Hallo allemaal!
Donderdag komen op m'n stageschool Bas en Joel van Idols (WIE??) en ik mag 2 keer kijken
. Echt geen idee wie het zijn, ze mogen ook allebei maar 3 liedjes zingen
. En de cd's kosten €3,- geloof ik, ze gaan ook nog signeren. Wie wil??
Verder heb ik gister m'n stageverslag afgemaakt, 24 pagina's, dus het valt wel mee (van één week... werk ik te hard??). Ik vroeg vandaag ook of het niet teveel was... en dat was veel te veel
. Maja, zij moeten het lezen, niet ik. Ik typ wel hoor, heb toch soms niet veel beters te doen.
Vanmorgen in de bus naar school (het is een uur bussen, 7.15u-8.15u) probeerde ik wel te slapen, alleen de buschauffeur had er zin in... en waarom zou je remmen voor drempels? Dat is toch nergens voor nodig
.
Sjors... ik heb Schotland-Nederland niet opgenomen, ik was zelf ook te laat thuis.
Vandaag hing ook een Schotse vlag in de docentenkamer, echt super leuk. Was van een leraar Engels, die was voor de Schotten. Hij had ook de vlag in de klas gehangen, maar dat vonden de leerlingen helemaal niet leuk
(toch niet) dus toen hing hij hem maar weer in de docentenkamer. Alle gymdocenten hem uitjoelen
.
Zo trainen... Ben eigenlijk veelste moe, het was te vroeg vanmorgen! Volgende week ga ik met de auto... een geleende. Die van mij staat nog steeds heel mooi stil, kreeg al commentaar dat ik de auto weg moest zetten, ik stond op de parkeerplaats van iemand anders
. Ik zei: "ik heb geen naambordje gezien hoor, maar als u duwt, zet ik hem ergens anders neer." En dat wilde die gast niet
.
Iedereen nog een fijne avond en tot forums!