Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105967 keer)

Offline Floortje

• Forumlid
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12320 Gepost op: 18-11-2003, 23:51:00 »
Onder hetzelfde motto als anne-marie: beter nooit dan laat  :-[
GEFELICITEERD MALCOLM!
Van elk jaar kun je wel zeggen dat het een mijlpaal in je leven is enzo, maar 26 is dat best wel eigenlijk, want eerst was je nog begin 20 en nu ben je eind 20 en dat klinkt gelijk weer zo oud enzo...
en dan voor je het weet belandt je in de fase dat je er in plaats van zo oud mogelijk, juist weer jong uit wil zien en dat je je beledigd voelt als mensen je ouder schatten dan je bent enzo. Maar goed.

Cora: mag ik ook een stukje taart, pleaaasseee??? *kijkt heel lief*
Annuh: Nou veel plezier dan overmorgen, met die Bas en Joel  ;D Ik ken ze wel, die Joel is een vreselijke kwal met een ego van hier tot tokio en bas is wel aardig volgens mij.
24 pagina's?? ??? Welk lettertiep had je gebruikt? 78? Volgens mij moet je echt wat rustiger aan doen met school enzo, je raakt nog overwerkt!
En ging dat trainen nog een beetje? Of werd je pas wakker toen er na een half uur een volleybal op je neus viel?  ;D
Idefix: cool dat je een nieuwe pc hebt! dat je even niet op de site kon lag idd niet aan jou, ik kreeg de laatste dagen ook steeds rare meldingen.
Ik zit nu bij alfa-informatiekunde en het ging erg goed vandaag
Annemieke: alfa-informatiekunde? Kun je dat eten?  ;D

Oeps, verkeerde topic
Jos: dat heb ik nou ook altijd... gelukkig hebben ze de control, x en de v uitgevonden  :) Wat malcolm betreft: idd jammer dat de site net down was op zijn verjaardag, maar daar kan niemand wat aan doen.
Bertha: best wel stoer van je dat je meedoet aan dat medicijnen onderzoek  ;D maar het zal allemaal wel verantwoord enzo zijn, en als je er bijwerkingen aan overhoud kun je in elk geval iemand de schuld geven. Succes ermee he.

Tja... Hoe gaat het met mij? ziek, dat vooral. Maar jullie hoeven me geen beterschap enzo te wensen want het gaat alweer prima. Morgen weer gewoon naar school. Heb wel een beetje een rotweek gehad. Ik ben dus van school veranderd, van een school waar alleen gymnasium was naar een gigantische scholengemeenschap waar ik nu 4 havo doe. Ben er vrijdag al een dagje geweest, maar mn stem was toen nog kwijt enzo, dus daar heb ik weinig aan gehad. Morgen begin ik echt... spannend! Gelukkig ken ik er al een hoop mensen. Van het gymnasium, van mn werk  en mn zusje zit er in de eerste. Het gaat dus allemaal wel goedkomen.
Jullie horen het nog wel,
groetjes,

Floortje

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12321 Gepost op: 19-11-2003, 11:23:09 »
Annuh: Nou veel plezier dan overmorgen, met die Bas en Joel  ;D Ik ken ze wel, die Joel is een vreselijke kwal met een ego van hier tot tokio en bas is wel aardig volgens mij.
24 pagina's?? ??? Welk lettertiep had je gebruikt? 78? Volgens mij moet je echt wat rustiger aan doen met school enzo, je raakt nog overwerkt!
En ging dat trainen nog een beetje? Of werd je pas wakker toen er na een half uur een volleybal op je neus viel?  ;D

Wil je een cd van ze ;) ?? Kan ik voor je regelen hoor, met handtekening ::) . En die 24 pagina's waren in lettertype 12, met als bestandsgrootte 1031kb (kon dus net niet met Hotmail mee >:( ). En ik raak niet overwerkt hoor, hoef de komende 8 weken alleen maar 8 hoofdstukken uit een 4VWO boek te maken, valt best mee! Is maar 1 hoofdstuk per week ::) . Maar dat heb ik mezelf opgelegd.
Dat trainen ging echt bagger ;D . Ik stond als een doek in het veld en al m'n bewegingen klopten niet met elkaar zeg maar... heel vaag was dat!

Goed nieuws: Waar m'n moeder dacht dat ze geen werk meer zou hebben na 1 januari, heeft ze nu toch werk!! Dus straks gaan we samen lunchen in de stad (goede reden om school te skippen) en ik ga trakteren. Ben enorm blij voor haar!

Floor, hoe ging het op school vandaag na je ziektebed? En is je surprise al af ;) ?

Annemieke: Jij = goed bezig ;D . Met je alfalfa ofzo ;) . Mag ik ook mee-eten?

Nederlands Elftal: HUP!

:o Vergeten!!

PIMWIZ!!! GEFELICITEERD!!!!  :-* :-* :-*
« Laatst bewerkt op: 19-11-2003, 17:00:06 door Annuh »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12322 Gepost op: 19-11-2003, 16:29:13 »
Jokivin gefeliciteerd ook van mij alleen weet k nie waarmee

Pimwiz en 'Sjuul' ook gefeliciteerd en Julien mij fop je niet hoor! Ik weet wel dat je stiekum alles nog meeleest!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12323 Gepost op: 19-11-2003, 18:46:44 »
Pimwiz, gefeliciteerd met je 37e verjaardag. Voor jou heb ik iets leuks kunnen vinden, voor Julien helaas nog niet, hoewel ik ook jou met je 32e verjaardag feliciteer, maar er een leuke dag van.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12324 Gepost op: 19-11-2003, 21:29:58 »
Pimwiz en Julien ook van mij gefeliciteerd dan maar!! :)

Annemieke: Jij = goed bezig ;D . Met je alfalfa ofzo ;) . Mag ik ook mee-eten?
Ik ben helemaal goed bezig met mijn archeo! Eindelijk weer af na veel gezwoeg en vooral veel uitstel uitstel uitstel en veel te veel gezelligheid ::).
Maarre alfa-informatiekunde is zoals het woord al zegt gewoon informatiekunde (neem aan dat jullie daar wel ns van gehoord hebben ::) :P) voor alfa's, dus niet voor beta's die nieuwe programma's gaan programmeren of zo, maar voor talenmensjes die bijv leren de beste vertaling op internet te vinden, Grieks te typen en boeken te bestellen in de uni-bieb... you snap?

Moet nog wel Latijn maken voor morgen dus ga maar snel naar huis...

Floortje, lijkt me wel heftig om van school te wisselen. Gelukkig dat je wel al veel mensen kent, dat scheelt iig. Hopelijk ga je het erg naar je zin hebben daar!!

Annuh: wat cool van je moeder!

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #12325 Gepost op: 20-11-2003, 14:49:39 »
Hallo allemaal,

Bedankt voor de felicitaties!
Hoewel ik hier (misschien tijdelijk, misschien permanent) door turbulentie niet veel meer kom is het toch een fijn gevoel dat er af en toe nog aan me gedacht wordt.  :D

Lieve groet,
pimwiz

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12326 Gepost op: 20-11-2003, 15:04:03 »
Hallo allemaal,

Bedankt voor de felicitaties!
Hoewel ik hier (misschien tijdelijk, misschien permanent) door turbulentie niet veel meer kom is het toch een fijn gevoel dat er af en toe nog aan me gedacht wordt.  :D

Lieve groet,
pimwiz

was je jarig?? gefeli!  :-* en niet meer zolang wegblijven hoor..  ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12327 Gepost op: 20-11-2003, 17:13:30 »
Allereerst wil ik bij deze Malcolm nog even feliciteren, door alle periodes dat deze site down was, had ik geen tijd daarvoor. Malcolm, alsnog van harte :-*! En Pimwiz ook natuurlijk :-*

Tevens is dit mijn 1500ste post, tijd voor een feestje dus, ik geef een rondje ;D!
« Laatst bewerkt op: 20-11-2003, 17:15:07 door Daisy »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12328 Gepost op: 20-11-2003, 17:41:31 »
Nou proficiat Daisy met je 1500ste post!  :-* En wat leuk dat je de Molshoop uitkiest om die bijzondere post te doen!  ::ok::

En bij deze ook nog: Proficiat Pimwiz!!! 

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12329 Gepost op: 21-11-2003, 00:06:30 »
Iedereen hier nog gefeliciteerd..!!! Met wat dan ook  :D

Speciaal voor annemiek nog een fotootje van mijn poezen..

Zijn ze lief???  :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12330 Gepost op: 21-11-2003, 07:33:12 »
Leuke katten Blackmollie. Maar eh, waar zijn ze?

;D ;D :o :o

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12331 Gepost op: 21-11-2003, 15:36:24 »
Bertha: best wel stoer van je dat je meedoet aan dat medicijnen onderzoek  ;D

Is niet stoer hoor! Er bestaan ook mensen die zich beschikbaar stellen om de hele dag beginnende verpleeg(st)ers om bloed te laten bloed prikken! Dat zijn pas helden, ik moet er niet aan denken... *huiver huiver*

En die 24 pagina's waren in lettertype 12, met als bestandsgrootte 1031kb (kon dus net niet met Hotmail mee >:( ).

Als je het in grootte 11 had gedaan, had het gepast!  ;)

Zijn ze lief???  :)

Ik vind ze zo idd heel lief. Ze doen niemand kwaad zo denk ik.  ;D

Ik ben blij want ik ben over de helft met dat onderzoek, nu is het aftellen begonnen!   :D

Pimwiz ook nog gefeliciteerd he en iedereen die verder nog gefeliciteerd ergens mee!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12332 Gepost op: 21-11-2003, 16:38:40 »
Hallo allemaal

Ik zal hier weer eens iets posten, moet wel zo werken dus het zal niet zo lang duren.
Net is hier voor de deur een ongeluk gebeurd en als goede ramptoerist heb ik natuurlijk meteen een foto genomen ;) .

Nu is de plisie er ondertussen bij, die mensen hebben een half uur moeten koukleumen ;D .

Zondag surprise! Ik heb er super veel zin in.
En ondertussen is het weer later geworden en vertrek ik naar m'n werk.

Doei!!!!

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12333 Gepost op: 21-11-2003, 18:55:38 »
Aaaaah m'n pic-server doet het niet meer  :-[
Weet iemand nog een pic-server??

@ Berha lach me niet uit jah  >:( ;D

@ Annuh ramptoerissie  ;D Gelukkig zo te zien alleen blikschade en geen gewonden.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12334 Gepost op: 21-11-2003, 21:27:39 »
Aaaaah m'n pic-server doet het niet meer  :-[
Weet iemand nog een pic-server??

@ Berha lach me niet uit jah  >:( ;D

*ja-knik-smilie*  ;D ;D

Vooruit deze is wel ok: http://picserver.student.utwente.nl/

@Annuh; had je de politie niet erbij op de foto kunnen zetten... ;) Lekker spannend!  ;D

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12335 Gepost op: 21-11-2003, 22:18:02 »
@ Bertha dat is de pic server die ik altijd gebruik :-\
Even kijken of het nu wel werkt....

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12336 Gepost op: 21-11-2003, 22:22:41 »
@Annuh; had je de politie niet erbij op de foto kunnen zetten... ;) Lekker spannend!  ;D

Dat kon op zich wel, maar ze waren al constant mij aan het bekijken... ik zat denk ik iets te opvallend te staren ;D .

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12337 Gepost op: 21-11-2003, 22:28:55 »
Ik zie ze tralalalala...Jullie ook??

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12338 Gepost op: 21-11-2003, 22:37:25 »
Ik zie ze tralalalala...Jullie ook??

Ja, kei lief ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12339 Gepost op: 22-11-2003, 18:17:55 »
Haaaaaaalloooooooo allemaal!!!
Wij zitten hier in Gouda en bereiden ons alvast mentaal voor op al die surprises die we morgen verwachten. Volgens Anne-Marie is het suprise... wat is het nou? Ik ga het even opzoeken.

Het is Surprise.
AU!
watisser?
Ik ga wel typen.
Wat een logica...
tsk.. nouhou
en nu mag jij typen
Nou geweldig... heel aardig van jou..
Ehm.. Annemieke is ff sjmek/spam/smak.. aan het snijden
nu mag ik weer typen. Ehm, we hebben kippensoep en krehm tomaatensoep of tomaten krehmsoep of iets in die trant. we hebben geen kaas. maar dat hadden we nog. Dus hebben we wel kaas.
Ikke.
Aah.. eindelijk.. ik word btje gek hier van Daan... *whaha* Hij praat btje hooog.. :P Maargoewd... ahh wat zielig. moest ik dr ff neerzettuhn van em. Twiek... hij wou mij twieken.. Tgg, Daan zit btje te zeggen dat al het hippe uit 't Zuiden kommt.. Dacht het niet.. btje discriminerend zijn ze hier zeg... Annemieke ook al met de 'zwarte'  colaflessen.. hehe ;D Dat staat btje raar.. maar nu wil ik ff msne... als dat mag.. ojaa.. die scholen... 230  3p
En nu ik weer
Ik heb hetzelfde bloesdingachtigoverhemdiets als devorige keer bij Mieko en nu gaat ze ws de foto's door elkaar halen. Hoe durft ze >:( Zuiderlingen gebruiken vaan appeltje a volgens anne-marie hoofdletter, want in het noorden kennen ze nog geen computers >:D.

ik

Tsskk... zit me hier een btje te beledigen..  In t Noorden zijn we gwn veel modernerner dan daarzoot onder die rivierenh  67i9 56 IKKe.. Daan wilt mij btjevan comp af hebben zodat ik niet verder de waarheid kan vertellen over die vagoo's.. Maar ok.. ik ben aardig .oin tegene stelling tot hem... nddui2wa=

Hehe, dat duurde... tja maniakken moet je zo snel mogelijk stoppen. Ik heb goed gehandeld.*-+/= /*dat kunnen we van AM niet zeggen, zoals je hier links ziet. Zit een beetje knopjes in te drukken. tsk tsk tsk tsk ik ik ook wij.

Ehmja... ikke... okeeee okeee rustig aan waar is de brand?
In... uit.. spuit.. de bocht (okee.. laatmaar.. daar klopt nix van..) In Groningen. ofzow?  Ik ben ff slim bezig.. maar ja.. dat zijn jullie wel gewend van Daan... (toch?)

Gnaaagnaa *heksenlachjuhh* Ok.. Daan mag wel weer ff.. of ik bedoel ik dan natuurlijk.. gesnapt?! okeej... mooi zo.. ja heel mooi.. oija ;e;e;e`
rf lama

Dat zal wel humor uit het noorden zijn... ::)
Serieus kan dat niet bedoeld zijn. Toch? Reperteren met een band.

Tss.. ze kunnen geeneens spellen daaroow int Zuiden.. Auww!! Daan sloeg mij tegen mn voorhoofdd! 

*kucht* **lacht** Jaa.. nu word het wel erg onzinnig... ooke.. het was al onzinnig maar nu stoppen wij (denk ik?) Daan..?! Aarde aan Daan..! Response...!

Hee, wrom heb je het er nooit over gehad dat jij.... blabla hij is nog niet af maar moet  wel vandaag verstuurd worden.

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaG

doeghhhh.

D. en A.M.

Met een beetje hulp van smaksmekexpert A. te G.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...