Hoeveel kerstkaarten zal annemieke sturen?
stuk of, ehm, 40, maar niet allemaal met de post, want mn studiegenootjes kan ik ze ook gewoon geven. Ennem Elmar btje stom dat ik nu je post lees
want ik heb net jouw kaart geschreven met een opmerking die daarover gaat en nu heb je dat dus net zelf gezegd
maargoed hijs nu al dichtgeplakt dus bedenk maar dat ik m al geschreven had... Ik heb er nu 7 af, jaja, het schiet op
majah ik schrijf uiteraard per kaart nogal een berg tekst...
En daarbij heb ik uren verspild aan twijfelen wie welke kaart moest hebben, en in de winkel over welke kaarten ik toch in hemelsnaam moest kopen...
Elmar, succes met je Frans!! Gewoon ff keihard leren dan haal je het wel! Iig beter dan het later weer over moeten doen, toch?! Dus huphup aan de slag en heel veel succes!!
Oja trouwens, je zegt dat jij liever ecards stuurt voor kerst, maar weet je dan ook een leuke
gratis ecardsite behalve hallmark.nl (die nog wel leuk, maar helaas vernieuwd is en daardoor vol met banners e.d. en ook slomer is geworden) en kaartenhuis (die wel nog steeds leuk en gratis is maar toch ook niet echt spectaculair leuk) ??
De comp staat hier nu onder OS9, das echt lang geleden dus best raar... maar ja het moet omdat ik anders de foto's van de Sinterklaasmeeting niet voor jullie kan scannen...