Poeh jij ook al Deb... :s wat vindt men toch zo erg aan een bril?? :'( Ik blijf echt als enige bebrilde jongere hier over, mss moet ik er dan ook maar eens vanaf... :s :-\
Anne-Marie, mooi dat je weer beter bent!! Je familieleden ook allemaal??
Sjors, wow, jij bent echt zo'n type dat geen slaap nodig heeft... Echt ongelofelijk...
Ik had gisteren dus die verjaardag van mn studiegenootje in Deventer, was hartstikke gezellig, chocoladefondue was ook lekker maar wel heeeejul machtig, nou en toen bleven we dus ook slapen (we= ander studievriendinnetje en ik) en daarom ben ik nu dus moe... (ik ben duidelijk niet zo'n type...) Ging vandaag met mn ouders mee naar mn oma, en tijdens de mis in dat bejaardentehuis viel ik echt half in slaap
... nouja, nie echt hoor maar twas iig errug moeilijk om wakker te blijven. Ik baalde ook wel dat ik daardoor vanmiddag niet mee kon cadeautje kopen voor een vriend die volgende week jarig is, en de basketbalwedstrijd van weer een andere vriend niet kon gaan bezichtigen vanavond, maar ja, je moet af en toe ook ns je gezicht laten zien bij familie he... en al mn komende weekends (sowieso de eerste 4) zitten al propvol dusja... En och uiteindelijk heb ik iig erg gezellig met mn nichtje kunnen kletsen.
Dat was dus mijn weekend tot nu toe, oja, vrijdagmiddag ook nog wat sinterklaascadeautjes weten te kopen (maar heb ze nog laaang niet allemaal). Toen ik vanavond thuiskwam had ik een hele berg mail om te beantwoorden, en terwijl ik daar vlugvlug mee bezig was (moest op de achtergrond ook nog de was centrifugeren enzo), kreeg ik ook nog eens een smsje dat beantwoord moest worden (gerundivum :p) en voelde ik me wel opeens populair
whaha.
Goed verder zijn mn ouders dus terug uit Zweden sinds gister, was erg leuk geweest en zo en met mn broer gaat het ook ammaal goed, hij heeft ook al zn tentamens tot nu toe gehaald en zelfs met een ongelofelijk hoog gemiddelde.
Ok dr was aardig wat barpost dus ik ga vast mensen vergeten maar goed... ik zou Doris ook heel graag willen feliciteren maar ik ben al te laat én ze zal t wel niet lezen...
Doris, proficiat!!! als je dit wel leest... mss nog ff een ecard sturen als ik daar nog aan toe kom vanavond (ik ben dus eik n btje aant omvallen vd slaperigheid maar ik moet nog meer was ophangen e.d...)
Han, succes met die vage vriend van die directeur die mss wel iets zou hebben... uhm ik heb het denk ik niet voor 100% begrepen maar ja ik help je nog steeds hopen dat je snel een plaats vindt. Mijn neef die ik dus vandaag ook weer eens gesproken heb, is ook een afstudeerplaats aan het zoeken, had al iets van 30 mails verstuurd en alleen nog maar afwijzigingen gekregen... maar hij hield de moed erin... (ok dit was dus
niet als ontmoediging bedoeld maar uhh gewoon als uhh erg interessant feit...)
En hoe was het oliebollen bakken vandaag? Jij moet toch zeker ook wel weer doodop zijn... Maar nu ben je natuurlijk weer lekker gedoucht en nog ff relaxt aan het forummen
. Moet je echt elke zaterdag werken, ook in december altijd en vlak voor de kerst enzo?? Het lijkt mij toch best wel zwaar zeg...
Maarja dankzij je oliebollen kun je dus wel weer al die leuke kleding kopen natuurlijk
.
Anne-Marie, super dat je toch geen onvoldoende voor wiskunde staat! En dat iedereen meeleeft is toch alleen maar beter, zou toch veel vervelender zijn als ze dat niet deden?
Of als je eerst dacht dat je een voldoende had en het bleek dat toch niet te zijn... Maar iig, heel veel succes met die cijfers ophalen, ja wiskunde natulijk ook wel he... kan toch wel iets hoger
.
Idefix, hopelijk baal je niet meer en was het leuk in Nijmegen!!
BM, gelukkig dat alles goed is met Dayla! Maak nog ns een fotootje van dr...
Annuh, hoe was het in de schouwburg?? Succes met al je drukte en mooi dat je stagebegeleider zo enthousiast was! En veel plezier met je paddestoelen morgen!
Cora, was het leuk bij je broer? Veel plezier bij de vegetariërs...
Nou dan heb ik vast wel bijijijna iedereen gehad...
Fijne avond en rest vh weekend nog...!
liefs, Annemieke