Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105850 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12440 Gepost op: 13-12-2003, 19:03:50 »
Uit welk land, jongetje/meisje? :)

Dat klinkt zo van: ik ga een hondje kopen! Maar ik heb daar natuurlijk wel over nagedacht ;) . Jongetje/meisje maakt me niet uit, echt niet. Als het meisje maar niet zo'n prinsesje wordt en het jongetje maar niet in een bende gaat, vind ik het best. En ik had gedacht aan India, Thailand, zoiets. Daar zijn zo veel kansarme kinderen, als ik er eentje help, is het tenminste iets!

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #12441 Gepost op: 13-12-2003, 19:07:42 »
Uit welk land, jongetje/meisje? :)

Elmar, als Annemieke geen kaarten meer zou schrijven, zou TPG failliet zijn. Annemieke neemt een groot deel van de omzet voor haar rekening hoor. ;) :P

Hoeveel kerstkaarten zal annemieke sturen?
Eindelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12442 Gepost op: 13-12-2003, 21:26:30 »
Hoeveel kerstkaarten zal annemieke sturen?
stuk of, ehm, 40, maar niet allemaal met de post, want mn studiegenootjes kan ik ze ook gewoon geven. Ennem Elmar btje stom dat ik nu je post lees ::) want ik heb net jouw kaart geschreven met een opmerking die daarover gaat en nu heb je dat dus net zelf gezegd :-X :P maargoed hijs nu al dichtgeplakt dus bedenk maar dat ik m al geschreven had... Ik heb er nu 7 af, jaja, het schiet op ::) :-X majah ik schrijf uiteraard per kaart nogal een berg tekst... ;) En daarbij heb ik uren verspild aan twijfelen wie welke kaart moest hebben, en in de winkel over welke kaarten ik toch in hemelsnaam moest kopen...

Elmar, succes met je Frans!! Gewoon ff keihard leren dan haal je het wel! Iig beter dan het later weer over moeten doen, toch?! Dus huphup aan de slag en heel veel succes!!
Oja trouwens, je zegt dat jij liever ecards stuurt voor kerst, maar weet je dan ook een leuke gratis ecardsite behalve hallmark.nl (die nog wel leuk, maar helaas vernieuwd is en daardoor vol met banners e.d. en ook slomer is geworden) en kaartenhuis (die wel nog steeds leuk en gratis is maar toch ook niet echt spectaculair leuk) ??

De comp staat hier nu onder OS9, das echt lang geleden dus best raar... maar ja het moet omdat ik anders de foto's van de Sinterklaasmeeting niet voor jullie kan scannen... ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12443 Gepost op: 13-12-2003, 22:56:32 »
Voor degenen die nog overwegen een kortingskaart van de NS aan te gaan schaffen: waar zouden we zijn zonder de trein, was toch een motto van onze trots op vierkante wielen?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12444 Gepost op: 14-12-2003, 09:33:11 »
ja, en ze zeiden gister op het journaal dat de treinen geen vertraging hadden opgelopen door dat ongeluk! :o Nou dat vond ik pas nieuws...

Goeiemorgen allemaal, hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben (alweer laatste van het weekend helaas...), ik moet zelf heel hard aan de slag met (jawel) kerstkaarten (surprise...) en natuurlijk review schrijven voor een essay... blugh :(

maapie

• Gast
« Reactie #12445 Gepost op: 14-12-2003, 15:06:20 »
goeiemiddag allemaal!

Ik kom niet zo vaak in de molshoop, maar ik ben nogal grieperig vandaag, er is bijna niemand op het forum en ik moet eik leren voor geschiedenis... daar heb ik dus helemaal geen zin in dus. En m'n broers en zus zijn ook al niet thuis..  :(

Ik verveel me  >:( :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12446 Gepost op: 14-12-2003, 17:05:47 »
Awww ik ken het gevoel Lieke, dat je ondanks dat er bijna niemand is toch maar heel lang opt forum gaat rondhangen om maar niet te hoeven gaan leren... toch maar wel doen hoor...! En dan gewoon elk uur of half uur heel heel heel kort computeren (moet je wel echt een wekker zetten of zoiets ;D) en dan ken je t straks wel helemaal... Iig heel veel succes en natuurlijk heeeel veel beterschap!! :-*

Ik ben bezig met mn kerstkaarten, maar ze schieten niet zo heel erg op. Gisteren 10 geschreven en vandaag nog 6 ::). Eentje ben ik gaan brengen omdat die vriendin redelijk dichtbij woont, maar ik was alsnog aardig doorweekt :-\ en bijna de sloot in gewaaid :o. Dus ik heb echt gigantisch medelijden met postbodes...

En mn ouders hebben me helemaal doodsbang gemaakt met vertellen over vuurwerk dat in brievenbussen gegooid wordt :-\ dus nu durf ik mijn kaarten niet alvast te gaan posten... dat zou echt zo'n megaramp zijn als ze allemaal weg waren... *sidder* Dus nu ga ik ze pas vlak voor 6 uur posten, maar ja dan is weer het gevaar dat ik niet op de tijd let en ik te laat ben en das natulijk ook wel erg...

maapie

• Gast
« Reactie #12447 Gepost op: 14-12-2003, 17:41:48 »
Awww ik ken het gevoel Lieke, dat je ondanks dat er bijna niemand is toch maar heel lang opt forum gaat rondhangen om maar niet te hoeven gaan leren... toch maar wel doen hoor...! En dan gewoon elk uur of half uur heel heel heel kort computeren (moet je wel echt een wekker zetten of zoiets ;D) en dan ken je t straks wel helemaal... Iig heel veel succes en natuurlijk heeeel veel beterschap!! :-*

Ahja, bedankt voor de tip!!  :D :-*

Dus ik heb echt gigantisch medelijden met postbodes...

Jos....  ;D

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12448 Gepost op: 14-12-2003, 18:41:15 »

En mn ouders hebben me helemaal doodsbang gemaakt met vertellen over vuurwerk dat in brievenbussen gegooid wordt :-\ dus nu durf ik mijn kaarten niet alvast te gaan posten... dat zou echt zo'n megaramp zijn als ze allemaal weg waren... *sidder* Dus nu ga ik ze pas vlak voor 6 uur posten, maar ja dan is weer het gevaar dat ik niet op de tijd let en ik te laat ben en das natulijk ook wel erg...
]

Breng je ze hoogstpersoonlijk daar het Post-kantoor? Dan heb je zekerheid dat ze niet verdwijenen.

p.s als je ze toch in de brievenbus doet, voor mij hoef je niet bang te zijn want ik ga dit jaar in die tijd naar Limburg

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12449 Gepost op: 14-12-2003, 23:32:37 »
Ik kan jullie wel vertellen dat het ieder jaar een heel karwei is met de kerstperiode. Alleen: ik werk niet bij de TPG, zoals vaker aangegeven, maar bij een plaatselijke variant daarop. Het is alsof instellingen er ieder jaar maar vanuit gaan dat aan het eind van het jaar de wereld vergaat, bij ons wordt de post van 2 1/2 week in 1 week gepropt.

Hoewel we dit jaar gelukkig al 3 huis aan huis akties hebben gehade, die we normaalgesproken in die laatste week voor de kerst hebben, is er een gigantisch karwei voor in de plaats gekomen, waarbij ik de werkleiding voor het eerst in 11 jaar tijd in paniek heb gezien. Nou, als DIE in paniek raken over de bezorging, dan kun je ervan op aan dat het volgende week bij ons echt een ramp wordt. We hebben al onze kerstlunch moeten laten vervallen, waar we ieder jaar naar uitkeken, omdat we anders zo 2 uur verspelen, waarin we beter de post kunnen bezorgen.

Ik zal komende week dus zeer weinig online kunnen komen. Maar jullie zijn niet van mij af hoor.........

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12450 Gepost op: 15-12-2003, 08:25:37 »
Ik heb vandaag dus gestadt en ik kwam Sjors tegen :) .
Ik heb vrijdag ook in Tilburg rondgelopen. Niet zo lang hoor, van 12 tot 2 ongeveer en dan heb ik nog een poos bij v&d in het restaurant zitten lunse.
beetje late reactie magoe
we're back :(

maapie

• Gast
« Reactie #12451 Gepost op: 15-12-2003, 11:51:15 »
blegh... ik ben vandaag dus echt goed ziek. Vanochtend had m'n moeder m'n wekker maar uitgedrukt en me lekker laten liggen; vanacht lag ik echt heel erg hard te hoesten en te snotten. ben wel blij dat ik niet naar school hoef, want ik voel me echt niet goed.

Wel handig hoor, zo'n vader die dokter is  ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12452 Gepost op: 15-12-2003, 17:16:16 »
Ik had een hele lange post, maar die is kwijt, dus ik heb geen zin om nog een keer te posten. Maar dan weten jullie dat ik die lange post had! Ik wenste Maapie beterschap, zei tegen Idefix dat ik er toen ook was en wilde m'n adres aan Annemieke geven voor een kerstkaart ;) .

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12453 Gepost op: 15-12-2003, 17:51:56 »
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12454 Gepost op: 15-12-2003, 19:48:37 »
Hallo allemaal!

Maapie, veel beterschap!
Annuh, irritant hoor, dat je post weg is. Waar ging het over?

Met mij gaat het goed. De kerstvakantie komt er alweer aan. Nog 1 weekje. Woensdag ga ik met Compuart, een ex-huisgenote en nog 8 anderen naar Lord of the Rings. :)

Onze Zuid-Afrikaanse huisgenoot heeft zaterdag een echte blender gekocht. Cool ding! Ik heb er net een paar overheerlijke milkshakes met banaan en vanille mee gemaakt. Zo lekker...! *trekt er een gezicht a la Judge bij  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12455 Gepost op: 15-12-2003, 19:55:41 »
Woensdag ga ik met Compuart, een ex-huisgenote en nog 8 anderen naar Lord of the Rings. :)
:o :(, das eerder dan mij..! :'(

hmm.. iig veel plezier hor.. ;P
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12456 Gepost op: 15-12-2003, 20:04:59 »
:o :(, das eerder dan mij ik..! :'(

hmm.. iig veel plezier hor.. ;P
Ahh.. wanneer ga jij dan?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12457 Gepost op: 15-12-2003, 20:06:54 »
Vrijdag pas :'( ik mag niet eerder omdat ik dan nog naar school moet... gelukkig ga ik iig maandag ook.. mja.. toch. :(
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12458 Gepost op: 15-12-2003, 20:12:51 »
Mag ik mee?  ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12459 Gepost op: 15-12-2003, 20:15:22 »
HO SToP HO!!!  ;D
dit lijkt wel slowchat....  ??? neeee cora dat doen onze forummertjes niet..  :P  ;D