HIEP HIEP HOERA!Hm, ik wist niet dat Sjors ook jarig was
waarom sta je dan niet op de kalender? Maar iig als het idd zo is, natuurlijk van harte proficiat en maak er een toffe dag van!!!
Tijgertje, jij natuurlijk ook van harte gefeli!!!
EIDM/Heleen, ook happy birthday to you!!!
Laat jullie allemaal flink verwennen en partyyy!!
Ik heb zojuist erg veel moeite moeten doen om op de site te kunnen komen, maar gelukkig gelukkig het is gelukt. Hoop nu wel dat ik dit ook kan posten...
Gisteravond ben ik gezelli met mensjes van theatersport nog ff naar de kroeg geweest (met 3 jongens van in de 20, oehh
). Was natulijk wel leuk maar mijn kerstkaartenberg wordt er niet kleiner op. En 's middags eerst met n vriendin naar de stad, daarna het contract getekend van mijn kamer (ik moet per se die 5 maanden vd onderhuur betalen :'( en kan dus niet eerder weg, althans niet zonder dubbele huur te krijgen) en daarna snel naar huis geraced om te koken want daar had mn tante geen tijd voor, toen bleek dat we ook nog ns met zn 5en aten dus ff gedoe, maar het was best heel aardig gelukt!! Ik vond het zelf iig lekker... (12enjoy van knorr
)
LC, nu zit je toch nog niet in Limburg? Kheb die kaarten zondag in de brievenbus
gegooid gepropt (hij zat echt megavol
) en de rest post ik in Nijmegen... dusnee, denk niet dat ik veel last van jou heb
. Maarre als je dat doet, vuurwerk in brievenbussen gooien, weet dan wel dat ik je voorgoed haat...
heb verdorie mijn hart en ziel op al die kaarten zitten schrijven, kost me mn hele weekend en nog wel meer...En ik
dat wilde ik net zeggen: ik ken drie postbodes hoor, niet alleen Jos
(ook nog een vriendin uit Nijmegen).
Maarre Ster en AM
, wat is dat nou...?! Jij zat toch in de Ardennen...?? Tss
. Naja, t maakt me niet zoveel uit want ik wil toch niet mee naar die film
.
Annuh: is goed hoor, pm of sms je adres maar, alleen kan ik dan niet beloven dat ie nog op tijd komt.
Oja LC, ik ga natulijk niet die kaarten naar het postkantoor brengen, want zoals ik al zei regende en stormde het en ben ik nogal n watje dus vandaar dat ik ook medelijden met die postbodes had
.
Goed, fijne dag iedereen en dan heb ik nu nog 5 minuutjes om te proberen dit te posten...