Hey Annemieke! Cool hoor! Ik ben erg blij voor je! Wat voor huis is het? (hoeveel mensen(dames/heren), hoe groot kamer, doen ze veel gezamelijk etc. etc)
Gefeliciteerd!!
thx!
Er wonen 5 meisjes, van wie er in januari twee een paar maanden naar het buitenland gaan, dus ze hadden maar liefst 2 kamers tegelijk vrij!
Dat wist ik eik hemaal niet toen ik daar kwam, dus ik kwam eigenlijk voor de andere kamer (die is ook groter). Maar toen vroegen ze of ik ook interesse had in de kleine kamer en dat had ik natuurlijk wel. Lekker goedkoop ook, en de hoogslaper erin blijft toch staan. Maar exact hoeveel vierkante m weet ik niet. Maandag ga ik er weer heen, om t contract te tekenen enzow. Ik heb nu 4 meisjes gesproken die daar wonen, maarja van hen gaan er dus twee weg, en een ander zei dat ze maar weinig thuis was en niet vaak daar at enzow. Dus ik heb nog te maken met dat andere meisje, die me erg aardig leek, en iemand die er nu niet was, en nog iemand die nieuw is en de grote kamer gekregen heeft (hrmmm, ist zo nog duidelijk?). Ik geloof dat ze niet zo heel veel samen doen, wel eten maar ook niet elke dag, en ze hebben geen gezamenlijke woonkamer ofzow.
Ben je nu niet bang dat je over 5 maanden weer op straat staat? kun je weer verhuizen...
Waar is het eigenlijk precies?
ja, dat is wel balen natuurlijk... Maarja, heb toch voor die 5 maanden dan iig iets. En waar het is hm ja ik had al bijna het adres hier neergezet maar dat lijkt me toch niet zo'n heel goed idee
, maar tis iig midden in Nijmegen
. Tussen centrum en uni
!
btw, is het een kamer met internetaansluiting?
ik heb toch geen computer
. Hebben ze trouwens niet gezegd dus ik denk het niet, maar aan de andere kant hadden ze wel een vaste telefoon (hmmmmm... een vaste telefoon...
)