaal!

DRUK DRUK DRUK!!
De hele week stage gelopen, heb op m'n flikker gekregen omdat ik niet genoeg aanwezig zou zijn. Woensdag superlang op school gezeten, daarna training gegeven en toen zelf getraind, was tijdens m'n eigen training bijna in elkaar gezakt... ik was echt moe. De rest van de week ben ik ook veel op school geweest, veel lessen geobserveerd, de school een beetje leren kennen etc.
Gister wilde ik trouwens via Breda naar Tilburg met de trein, maar dat had ik niet moeten doen. Ik stond op het station Breda op de roltrap toen ik allemaal lawaai hoorde en gegil, toen ik boven kwam renden er allemaal mensen langs en er waren mensen aan het huilen... was er iemand voor de trein gesprongen  :-\ Dan schrik je echt! Ik was ook heel blij dat ik het niet had gezien. Ik heb toen de bus naar school in Oosterhout teruggepakt en ben daar weer uitgestapt. Heb daar even rustig in de docentenkamer gezeten en verteld aan iemand wat er was gebeurd. Een uur later heb ik de bus naar huis gepakt.
Gisteravond heb ik weer getraind en vandaag weer stage gelopen. Vandaag ook m'n eerste les gegeven! Het ging voor de eerste keer wel goed, maar natuurlijk nog lang niet perfect. Het begin was niet zo sterk, ik had gister niet echt zin om iets voor te bereiden dus ik stond een beetje blanco voor de klas. Maar daarna ging het wel weer goed.
M'n stagebegeleider was ook heel enthousiast over wat ik allemaal had opgeschreven etc. Ik moet namelijk observeren en ik had geen flauw idee wat ik op moest schrijven, dus schrijf ik maar alles op. En dat vond hij goed.

Doris, gefeliciteerd!!  :-*

Han: Wat voor stageplaats moet je hebben dan?? En schoenen kopen werkt altijd ;D veel succes nog!  :-*

Blackmollie: Was alles goed met je kleine poezebeest?? Is inderdaad wel heel schattig :) . Jammer dat ik er allergisch voor ben... anders had er hier ook eentje rondgelopen!

Sjors: wel volhouden hoor, vandaag! Jij = bikkel dus dat komt goed ;D

Cora: veel plezier nog met alleen zijn... kan je spelletjes spelen op de pc ;)

Idefix: jij bent ook een bikkel!!

Cora: ik ga morgen volleyballen en zondag volleybaltraining geven en naar de schouwburg. Hakim van Sesamstraat komt en dat met die paddestoelen is dus zondag.

Fijne dag nog allemaal en tot forums!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12263 Gepost op: 7-11-2003, 19:02:56 »
Goeieavond!

Ik heb m'n verdrietig gevoel vandaag weer 'n beetje weten te verdoezelen met 'ns flink te gaan shoppen!  :D

Ik ben dus vandaag naar Eindhoven afgereisd met de trein en ik ben daar flink kleren gaan kopen. Ik kwam gisteren, terwijl ik in m'n kast zocht naar iets leuks om aan te doen, namelijk tot de conclusie dat ik niet veel winterkleren had. Daarom moesten er gewoon 'n aantal truien en truitjes met lange mouwen bijkomen. En dat is vandaag iig gelukt!  :)

Eenmaal weer thuis aangekomen blijkt dat iemand iets voor me had ingesproken op 't antwoordapparaat. 't was 'n man die altijd op m'n werk komt (hij is bevriend met m'n baas), die me zaterdag beloofd had ergens voor me te informeren voor 'n afstudeerplaats. Hij vroeg nu of ik 'm terug wilde bellen en begon met z'n nummer op te noemen maar hong toen ineens op!  :o  Dus nu heb ik z'n nummer niet (bovendien denk ik dat hij 't nummer van z'n eigen werk aan me wilde geven en niet z'n prive-nummer) en kan ik niet vragen waarom hij belde. Och ja, misschien belt hij straks zelf nog terug en anders hoop ik maar dat hij morgen weer langs komt op 't werk. Ik denk trouwens dat hij toch belde om te zeggen dat ze bij dat bedrijf niks hadden. Ik had bij dat bedrijf waar hij ging informeren namelijk ook al 'ns zelf geinformeerd en toen zeiden ze dat ze geen opdracht voor me hadden. Deze man is wel bevriend met de directeur van dat bedrijf, dus ik ben 'ns benieuwd of dat nu 'n andere uitkomst opleverd. Ik denk eerlijk gezegd van niet.  :-[

Verder heb ik geen nieuws eigenlijk. Morgen moet ik al om 6.30 uur beginnen met werken, omdat 't 'n hele drukke dag wordt. 't is namelijk dit weekend hier op veel plaatsen al Sint Maarten en dan eten ze hier oliebollen. En die oliebollen moeten wij morgen met m'n baas gaan bakken in de bakkerij. We moeten er echt duizenden maken, omdat er ook heel veel bedrijven oliebollen willen en veel buurtverenigingen ze uitdelen bij de lampionnenoptochten. Wel leuk om te doen dat oliebollen bakken (effe niet poetsen of mensen helpen is soms echt effe fijn), maar je gaat zo erg van stinken van de olie waar ze in gebakken worden. Dus morgenavond als ik thuis kom, zal m'n moeder me wel rechtstreeks doorsturen naar de douche. Haha!  ;)

Annuh: wat vreselijk dat er iemand voor de trein is gesprongen! Hier komt dat ook geregeld voor en dan schrik je toch wel iedere keer....vooral als je daar net bij uitkomt ja.  :-[  Maar wat goed dat 't lesgeven toch nog zo goed ging!  :)

GEFELICITEERD DORIS!!!
Jammer dat je dit waarschijnlijk niet leest, want je bent al heel lang niet meer hier geweest. Jammer, 't was toch altijd gezellig om in de bar met je bij te kletsen. Daarom hoop ik dat je snel weer 'ns langs komt!  :)

Cora: veel plezier met alles wat je gaat doen dit weekend! We verwachten natuurlijk wel 'n uitgebreid verslag over die nieuwe vriend van je broer! Ik hoop voor je dat 't 'n leuke kandidaat-schoonbroer is.  ;)

Intikker: succes met alles wat je nog moet doen vandaag en morgen!

Ja, hoor Han. Ben heel happy op het moment, en dat bier is maar virtueel hoor  ;)

Gelukkig maar dan....ben ik weer helemaal gerust gesteld. En nu durf ik je ook te vragen: lust je nog 'n biertje?  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12264 Gepost op: 7-11-2003, 19:35:35 »
Doris, Gefeliciteerd..!! :-*
Ik hoop dat je nog weer eens langskomt in de Bar... echt jammer dat je al zo'n poos niet meer bent langs geweest!

Dankjullie allemaal voor beterschap wensen..! :-* Ze hebben vast wel geholpen.. ik ben nu iig weer helemaal beterr... ;) Alleen 't zal nog wel even duren eer ik weer een gebakken eitje eet want daardoor hebben wij ws allemaal voedselvergiftiging gekregen.. :-\ Ik ben iig woensdag pas weer naar school gegaan.. toen gelijk die middag alweer geatletiekt.. Was best zwaar, we hebben nu een andere trainer (die zelfs.. jaja.. :P het atletiekteam heeft getraind op de Olympische Spelen jááren geleden in München.. de beruchte spelen in München toen ja) Hij geeft iig heel anders training maar wel goed en leuk. :)

Verder op school... ik sta nog maar 1 onvoldoende..! Ik dacht dat ik wiskunde niet meer kon ophalen en... dat kan ik ook niet.. Maar ik had een verkeerd gemiddelde berekend en sta gewoon een 5,7. Hehe.. was wel blij natuurlijk.. maar iedereen vond het wel rot voor mij enzow en blijkt 't helemaal niet waar te zijn... :-[ Typisch mij... ;)

Ik had vandaag cijfer terug gekregen van mijn project en we hebben iets tussen de 7 en 7,5.. Benk wel tevreden mee! Verder geen onwijs boeiende dingen gebeurd in de dagen dak niet hier gepost heb... Gezelligheid op school en... oja.. ik ben gister naar Feyenoord - FK (oid) Teplice geweest.. :D Nja... zo superleuk...? ze hadden namelijk met 2-0 verloren.. :( Verder wel erg leuk om de sfeer daar weer te proeven.. geweldig.. :D

Annemieke, gefeli met je supergoede cijfers..!! Zie je nou wel..... ;)

Han, leuk dat je kleren bent wezen kopen.! :D En dat het zo goed gelukt is natuurlijk.. En ik hoop voor je dat die vriend van de directeur op dat bedrijf toch een afstudeerplaats voor je heeft.! :)

Annuh, bahh das ff schrikken zeg als dr iemand voor de trein is gesprongen.. Het zal best vaak gebeuren idd, gelukkig iig dat je hebt niet egt hebt gezien want dat lijkt me helemaal eng... :-\

Cora, veel plezier idd van het weekend! Ik hoop dat de nieuwe vriend van je broer erg aardig enzo is..!

Intikker, succes alvast morgen op het werk en met alle stress enzo..!

Floor, ik hoop dat je computer snel goed terug is!

En wat ik van het weekend ga doen? Morgen niet zoveel.. even naar de stad denk ik, als me er toe kan zetten: huiswerk maken en wiskunde bijwerken... verder relaxen.. zondag: meer huiswerk maken en verder niks... gewoon weer eens een rustig weekend.. :)

Nog fijne avond allemaal.! :-*
« Laatst bewerkt op: 8-11-2003, 17:00:08 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12265 Gepost op: 7-11-2003, 20:20:22 »
Doris van Harte gefeliciteerd!!

Wat een lange verhalen tikken jullie hier allemaal, leuk hoor.

Ik ben niet zo van die hele lange teksten schrijfster.

Idefix hoe is het gegaan op je werk? Ging het een beetje met het gesprek?

Cora Bora ...Spannend allemaal... Enjoy de broccoliprutmoes ;D

Han: werk ze morgen...

Annuh: Ja hoor alles was goed met mijn kleine poezebeest :)

Verder iedereen fijn weekend enzoo en wie ziek is nog beterschap.

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12266 Gepost op: 8-11-2003, 10:15:32 »
Goedemorgen luitjes, alles goed weer. Met mij wel, ben al weer een tijdje niet in de bar geweest, maar ik kom eigenlijk meer in de relaxhoek en op het csc forum, tsja, jammer. Maar ik heb gisteren iets leuks gekocht, dat ik ff met jullie moet delen. ;D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12267 Gepost op: 8-11-2003, 18:42:12 »
ik heb lenzen  :D
banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #12268 Gepost op: 8-11-2003, 18:52:25 »
Ow ja? Wat een verrassing... ;D  Kun je ze al zelf inzetten?  8)
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12269 Gepost op: 8-11-2003, 23:22:54 »
Poeh jij ook al Deb... :s wat vindt men toch zo erg aan een bril?? :'( Ik blijf echt als enige bebrilde jongere hier over, mss moet ik er dan ook maar eens vanaf... :s :-\

Anne-Marie, mooi dat je weer beter bent!! Je familieleden ook allemaal??
Sjors, wow, jij bent echt zo'n type dat geen slaap nodig heeft... Echt ongelofelijk...

Ik had gisteren dus die verjaardag van mn studiegenootje in Deventer, was hartstikke gezellig, chocoladefondue was ook lekker maar wel heeeejul machtig, nou en toen bleven we dus ook slapen (we= ander studievriendinnetje en ik) en daarom ben ik nu dus moe... (ik ben duidelijk niet zo'n type...) Ging vandaag met mn ouders mee naar mn oma, en tijdens de mis in dat bejaardentehuis viel ik echt half in slaap :-[... nouja, nie echt hoor maar twas iig errug moeilijk om wakker te blijven. Ik baalde ook wel dat ik daardoor vanmiddag niet mee kon cadeautje kopen voor een vriend die volgende week jarig is, en de basketbalwedstrijd van weer een andere vriend niet kon gaan bezichtigen vanavond, maar ja, je moet af en toe ook ns je gezicht laten zien bij familie he... en al mn komende weekends (sowieso de eerste 4) zitten al propvol dusja... En och uiteindelijk heb ik iig erg gezellig met mn nichtje kunnen kletsen.
Dat was dus mijn weekend tot nu toe, oja, vrijdagmiddag ook nog wat sinterklaascadeautjes weten te kopen (maar heb ze nog laaang niet allemaal). Toen ik vanavond thuiskwam had ik een hele berg mail om te beantwoorden, en terwijl ik daar vlugvlug mee bezig was (moest op de achtergrond ook nog de was centrifugeren enzo), kreeg ik ook nog eens een smsje dat beantwoord moest worden (gerundivum :p) en voelde ik me wel opeens populair ;D whaha.

Goed verder zijn mn ouders dus terug uit Zweden sinds gister, was erg leuk geweest en zo en met mn broer gaat het ook ammaal goed, hij heeft ook al zn tentamens tot nu toe gehaald en zelfs met een ongelofelijk hoog gemiddelde.

Ok dr was aardig wat barpost dus ik ga vast mensen vergeten maar goed... ik zou Doris ook heel graag willen feliciteren maar ik ben al te laat én ze zal t wel niet lezen... Doris, proficiat!!! als je dit wel leest... mss nog ff een ecard sturen als ik daar nog aan toe kom vanavond (ik ben dus eik n btje aant omvallen vd slaperigheid maar ik moet nog meer was ophangen e.d...)

Han, succes met die vage vriend van die directeur die mss wel iets zou hebben... uhm ik heb het denk ik niet voor 100% begrepen maar ja ik help je nog steeds hopen dat je snel een plaats vindt. Mijn neef die ik dus vandaag ook weer eens gesproken heb, is ook een afstudeerplaats aan het zoeken, had al iets van 30 mails verstuurd en alleen nog maar afwijzigingen gekregen... maar hij hield de moed erin... (ok dit was dus niet als ontmoediging bedoeld maar uhh gewoon als uhh erg interessant feit...)
En hoe was het oliebollen bakken vandaag? Jij moet toch zeker ook wel weer doodop zijn... Maar nu ben je natuurlijk weer lekker gedoucht en nog ff relaxt aan het forummen :). Moet je echt elke zaterdag werken, ook in december altijd en vlak voor de kerst enzo?? Het lijkt mij toch best wel zwaar zeg...
Maarja dankzij je oliebollen kun je dus wel weer al die leuke kleding kopen natuurlijk ;).

Anne-Marie, super dat je toch geen onvoldoende voor wiskunde staat! En dat iedereen meeleeft is toch alleen maar beter, zou toch veel vervelender zijn als ze dat niet deden? ;) Of als je eerst dacht dat je een voldoende had en het bleek dat toch niet te zijn... Maar iig, heel veel succes met die cijfers ophalen, ja wiskunde natulijk ook wel he... kan toch wel iets hoger :P.

Idefix, hopelijk baal je niet meer en was het leuk in Nijmegen!! ;)
BM, gelukkig dat alles goed is met Dayla! Maak nog ns een fotootje van dr...
Annuh, hoe was het in de schouwburg?? Succes met al je drukte en mooi dat je stagebegeleider zo enthousiast was! En veel plezier met je paddestoelen morgen!
Cora, was het leuk bij je broer? Veel plezier bij de vegetariërs...

Nou dan heb ik vast wel bijijijna iedereen gehad...

Fijne avond en rest vh weekend nog...!
liefs, Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12270 Gepost op: 9-11-2003, 16:02:56 »
Goeiemiddag!

Han, succes met die vage vriend van die directeur die mss wel iets zou hebben... uhm ik heb het denk ik niet voor 100% begrepen maar ja ik help je nog steeds hopen dat je snel een plaats vindt.

Die vriend van m'n baas was er dus gisteren en hij heeft voor me geregeld dat ik naar dat bedrijf kan bellen om 'n afspraak te maken. Dan gaan we bespreken wat ik voor ze kan betekenen en of ze 'n opdracht voor me zullen hebben. Heel goed nieuws dus!  :D 

Morgen ga ik dan ook gelijk bellen en dan ben ik benieuwd wanneer ik kan komen. Dan maak ik hopenlijk 'n goede indruk en hebben ze 'n leuke opdracht voor me. Zo niet, dan moet ik maar weer verder gaan zoeken.  :-[

Maar ik heb iig weer wat hoop dat 't toch nog goed gaat komen. Ik ben dan ook 'n stuk minder chagrijnig sinds gisteren.  ;)

Citaat
Mijn neef die ik dus vandaag ook weer eens gesproken heb, is ook een afstudeerplaats aan het zoeken, had al iets van 30 mails verstuurd en alleen nog maar afwijzigingen gekregen... maar hij hield de moed erin... (ok dit was dus niet als ontmoediging bedoeld maar uhh gewoon als uhh erg interessant feit...)

Ik zie dit ook niet als ontmoediging hoor. Ik weet gewoon dat 't in deze periode erg moeilijk is, omdat 't bij bedrijven over 't algemeen niet meer zo goed gaat. En dan willen ze geen geld en tijd meer in je steken. Ik hoop voor je neef dat hij snel wat gevonden heeft!

Citaat
En hoe was het oliebollen bakken vandaag? Jij moet toch zeker ook wel weer doodop zijn... Maar nu ben je natuurlijk weer lekker gedoucht en nog ff relaxt aan het forummen :).

't oliebollen bakken ging wel goed, maar ik kreeg op 'n gegeven momen wel erg last van m'n ogen. Die gaan namelijk toch wel erg prikken als je al 12 uur boven dat vet hangt.  :-\

Ik heb dus gisteren echt de klok rond gewerkt en dat ook nog zonder pauze. Er was gewoon geen tijd om te stoppen met oliebollen bakken, want anders waren ze niet op tijd klaar. Er moesten er namelijk 2000 naar de lampionnenoptocht in 'n bepaalde wijk. Daar worden die dan aan de mensen uitgedeeld. Aangezien we eerst de oliebollen voor de klanten en de andere bestellingen (bedrijven en dergelijke) hadden gebakken, waren we nog maar net op tijd klaar met die 2000 voor die lampionnenoptocht. Dus 't was bijhoorlijk haastwerk de hele dag.

Citaat
Moet je echt elke zaterdag werken, ook in december altijd en vlak voor de kerst enzo?? Het lijkt mij toch best wel zwaar zeg...

Yep, echt iedere zaterdag. En nu zitten er idd in deze periode van 't jaar echt hele lange zaterdagen tussen. Vooral de dag voor kerstmis is echt 'n ramp. Dan is 't zo hectisch en druk dat ik de hele kerst wel nodig heb om er van bij te komen!  ;)

Vanmorgen ben ik bij oma op bezoek geweest. Ik had haar wat oliebollen gebracht (we hadden er gisteren nog extra gebakken om allemaal zelf mee naar huis te nemen), die ze erg lekker vond.  :)

Net heb ik wat huiswerk gemaakt en ik denk dat ik zo maar 'ns onder de zonnebank wat uit ga rusten. Ik heb vannacht namelijk niet veel geslapen, terwijl ik eigenlijk wel heel moe was van 't werken. Dus ik ben nog steeds aardig moe nu.

Iedereen nog 'n hele fijne dag verder!  :)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12271 Gepost op: 10-11-2003, 08:59:08 »
.

Idefix hoe is het gegaan op je werk? Ging het een beetje met het gesprek?

De grote klus die ik moest doen was tegen de middag klaar, en zag er goed uit, dus dat was al 1 opluchting.
Het gesprek 's middags, dat was echt een geval van prijsschieten voor een kwartje met mijn collega en ik als doelwit. Komen ze met "het gebeurt regelmatig dat" terwijl zoiets dan 1x voorgekomen is. En dat we moeilijk doen over bepaalde werkzaamheden die eigenlijk niet binnen ons takenpakket zouden horen, maar daar hebben we het toen 1x over gehad als gedachtenwisseling en sindsdien altijd gewoon gedaan. Kortom, niks aan de hand. Wij hebben een paar keer een foutje gemaakt, maar die maakt iedereen toch?
Nou was het echt van ze krijgen de gelegenheid om op ons te schieten en dan zullen ze het niet nalaten.
Dus afgezien van het feit dat het echt niet leuk is om onterecht pijlen op je afgevuurd te krijgen, was er eigenlijk weinig aan de hand.

Ik heb wel voor het eerst in mijn werkloopbaan het weekend echt nodig gehad om bij te tanken.
Dus wat heb ik het tot nu toe dan goed gehad, er zijn er zat die elk weekend nodig hebben om bij te tanken. Ik mag dus niet klagen.
Idefix, hopelijk baal je niet meer en was het leuk in Nijmegen!! ;)

Nijmegen is altijd leuk!!! (maar dus idd wel erg druk op zaterdag  :-\ ) Ben al flink aan het klotteren geweest.  ;D

Idefix: jij bent ook een bikkel!!

Dank je Annuh! Maar jij ook! Als je zoiets meemaakt. Sterkte ermee. Ook een beetje uitgerust vantweekend? Jou kennende ben je vooral veel de hort op geweest voor de volleybal.

Ik ga nu gauw aan het werk, want de volgende grote klus staat op stapel (anders was ik vandaag thuis gebleven in ruil voor de vrijdag, dat mag bij ons....)

werkse, leerze en doe ze vandaag!
we're back :(

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #12272 Gepost op: 10-11-2003, 11:56:42 »
hoihoi!

was net bezig voor school en ik ergerde me dood dat ik nog zoveel te doen had, echt retedruk zeg maar. Dus ik een overzichtje maken voor de 3 tentamens die ik achtereenvolgens moet gaan doen, Mechanica, Organisatiekunde, Logistiek...

Mechanica
Organisatiekunde
Logistiek

Die eikel blijft je overal achtervolgen... ::)
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12273 Gepost op: 10-11-2003, 12:04:05 »

Mechanica, Organisatiekund e, L og is ti e k...

Nu je het zegt, ik had het nog niet gezien.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2003, 13:42:24 door bodejosm43 »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12274 Gepost op: 10-11-2003, 19:13:37 »
Hallo, sorry maar ik moet ff m'n gal spuwen over die k*t k*t k*t school van mij. Ik lees dus net dat het rooster is gewijzigd. Ik ben opeens van Engels cluster veranderd. Nu mag ik morgen 2 uur eerder opstaan  >:( en heb ik donderdag 3 tussenuren >:(. Lang leve school, ik ben woest! >:(

maapie

• Gast
« Reactie #12275 Gepost op: 10-11-2003, 21:39:34 »
GRRR wat vervelend Daisy!!

Heb ik ook wellens gehad: (nouja, zoiets dan) ik kom het eerste op school, staat er op het gewijzigde rooster dat ik pas het 4e hoef te  beginnen  >:(

Vandaag was het trouwens wel gezellie op school, alleen zat ik nogal in de knoei met m'n huiswerk: veel te veel en ik wilde forummen  ;D (dit gaat de verkeerde kant op: forumverslaving  ;D)

verder niet zoveel te vertellen, slaap lekker allemaal :)  :-*

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12276 Gepost op: 10-11-2003, 21:50:27 »
Heb ik nou ook last van Maapie

Man, lang geleden dat ik hier wat gepost heb. Er is inmiddels wel wat gebeurd zoals een excursie naar het Archeon wat zelf op de site van de school kwam:

Op woensdag 8 oktober aanstaande gaan de leerlingen van klas G2a in het kader van de lessen Latijn naar het Archeon in Alphen aan den Rijn om daar een speciaal programma voor Gymnasiasten te volgen. We zullen daar de hele dag als echte “Cives Romani” (Romeinse burgers) leven. Vaste onderdelen van zo’n dag zijn ondermeer een begroetingsceremonie, marcheren, een bezoek aan het badhuis en een gladiatorengevecht. De lessen van klas G2a zullen die dag komen te vervallen. Als begeleiding van de excursie gaat de voltallige sectie KT/KCV mee.

Ook een Classbuilding waarvan ik helaas ik geen verslag of foto's kan laten zien, want die staan niet op de site >:( .

Ook zijn er al heel wat voetbalwedstrijden geweest na mijn laatste post. Niet allemaal zijn ze zo verlopen als ik wilde maar we hebben wel 3 punten(gewonnen van nummer 3 btw) . Laatste wedstrijd ging helemaal niet lekker, want ik werd er bijna uitgestuurd en moet me de volgende 2 wedstrijden inhouden want anders ben ik geschorst. En dat allemaal door die uitspraak  *piep-piep dat is *piep* geen Buitenspel. Begrijpt iemand dat ::)

Voor de rest zit ik nog steeds in G2A, ben ik nog steeds 13, ben ik niet meer 1.60 maar 1.69, ben ik nog steeds fan van WIDM en eeuhhhhhh.

FAN VAN SPONGEBOB(vooral Gerrit: MIAUWW!!)

Nu ga ik slapen

Truste!!!

LC

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12277 Gepost op: 11-11-2003, 09:55:01 »
Morguh....

Morgen, rond deze tijd, mag ik het voor de 3e keer proberen. Rijexamen! Ik hoop dat ik het ga halen deze keer. Want dan kan ik eindelijk normaal gewoon autorijden wanneer IK dat wil!  >:(

Voor de verdere rest, vandaag nog werken, morgen vrij en dan donderdag naar school. Ik hoop dat het allemaal gaat werken. Wordt in ieder geval nog een druk weekje...

PS. Ik denk dat Nederland gaat verliezen  :(

Gr. Intikker
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #12278 Gepost op: 11-11-2003, 10:59:12 »
Jeey spannend Sjors. Ik zal morgen voor je duimen!!

En ik ben ervan overtuigd dat Nederland wint, maar moet wel zeggen dat ik dat twee jaar geleden ook was toen ze tegen Ierland speelde en we weten allemaal hoe dat is afgelopen  :'(
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12279 Gepost op: 11-11-2003, 14:37:29 »
ben vreselijk opgelucht! kom net bij de dokter vandaan om een knobbel in m'n oksel te laten voelen...het was niks!

en dan de nieuwe schoonbroer....tja wat zal ik zeggen, mijn type is het niet, maar mijn broer lijkt helemaal verliefd en hij ook op mijn broer. dus ik hoop dat ze heel gelukkig worden. kijk mijn broer is een soort jack(will en grace) en die nieuwe vriend is het type noorse stoere houthakker ofzo. tis dat mijn broer mij alle details heeft vertelt anders zou je niet denken dat ie homo was..  ;D

zondag walnoten en avocado gegeten, geen brocolipurree  ;) ze hadden ook een vegetarische pasta gemaakt, en ik moet zeggen: het was redelijk te eten, zelfs raoul moest niet kokhalsen (en dat zegt heel wat)  ;D

intikkker: ik hoop dat je nu een keer slaagt! ::ok::

lctje: don't worry, ik ben zo vaak geschorst geweest, en dat is allemaal nog goed gekomen (ahum)  ;D

daisy: dit klinkt cliche: schooltijd is echte de leukste tijd! kopop..

@miesh: lekker dat je je weer beter voelt!

han: weet je al wat?

annemieke: bril staat jou prima, laten zo!

blackmollie: we willen meer foto's van het poezebeest! ;D

ok, dat was het...