Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106019 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12280 Gepost op: 11-11-2003, 15:06:20 »
Intikker heel veel succes!  ::ok::

Cora: wat goed dat je broer zo verliefd is! En natuurlijk hoeft 't niet jouw type te zijn, maar 't zou natuurlijk wel fijn zijn als je 't goed met hem kan vinden.   :)
En fijn dat de doktor zo'n positief bericht had!  :D

En voor iedereen die niet tevreden is met zijn/haar rooster: wacht maar tot je op je vervolgopleiding zit. Dan zijn 4 tussenuren of pas 't vijfde uur beginnen heel normaal. Ik weet dat 't geen goed vooruitzicht is, maar 't is helaas bij de meeste opleidingen echt zo treurig gesteld met de roosters.  :-[  En geloof me: dan zou je willen dat je weer van die fijne roosters als op de middelbare school zou hebben.  ;)

han: weet je al wat?

Ik neem aan dat je bedoeld of ik al met dat bedrijf gebeld hebt? Dat heb ik dus gedaan gisteren en voor morgen om 16.00 uur 'n afspraak gemaakt. Ik ben nu al superzenuwachtig en weet echt niet of ik morgen wel in staat zal zijn om normaal antwoord te geven op vragen van hun kant. 't is gewoon dat ik dit onderhand zie als m'n enige kans om nog te gaan afstuderen en dat idee maakt me echt enorm zenuwachtig. Daarbij weet ik dat ze nog niet concreet 'n opdracht in gedachten hebben en moet ik dus zelf met wat komen, maar ik zou 't eigenlijk dus echt niet weten. Zo goed ken ik dat bedrijf nog niet en van school uit krijgen we nu ook niet bepaald goede voorbeelden van afstudeeropdrachten.  :-[

Maar goed, ik heb nog 'n dagje om er over na te denken en me voor te bereiden. Ik hoop alleen dat ik morgen gewoon kalm zal kunnen zijn en zelfverzekerd over zal kunnen komen, want anders sturen ze me vrees ik gelijk weer weg.  :-\

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #12281 Gepost op: 11-11-2003, 15:59:45 »
lctje: don't worry, ik ben zo vaak geschorst geweest, en dat is allemaal nog goed gekomen (ahum)  ;D

Zit je op voetbal dan?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12282 Gepost op: 11-11-2003, 17:37:24 »
Hallo allemaal

Na een tijdje weer even een berichtje van mij in de bar. Dan kan ik meteen een hoop boeiends tegelijk melden ;) . Gister nog stage gelopen en het blijft leuk, vandaag moest ik zelf weer naar school en dat was toch stukken minder leuk. Ik wil weer stage lopen! Donderdag weer trouwens ;) . Morgen heb ik ook de eerste 5 uur vrij, dus het is weer leuk. Voortaan ook op dinsdag 2 tussenuren... 'huiswerk maken' heet dat dan geloof ik.
Zaterdag was Hakim van Sesamstraat dus in de schouwburg met Klein Duimpje en het was echt leuk! Daar waren dus al de paddestoelen voor ;) . http://members.lycos.nl/annuhw/Schouwburg/105_0533.JPG zo zag het er dus uit en de kinderen vonden het geweldig. Hakim was ook heel gezellig, als hij had geweten van de speurtocht was hij er eerder geweest en nu hebben we z'n mobiele nummer :D dus kunnen we hem bellen.

Han: Jij kan dat!!! Jij krijgt echt wel een stageplek! Die mensen zijn gek als je jou niet nemen. Wat zeggen ze dan ook weer? Je moet doen alsof die mensen daar naakt zitten ofzo? Dan voel je je meer op je gemak... Maar ik weet niet of het werkt, nog nooit geprobeerd namelijk ;) .

Annemieke: Bril = leuk! Ik ken je niet zonder, maar ik vind het er echt leuk uitzien hoor!

Sjors: Jij gaat slagen! Anders spreken we een punt af waar ik op de route ga zitten en dan voor jouw auto spring, zodat jij meteen kan remmen (je weet toch al dat ik er zit) en zo goed bezig bent ;) . Deal??

@miesh: Beter zijn is beter ;)

LC: jij bent nu langer dan ik... :( ;) . Maja, dat gebeurt wel eens he ;) . En het Archeon is leuk he!! Tenminste, dat vind ik dan. Was Dekimus er? En Fillion? Die zijn gaaf :) .

Cora: gelukkig!! Is altijd eng, onbekende bobbels in je lichaam. En het is kei leuk voor je broer :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12283 Gepost op: 11-11-2003, 19:04:33 »

En voor iedereen die niet tevreden is met zijn/haar rooster: wacht maar tot je op je vervolgopleiding zit. Dan zijn 4 tussenuren of pas 't vijfde uur beginnen heel normaal. Ik weet dat 't geen goed vooruitzicht is, maar 't is helaas bij de meeste opleidingen echt zo treurig gesteld met de roosters. 

Dat is nou juist 't probleem, ik zit op 't HBO ;D

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12284 Gepost op: 11-11-2003, 19:21:58 »

LC: jij bent nu langer dan ik... :( ;) . Maja, dat gebeurt wel eens he ;) . En het Archeon is leuk he!! Tenminste, dat vind ik dan. Was Dekimus er? En Fillion? Die zijn gaaf :) .

Kan gebeuren he, die lengte. Archeon was wel leuk ja, Ik weet niet meer hoe die gasten daar heette, alleen Vlavimus(wat de Blonde betekend, volgens hemzelf dan ;D )

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12285 Gepost op: 11-11-2003, 20:41:35 »
Cora en Annuh: dat over die bril vind ik echt heel lief van jullie! Achja, denk ook niet dat het heel snel zal veranderen...

Heb vandaag mail gekregen vd studievereniging dat zij ook een sinterklaasviering organiseren!! Dus ik ga het record van vorig jaar verbreken!!!!!!!!! :D :D Ongelofelijk he, toen 5 keer, nu zowaar 6 keer... (hoewel t bij mn ouders natulijk wel zonder lootjes trekken is maar dat was vorig jaar ook en t was toch heel leuk) Verder wil ik eik ook nog wat vrienden een klein cadeautje en gedichtje opsturen. Hebben jullie mss nog ideeen van kleine cadeautjes die heel licht zijn, zodat het in een envelop meekan met max 1 postzegel extra?? En dus geen cdbon of zo want dat wordt gelijk weer zo duur...
Jajaja, 2002: het ultieme Sinterklaasjaar, maar 2003: het nog ultiemere Sinterklazere jaar ;D!

En dat terwijl ik het al zo megadruk heb... ja je zou het niet zeggen... ik eik ook niet... maar ik word eik zeer depressief of beter gezegd supersupergestrest van archeologie en alles wak daar nog voor moet doen en de strengheid van die leraar... (wat doe ik dan hier, ja verslaving) En alfa-informatiekunde is ook echt helemaal helemaal mijn vak niet :(. Ook gigaveel werk blugh. en het moet moet moet allemaal anders kun je niet deelnemen aan het tentamen op het eind ::), tis alweer diezelfde irri stress van de middelbare school. Het moet moet moet allemaal zo... En dan ist gelijk minder leuk, nouja, die grammatica-oefeningen moeten op zich ook wel (hoewel je best n paar colleges kunt overleven zonder ze te maken) (wat bij arch dus niet kan) maar die vind ik ook gewoon een stuk leuker en als ik iets niet leuk vind word ik hemaal depri en gestrest als ik daar veel voor moet doen, ben ik achter. Vanavond ook weer hele tijd gezelli zitten kletsen met een studiegenootjevriendin, hartstikke leuk maar het arch dak vanavond wilde uittypen schiet dus nie op. En vanochtend was ik ook al eerder maar toen had ik 10 mails om te lezen waarvan een hoop hele leuke die ik meteen moest beantwoorden enzow.

LC, leuk dat je in het Archeon bent geweest met Latijn! (hoewel het midden in de zomer met een btje Romeins weertje toch wel nog veel leuker is hoor ;))

Sjors, voor ik het vergeet: heel heel heel veel succes morgen!!!!! En wel daarna komen vertellen of je het gehaald hebt he, anders zitten wij net als vorige keer :-X hele tijd in spanning en zijn we t duizend keer aan t vragen en uiteindelijk denken we dan maar dat geen antwoord een negatief antwoord was... :-\ ::) :-X Maargoed, ws haal je het gewoon ;) en ben je zo blij dat je het onmiddellijk komt vertellen!! :D

Han, je hoeft niet zo zenuwachtig te zijn! Jij bent echt wel een goede student!! Dus als ze een plek hebben, dan willen ze jou ook zeker. Het kan natuurlijk zijn dat zij niet zijn wat jij zoekt, maar dan ligt het niet aan jou en zul je zeker ook nog wel wat anders vinden. Dus je allerlaatste uiterste kans is het niet, maar wel een goede kans natuurlijk want ze hebben je tenslotte al op gesprek uitgenodigd. Maar iig, niet al te zenuwachtig zijn he.

Idefix, balen van jouw gesprek, maar gelukkig viel het toch mee, voor zover je daarvan kunt spreken. Je weet iig zelf dat je niet echt iets verkeerd hebt gedaan.

Maapie: begint je forumverslaving nu pas??? whahaha... hebk al meer dan een jaar joh... ;) valt dus best mee te leven en hw mee te maken en je examen mee te halen enz enz... :P

Annuh, cool dat het zo leuk was met je paddestoelen!

Cora, gelukkig dat je knobbeltje niets was. Is ook goed van je dat je wel meteen (?) naar de dokter bent gegaan anders blijf je zo'n tijd bang zijn.

Hmmmm, ik kan nog wel een half uurtje arch typen (geloof je het zelf Miek...), maar kwilde ook nog een vriend opbellen vanavond en aan mn surprises werken natulijk en Latijn afmaken... wordt morgen weer niet uitslapen ::). Ow waarom heb ik niet gewoon wat meer discipline. Gelukkig ben ik nog net zo slim geweest om msn niet aan te zetten...

Fijne avond iedereen!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12286 Gepost op: 12-11-2003, 12:38:51 »
intikkker: ik hoop dat je nu een keer slaagt! ::ok::

Intikker heel veel succes!  ::ok::

Sjors: Jij gaat slagen! Anders spreken we een punt af waar ik op de route ga zitten en dan voor jouw auto spring, zodat jij meteen kan remmen (je weet toch al dat ik er zit) en zo goed bezig bent ;) . Deal??

Sjors, voor ik het vergeet: heel heel heel veel succes morgen!!!!! En wel daarna komen vertellen of je het gehaald hebt he, anders zitten wij net als vorige keer :-X hele tijd in spanning en zijn we t duizend keer aan t vragen en uiteindelijk denken we dan maar dat geen antwoord een negatief antwoord was... :-\ ::) :-X Maargoed, ws haal je het gewoon ;) en ben je zo blij dat je het onmiddellijk komt vertellen!! :D

Allemaal héél erg bedankt voor jullie succeswensen, maar zelfs in drievoud is het me weer niet gelukt het te halen. Alles ging redelijk goed, ik was niet echt gespannen of zo. Maar ik naderde de kruisingen met een te hoge snelheid. Dat was eigenlijk het enige. Verder was het nakijken bij het afslaan ook niet helemaal goed.

Ik baal enorm, want ik had echt een enorm simpele route met de meest toffe examinator en de makkelijkste bijzondere verichtingen (recht achteruit rijden & hellingproef) dus als ik een keer wil slagen, dan had ik het nu moeten doen... Maar ja, nu kan ik pas/ al weer in januari op dus we zullen maar zeggen dat al het goede in 4en komt en dat 4 keer scheepsrecht is...

Nu zit ik weer op mijn stageplek, heb nog een chocoladebol als troost gehad en ga ik maar weer aan m'n opdracht werken (woensdagmiddag = stageopdrachtmiddag) dus ik zal me er maar weer overheen moeten zetten. Vanavond in ieder geval lekker actief voetballen en dan zie ik wel weer verder. Nogmaals bedankt (de volgende keer ga ik jullie echt NIET teleurstellen)!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #12287 Gepost op: 12-11-2003, 12:43:41 »
Jeetje Sjors, wat ontzettend jammer!! Wel super dat je het gelijk hier neer zet. Moet eerlijk zeggen dat ik vanochtend nog wel ff gedacht heb aan het feit dat je moest afrijden vanmorgen. Maar goed, ze zeggen vaak genoeg dat het een soort loterij is en dat je bij de 1 wel geslaagd was, terwijl je bij de ander met dezelfde rit zakt. Kop op, volgende keer beter. Vier keer IS scheepsrecht!!   :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12288 Gepost op: 12-11-2003, 14:31:10 »
Wat jammer Sjors!  :'(  En wat rot dat je eigenlijk helemaal niet veel fout hebt gedaan en toch niet slaagt dan. Je moet net geluk hebben met je examinator, want iemand anders had je misschien niet laten zakken. Echt heel jammer, maar ik zal nog harder voor je duimen als je de volgende keer op moet!  :)

Ik kwam effe melden dat m'n gesprek vanmiddag niet door gaat. De man met wie ik 'n gesprek had, moest onverwachts naar de tandarts en nu moet ik morgen bellen voor 'n nieuwe afspraak. Heb ik me dus de hele tijd voor niks druk gemaakt. Vandaag op school ook nog de hele tijd, want ik weet net pas dat 't niet doorgaat. (ik was al weg toen hij belde en m'n moeder kon mij op school niet bereiken, want daar heb ik m'n telefoon nooit aanstaan) Dus ik ben 'ns benieuwd of ik dan nog deze week langs kan komen. Ik hoop eigenlijk gelijk morgen nog, want dan heb ik de hele dag vrij en genoeg tijd om me voor te bereiden.

Ik hoorde trouwens op school dat 'n stagair van onze school bij dat bedrijf zat en die gaat nu stoppen met de opleiding. Hij stopt dus ook met z'n opdracht, dus ik hoop eigenlijk dat ik die opdracht dan kan overnemen. (wel wat uitbreiden, want 'n stageopdracht is meestal niet zo uitgebreid als 'n afstudeeropdracht) Morgen aan de telefoon maar gelijk met die man over hebben, zodat hij daar 'ns over na kan denken.

Annemieke: wat heb jij weer 'n hoop Sinterklaasvieringen zeg! Krijg je 't nog wel allemaal georganiseerd met al die cadeautjes en gedichtjes? Straks weet je niet meer wat je nu voor wie had gemaakt en bedacht.  ;D  Iig vast veel plezier met de voorpret (= gedichten schrijven, knutselen en cadeautjes kopen)!  :D

Annuh: veel plezier met stage lopen morgen! En fijn dat 't zo leuk was in de Schouwburg met Hakim!  :)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12289 Gepost op: 12-11-2003, 16:42:23 »
Allemaal héél erg bedankt voor jullie succeswensen, maar zelfs in drievoud is het me weer niet gelukt het te halen. Alles ging redelijk goed, ik was niet echt gespannen of zo. Maar ik naderde de kruisingen met een te hoge snelheid. Dat was eigenlijk het enige. Verder was het nakijken bij het afslaan ook niet helemaal goed.

Hee, ik ben nog aan het lessen en dat doe ik ook altijd fout. Dan zegt ie: "Waarom gun je jezelf toch zo weinig tijd!"
Kzal er eens extra op letten als ik ga afrijden (maar dat duurt nog wel even). ;)

En succes met je 4e alvast!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12290 Gepost op: 12-11-2003, 21:23:48 »
Bertha, nou heb je nog steeds die gele koe! Ik heb het al eens gevraagd: heb je geelzucht of zo?? Maar je antwoordde niet...

Sjors: wat balen! Sterkte met ff chago zijn en het dan volgende keer vol goede moed gewoon wel halen!!

Han, ook balen... dat die afspraak niet doorging. Zo zie je maar dat je dus niet zo zenuwachtig moest zijn :P. Maar iig zit er wel wat vordering in zo te horen.
Annemieke: wat heb jij weer 'n hoop Sinterklaasvieringen zeg! Krijg je 't nog wel allemaal georganiseerd met al die cadeautjes en gedichtjes? Straks weet je niet meer wat je nu voor wie had gemaakt en bedacht.  ;D  Iig vast veel plezier met de voorpret (= gedichten schrijven, knutselen en cadeautjes kopen)!  :D
thx! whaha ja dat wordt moeilijk... :P neehoor valt wel mee, raak alleen soms de tel kwijt, en heel vaak alle verschillende papiertjes waar ik de gedichten op heb geschreven, dan heb ik telkens zoiets van: ohja deze is voor (X), deze voor (Y), oh en dit is pagina 3 van (X), ah en hier een stukje van gedicht voor (Z)... (het zijn kleine papiertjes hoor, niet al die gedichten zijn 3 pagina's... ;)

Ik had me eik voorgenomen om pas morgen weer te mailen en forummen, omdat ik morgen archeologie heb ::) :( en das altijd zo veel werk, maar dat heb ik zojuist afgemaakt! Is voor het eerst in een hele tijd dat ik niet op donderdagochtend naar de uni hoef om nog snel iets uit te typen! :D
Maargoe, nu ga ik toch maar eens naar huis want Grieks heb ik dan weer nog niet af... Doeidoei!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12291 Gepost op: 13-11-2003, 19:58:40 »
Bertha, nou heb je nog steeds die gele koe! Ik heb het al eens gevraagd: heb je geelzucht of zo?? Maar je antwoordde niet...

Oei! Eeh, ja, heel mischien is mijn hoofd bij het lezen van de bar de laatste tijd in een beetje diagonale houding gegleden dat ik dat nét gemist heb!  :)

Maar het is geen gele koe! :( Het is een mascotte:D
En wat is er mis met de zucht naar geel?

Maar dat is omdat ik in team geel zit bij de CSC. :)
En zie je ook dat ie nu knipoogt, ipv knippert met zn ogen, want het is natuurlijk een beetje ludiek bedoeld dat weet de koe zelf ook wel...

Maar het had wel een ziekte kunnen zijn (nee hoor, ben zo gezond als wat), want ik doe nu mee aan een geneesmiddelenonderzoek voor 1 maand(!). Daar zit ik nu dus aaneengesloten intern en ik moet om 12 uur (!) naar bed. :( En ik eet op vaste tijden, ik drink geen koffie en alcohol(!) en ik kan meestal de heeele dag op internet (maar behalve dus 's nachts).

Maar merken jullie nu dus ook iets aan anders aan mij?  :-\
Want ik heb zelf de hele tijd zo'n opgejaagd gevoel als ik hier op de site ben, snel weer naar een ander pagina enzo, alsof ik hier nu niet hoor. Geef mij maar die rust van de nacht, want dat mis ik toch wel...  :-\

Volhouden ik he? En jullie ook!  :)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12292 Gepost op: 14-11-2003, 11:32:45 »
heb zonet een afspraak met de dierenarts gemaakt om mijn (al heel lange tijd) zieke kat te laten inslapen. dinsdag gaat het gebeuren.. ze heeft een tumor in der lies zitten, die nu zo groot is geworden dat ze sinds twee dagen niet meer normaal kan lopen. dan is het mooi geweest, ik zal er wegbrengen dinsdag met heel veel pijn in mijn hart.  :'( :'( :'( :'( :'(

verders drukke week geweest, zowel zakelijk als prive. veel 'kinderdingen' met als hoogtepunt natuurlijk sint maarten op dinsdag.
weekend staat gelukkig nog niet volgepland, dus ik ga lekker ontspannen en me voorbereiden op dinsdag.  :(

han: wat was er aan de hand met je kiezen/tanden?

intikker: troost je ik heb er 5 keer over gedaan en uiteindelijk met staatsexamen(das voor echte loosers) geslaagd. bestaat dat eigenlijk nog?

bertha: ben je daar intern voor dat medicijnenonderzoek? das heftig! dat zou ik nooit kunnen...

annemiek: 5x sint? ik heb al moeite met 1x..
 ;D ;D

lctje: nee geen voetbal, er zijn wel meer dingen waar je geschorst voor kan worden..  ;)

iedereen PW!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12293 Gepost op: 14-11-2003, 14:11:03 »
Succes Cora... en sterkte van 't weekend en dinsdag.  :)

intikker: troost je ik heb er 5 keer over gedaan en uiteindelijk met staatsexamen(das voor echte loosers) geslaagd. bestaat dat eigenlijk nog?

Dat bestaat inderdaad nog steeds. 4x zakken = 5e keer staatsexamen.

Ik heb net bedacht dat ik heel lomp bezig ben. Nederland moet al om 4 uur voetballen!! Ik dacht een uur of 8 dus ik moet morgen gewoon tot kwart over 6 werken  >:(. Echt balen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12294 Gepost op: 14-11-2003, 15:40:13 »
Ik heb net bedacht dat ik heel lomp bezig ben. Nederland moet al om 4 uur voetballen!! Ik dacht een uur of 8 dus ik moet morgen gewoon tot kwart over 6 werken  >:(. Echt balen!

Moet ik het voor je opnemen??

Cora... wat erg! Maar (10e keer dat je het hoort??) het is het beste voor je kat.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12295 Gepost op: 14-11-2003, 15:56:04 »
Moet ik het voor je opnemen??

Graag... Wanneer kan ik 'm komen kijken?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12296 Gepost op: 14-11-2003, 16:23:10 »
Graag... Wanneer kan ik 'm komen kijken?

Ik neem hem volgende week zondag wel mee ;)

Ik moet zo werken... heb echt geen zin! Maar ja, het zijn maar 4 uur en ik moet toch ergens geld mee verdienen?

MORGEN SINTERKLAAS ;D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12297 Gepost op: 14-11-2003, 16:35:49 »
Zondag Sinterklaas in de Piushaven!!

Met maarliefst 125! zwarte pieten...  :D

Ik wil dat deze pagina vol wordt, zodat ik niet meer herrinerd wordt aan m'n rijbewijs!  >:(

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12298 Gepost op: 14-11-2003, 17:10:46 »
joepie, morgen sinterklaas

Ik wil dat deze pagina vol wordt, zodat ik niet meer herrinerd wordt aan m'n rijbewijs!  >:(

Ik help wel even  :)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12299 Gepost op: 14-11-2003, 17:17:33 »
joepie, morgen sinterklaasIk help wel even  :)
pas op he..geen slowchat!! anders moet tante coor ingrijpen hoor.. ;)