Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106023 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12300 Gepost op: 14-11-2003, 21:06:53 »
Goeieavond!

Ik ben erg druk geweest vandaag en daarom nog niet eerder langsgekomen. Ik had eerst echt heel lang les achter elkaar en ik viel bijna in slaap, want 't was echt enorm saai. Gelukkig ben ik de uren toch nog door gekomen en kon ik naar huis snellen ndat m'n laatste les was afgelopen. Ik moest namelijk ook nog naar de kapper vanmiddag. 't is weer netjes bijgeknipt en ik ben weer helemaal happy ermee. Verder was ik snel klaar bij de kapper en heb ik nog wat in de binnenstad rondgelopen om ideeen op te doen voor Sinterklaas. Ik moet zondag 'n lijstje inleveren met wat ik wil hebben van m'n oma en met de surprise hier thuis, maar ik kan eigenlijk niks anders verzinnen als 'n aantal DVD's. En ik vind 't ook niet echt leuk om alleen DVD's te vragen en ik denk ook niet dat m'n oma dat leuk vindt om te geven. Nog maar effe verder over nadenken dan... :-\ 

Maar het had wel een ziekte kunnen zijn (nee hoor, ben zo gezond als wat), want ik doe nu mee aan een geneesmiddelenonderzoek voor 1 maand(!). Daar zit ik nu dus aaneengesloten intern en ik moet om 12 uur (!) naar bed. :( En ik eet op vaste tijden, ik drink geen koffie en alcohol(!) en ik kan meestal de heeele dag op internet (maar behalve dus 's nachts).

Maar merken jullie nu dus ook iets aan anders aan mij?  :-\
Want ik heb zelf de hele tijd zo'n opgejaagd gevoel als ik hier op de site ben, snel weer naar een ander pagina enzo, alsof ik hier nu niet hoor. Geef mij maar die rust van de nacht, want dat mis ik toch wel...  :-\

Aha! Nu wordt er ineens 'n hoop duidelijk. Ik vond 't al zo verdacht dat je altijd maar overdag en nooit meer 's nachts online was. Ik dacht: 'er moet toch meer aan de hand zijn als bertha haar nachtelijke forumuurtjes verruild voor tijdstippen overdag als de 'normale' forummers online zijn.'  :P

han: wat was er aan de hand met je kiezen/tanden?

Met mij is gelukkig niks mis!  ;D  De man met wie ik 'n gesprek zou hebben bij dat bedrijf waar ik misschien kan gaan afstuderen moest naar de tandarts en daarom kom 't gesprek niet door gaan. Ik heb nu 'n afspraak voor dinsdagmorgen om 9.00 uur staan.  :)

Cora: wat erg van je kat! Ik wens je alvast veel sterkte!  :-[

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12301 Gepost op: 15-11-2003, 10:55:53 »
Ik neem hem volgende week zondag wel mee ;)
:o *verstopt alvast de afstandbediening van video en tv...

Hoi mensen!! Weekend! :)
Aha Bertha, nu snap ik het. Ik had ook kunnen weten dat het op een CSC-team sloeg, dat doen tegenwoordig bijna alle avatars... Wel btje eng hoor dat je meedoet aan zo'n onderzoek, hopelijk hou je er niks aan over!

Cora, idd heel erg dat je kat nu niet meer te redden is... sterkte maar ermee.

Han, je weet vast nog wel wat leuks te bedenken. Sieraden bijv, douchegel of zoiets, mss kaarsjes, een leuke muismat, of alvast wat leuke kerstkaarten... Als je nog meer ideetjes nodig hebt zal ik nog wel ff gaan nadenken...

Gister weer eens sinds een tijd naar mn 'cabaretvrienden' geweest (menn moet toch echt eens een nieuwe benaming voor hen gaan bedenken, iemand opties?? ;D), was errug gezelli weer. En toen we de hond aan het uitlaten waren kwamen we zowaar nog iemand van jp tegen! :D En die woont daar echt n heel eind vandaan dus het was wel heel toevallig dat ie daar net reed :).
Vandaag verjaardag vieren van een vriend van me in Wageningen, maar daarvoor moet ik nog naar de stad en een hoop cadeautjes inpakken/gedichten uittypen/surprises in elkaar flansen, voor zover ik met alles kom dan...

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #12302 Gepost op: 15-11-2003, 18:42:32 »
Ik doe het nu ff, want morgen vergeet ik het.

Malcolm Gefeliciteerd!!!

Hij leve hoog, hij leve hoog... Hij leve hoog, hij leve hoog!!! ZO HOOG, ZO HOOG....
Welgefeliciteerd

Dan nu een verslagje van mijn dag.

Ben vandaag naar Rotterdam geweest, een keer in de zoveel tijden gaan we met zijn allen naar Rotterdam(verschrikkelijke club zit daar trouwens, Hoe heet die ook alweer... iets met een F)

In de trein viel onze meligheid wel een beetje mee, maar in Rotterdam waren we nogal melig. Paar Voorbeeldjes:

-Bob de Bouwer heel hard zingen in de C&A
-Naar iedereen zwaaien
-tegen palen aanlopen.
-Nog harder Bob de Bouwer zingen
-Hele tijd Miauwen
- Nog veel Harder Bob de Bouwer zingen
-NOG HEEL VEEL HARDER SPONGEBOB SQUAREPANTS ROEPEN
-Steeds hetzelfde blijven zeggen.

En dan nog veel meer dingen.

Ow ik moet eten, vanavond ga ik verder...
« Laatst bewerkt op: 15-11-2003, 18:48:56 door LC »

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #12303 Gepost op: 16-11-2003, 11:17:53 »
Van mij ook...

HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD MALCOLM

fijne dag!
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12304 Gepost op: 16-11-2003, 11:42:54 »
Proficiat Malcolm!!!

Ik wens je 'n hele fijne dag met natuurlijk veel leuke cadeautjes.  ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12305 Gepost op: 16-11-2003, 11:53:47 »
Proficiat Malcolm!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12306 Gepost op: 16-11-2003, 11:55:01 »
Nou, nog een keer

MALCOLM GEFELICITEERD

En nu ga ik verder met mijn verslag van gisteren.

Erg leuke dag gehad. Ook al keken sommige mensen ons erg vaag aan.

Ook waren in veel winkels van die Nep Zwarte Pieten(van stof) En natuurlijk konden we het niet laten om daar tegen aan te staan lullen, en dan beginnen te huilen dat Zwarte Piet dood is  ;D
Ook dat heeft veel vage blikken van mensen opgeleverd.

Voor de rest een poster van Linkin Park gekocht en The Matrix

Dat was het wel zo'n beetje

LC

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12307 Gepost op: 16-11-2003, 13:04:07 »
Malcolm, van harte! veel plezier vandaag en neem een stuk taart van mij:

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #12308 Gepost op: 16-11-2003, 13:34:22 »

Hiep hiep hoera d'r is er eentje jarig!!!
Malcolm hartelijk gefeliciteerd! Maak d'r een fijn dagje van.

Groetjes van mij
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12309 Gepost op: 16-11-2003, 13:52:46 »
Dank je wel allemaal! :D Ik ben alweer 26 geworden (tijd gaat snel ::) ). Twee weken geleden was ik met mijn ouders in de stad en heb ik kleding gekregen voor mijn verjaardag. Best veel. Twee broeken, twee truien en een coltrui. :) En goed geslaagd en dat nog cadeau ook.  8)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12310 Gepost op: 16-11-2003, 14:18:18 »
Gefeli Malc!!!! :D[/b]

Van mij krijg je een Mercedes en een reis naar een tropisch eiland cadeau :P. (Hm, daar heb je natuurlijk weinig aan je coltruien enzow... ::))

Fijne dag!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12311 Gepost op: 16-11-2003, 15:23:42 »
Ook van mij: van Harte gefeliciteerd met je 26e verjaardag, Malcolm, en dat er nog maar heel wat jaren bij mogen komen. Misschien een nieuwe huisgenote erbij, of is deze dame niet jouw smaak? ;D ;D ;D

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12312 Gepost op: 16-11-2003, 17:07:56 »
Gefeliciteerd Malcolm!

En dat je nieuwe kleren niet meteen krimpen in de was!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12313 Gepost op: 16-11-2003, 20:33:55 »
Malcolm: GEFELCITEERD!!!!

« Laatst bewerkt op: 16-11-2003, 20:37:47 door Annuh »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12314 Gepost op: 17-11-2003, 19:00:03 »
Hallo allemaal!

Donderdag komen op m'n stageschool Bas en Joel van Idols (WIE??) en ik mag 2 keer kijken ;D . Echt geen idee wie het zijn, ze mogen ook allebei maar 3 liedjes zingen ;D . En de cd's kosten €3,- geloof ik, ze gaan ook nog signeren. Wie wil??

Verder heb ik gister m'n stageverslag afgemaakt, 24 pagina's, dus het valt wel mee (van één week... werk ik te hard??). Ik vroeg vandaag ook of het niet teveel was... en dat was veel te veel ;D . Maja, zij moeten het lezen, niet ik. Ik typ wel hoor, heb toch soms niet veel beters te doen.
Vanmorgen in de bus naar school (het is een uur bussen, 7.15u-8.15u) probeerde ik wel te slapen, alleen de buschauffeur had er zin in... en waarom zou je remmen voor drempels? Dat is toch nergens voor nodig ::) .

Sjors... ik heb Schotland-Nederland niet opgenomen, ik was zelf ook te laat thuis.

Vandaag hing ook een Schotse vlag in de docentenkamer, echt super leuk. Was van een leraar Engels, die was voor de Schotten. Hij had ook de vlag in de klas gehangen, maar dat vonden de leerlingen helemaal niet leuk ;D (toch niet) dus toen hing hij hem maar weer in de docentenkamer. Alle gymdocenten hem uitjoelen ;D .

Zo trainen... Ben eigenlijk veelste moe, het was te vroeg vanmorgen! Volgende week ga ik met de auto... een geleende. Die van mij staat nog steeds heel mooi stil, kreeg al commentaar dat ik de auto weg moest zetten, ik stond op de parkeerplaats van iemand anders ::) . Ik zei: "ik heb geen naambordje gezien hoor, maar als u duwt, zet ik hem ergens anders neer." En dat wilde die gast niet ;D .

Iedereen nog een fijne avond en tot forums!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12315 Gepost op: 18-11-2003, 13:00:07 »
Hallo allemaal!

't ging niet zo goed met de site geloof ik he? Gisteren de hele dag en vanochtend geprobeerd om erop te komen, zonder succes. Ik miste het meteen. (verslaafd hoezo?)

Ik had een nieuwe pc gekregen (met een tft scherm, mooi hoor...) en ik dacht al dat het daar aan lag. Dat de ict-mensjes de internetinstellingen zo ingesteld hadden dat ik niet meer op forums kon komen ofzo, weet ik veel. Maar dat is dus niet het geval, gelukkig...

Verder niet veel nieuws. tis hier niet zo druk op het moment, we zitten tussen 2 perioden in. Volgende week begint het weer een beetje.
Vantweekend ook niet veel uitgevoerd. Met vriendje naar een treintjesbeurs in Leiden zondag, maar dat viel nogal tegen. Toch stiekem een dvd-tje voor 'm gekocht voor Sinterklaas. Hij heeft geloof ik niks in de gaten, dus dat wordt een leuke verrassing.

Zaterdagmiddag bij gebrek aan beter toch maar voetbal gekeken, wat een aanfluiting zeg. Ik geloof er echt niet meer in morgen.
Ik heb hier op de afdeling meegedaan aan de poule voor morgen, ruststand 1-0 en net tegen het einde van de wedstrijd verpesten de schotten het nog even door de gelijkmaker te scoren, eindstand na 90 min. dus 1-1.
Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

Ik ga gauw verder bijlezen.

houdoe!
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12316 Gepost op: 18-11-2003, 17:28:14 »
't ging niet zo goed met de site geloof ik he? Gisteren de hele dag en vanochtend geprobeerd om erop te komen, zonder succes.
had ik ook last van... en aan het aantal posts hier te zien wel meer mensjes... hopelijk ist helemaal opgelost!

Ik zit nu bij alfa-informatiekunde en het ging erg goed vandaag, we moesten van Griekse en Latijnse tekstjes en vertalinkjes van internet halen en omdat ik altijd met iemand samenwerk, was ik al megasnel klaar en hoefk nu niks meer voor volgende week te doen! :D En dus kan ik ff forummen...Heb alleen nie bijster veel te vertellen, vanochtend toen Grieks uitviel ammaal mails zitten schrijven, kwam wel goed uit want ik moest sommige mensjes nog antwoorden sinds een lange tijd.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12317 Gepost op: 18-11-2003, 17:48:19 »
Ik vond het zo jammer dat het down gaan van de site precies op de verjaardag van Malcolm gebeurde. Dat heeft hem volgens mij behoorlijk wat felicitaties hier gekost. Maar als ik zie wat er WEL staat, is het toch wel een aardige oogst. Dat is gewoon domme pech, kun je wel kwaad om worden, maar wat helpt dat?

In ieder geval ben ik blij dat de belangrijkste dingen voor 23 november bij iedereen zijn doorgekomen, en dat we niet op het laatst in het duister hoeven te tasten. Oeps, verkeerde topic, maar ik ga dit berichtje niet in twee delen knippen.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12318 Gepost op: 18-11-2003, 20:56:19 »
Cora en Annuh: dat over die bril vind ik echt heel lief van jullie! Achja, denk ook niet dat het heel snel zal veranderen...

Ik heb lenzen, maar ik neem weer een bril (erbij)!  8)

bertha: ben je daar intern voor dat medicijnenonderzoek? das heftig! dat zou ik nooit kunnen...

Neeh dat zou je heus best kunnen hoor. :)

Wel btje eng hoor dat je meedoet aan zo'n onderzoek, hopelijk hou je er niks aan over!

Geen bijwerkingen tot nu toe. :)

Dat is gewoon domme pech, kun je wel kwaad om worden, maar wat helpt dat?

>:( Ik ben woest en kwaad dat Malcolm niet meer felicitaties heeft gekregen!  >:( >:(

Maar ach, wat helpt dat eigenlijk?  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12319 Gepost op: 18-11-2003, 21:04:10 »
Nou hier komt er nog een felicitatie bij hoor... :P

Sorry Malcolm, had ff paar dagen niet gepost maar alsnog van harte gefeliciteerd.!! :-*
Ik hoop dat je een leuke, gezellige dag hebt gehad! beter laat dan nooit, niet waar?
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...