Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105880 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12500 Gepost op: 20-12-2003, 14:16:27 »
OK, Annemieke, JIJ je zin.

Ik ben gisteren naar gonzales geweest, dat bbq-restaurant. Ik zet hier geen link neer, iedereen weet wel hoe je van die naam een link moet maken. Een echte aanrader, hoewel voor arme studenten een beetje aan de prijzige kant. Je mag er je buik vol eten, maar dat is sneller gebeurd dan je denkt.

Wat meestal het geval is bij dat soort gelegenheden: de prijs waarmee ze je binnenhalen: 18,95, is dan nog wel te overzien, maar de prijs voor een consumptie is aan de hoge kant. Maar er is gewoon een gezellige sfeer, en er zijn diverse vestigingen door Nederland, dus altijd wel eentje bij een forummer in de buurt.

Ik heb nog twee tamelijk drukke dagen voor de boeg, en daarna een paar weken kerstvakantie, t/m 18 januari, om precies te zijn. Zul je zien dat ze mij weer in mijn vakantie opbellen omdat er grote partijen post liggen. Nou, fijn voor ze, ik weet dat die er komen, maar ik heb dan vrij. Simpel gezegd: ik laat ze niet in de steek in de kerstdrukte, maar dan wil ik ook vrij hebben op een tijdstip dat mij uitkomt.

Voor de rest: blij dat het forum weer bereikbaar is. Totdat een definitieve oplossing is gevonden: even niet opkijken als er gekke dingen gebeuren.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12501 Gepost op: 21-12-2003, 10:02:38 »
D'r ligt hier een bultrug een paar kilometer verderop (in het Katwijksche). Hij schijnt ondertussen Quasimodo te heten. Ga zo ff kijken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #12502 Gepost op: 21-12-2003, 14:22:18 »
Hallo allemaal!

@miesh: gefeliciteeeeeeeerd!  :-*
Annemieke: hahaa, echt leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt in zon weekend joh  :P wel fijn voor je dat alles om je heen zo 'lief' en 'gezellig' is  ;D
Jos: groot gelijk hoor! als je vrij hebt, heb je vrij! rust lekker uit in je vakantie!
Verdi: ja zo zielig vinnik het.. ws hebben vissers die staart toch afgehakt ofzo? omdat ie vastzat in het visnet? laat je nog even horen wat je gezien hebt daar?

Met mij gaatet nogal slecht eigenlijk... heb een zware griep  en een dubbele oortontsteking en bloedarmoede. Vorige week niet naar school geweest enzo, maar voel me nog steeds niet veel beter. En morgen moet ik op vakantie!  :( Naar een jeugdherberg in Nijverdal (een wereldstad in Overijssel). Vorig jaar zijn we ook geweest, en twas echt heel erg leuk! Maar zoals ik me nu voel wortet niks  :(
Verder gaat het wel goed met me gelukkig, tis heel leuk op mn nieuwe school. Ik haal alleen maar achten voor alles, zelfs voor wiskunde!!!
Verder veel naar concerten enzo... ben naar de Heideroosjes geweest (was echt zoooooooooooo geweldig!) en binnenkort naar Cancelled, Intwine en Epica. Verder weinig meegemaakt de laatste tijd geloof ik...
Jullie horen nog van me,

Floortje

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12503 Gepost op: 21-12-2003, 17:23:52 »
Allereerst,

@Miesh en Melktandje: GEFELICITEERD,

Lang zullen ze leven, lang zullen ze leven, lang zullen ze leven in de gloria, in de GLORIA!!!....... IN DE GLORIA!!!! HIEPER DE PIEP HOERA!!!!!!!!!!!![/size][/glow]

Floortje: Mag ik mee naar Intwine *kijkt Floor heel lief aan*

Tot iedereen: PRETTIGE *ugguhugghe*(kerst-allergie) Kerst

Nou, dan wordt er nog van me verwacht dat ik een klein verhaaltje ga schrijven.

Niet veel gebeurd de laatste tijd, school gaat al stukken beter.(een 7,3 voor Frans, en dan moet je nagaan dan ik op mijn rapport een 4,2 stond en ik daarvoor(los cijfer) een 1,3 heb gehaald) Ook krijgen we na de vakantie een uurtje minder Engels en Geschiedenis.(dat laatste vind ik jammer want bij Geschiedenis kan je zo leuk klooien)

In de vakantie ga ik naar Limburg, wat ik trouwens erg jammer vind omdat ik dan niet in de buurt vuurwerk kan afsteken. Maar ja, ouderlijke macht hè.

Inmiddels ben ik in 2 daagjes al ver gevorderd in "De ban van de ring" en moet ik nog maar 98 bladzijden om "The Fellowship of the Ring" uit te hebben.(dus nog 2 à 3 daagjes, ja ik kan snel lezen) En dan nog 2 boeken en de film.

Jos: Check dit bericht even na, misschien is het wel mijn tweede bericht dat foutloos is  ;D )

LC

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12504 Gepost op: 21-12-2003, 18:01:09 »
Over dat laatste: LC, ik wil alleen maar een klein beetje concurrent zijn van Annemieke. ALS ze die verwachte titel wint, waar ze overigens best trots op mag zijn, moet ze wel het gevoel hebben dat ze die niet kado heeft gekregen. Bovendien: niemand is foutloos. Als in een bepaalde leeftijdscategorie erg veel taal- en spelfouten gemaakt worden, zegt dat meer over de beroerde kwaliteit van het Nederlandse onderwijs, dan over het al of niet aanwezig zijn van enige vorm van intelligentie bij deze leeftijdscategorie.

Annemieke doet overigens zeer hard haar best om die titel nu aan iemand anders te laten ;) ;)

Over dat vuurwerk? Je gaat naar Limburg? Dan ben je hier op de juiste plek, hier wordt al vanaf oktober vuurwerk afgestoken alsof het oud en nieuw is.

Dus wat dat betreft: je hoeft echt niets te missen.

De dames @miesh en melktandje had ik al op een alternatieve manier gefeliciteerd, maar dat kwam vanwege de technische problemen waarmee de site momenteel te kampen heeft.

D'r ligt hier een bultrug een paar kilometer verderop (in het Katwijksche). Hij schijnt ondertussen Quasimodo te heten. Ga zo ff kijken.
wat is nou weer een bul-trug, en hoe weet je dat het een HIJ is? ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 21-12-2003, 18:06:14 door bodejos »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12505 Gepost op: 21-12-2003, 18:11:02 »
omdat Quasimodo een jongen is tiens  ::) mss dan toch geen award voor intelligentste user  ;D
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12506 Gepost op: 21-12-2003, 18:15:35 »
Hiep hiep hoera voor Anne-Marie!!
[/color][/b]
Van harte gefeliciteerd meid, en lees mn kaart nog maar eens na voor wat meer wensen enzow... ;) Heb je een leuke dag gehad ondanks dat die 3 vrienden niet konden komen??

Floor, van harte beterschap!! Echt vervelend voor je zeg... :-\ En dan ook nog van alles tegelijk, nou ik hoop echt dat je snel opknapt! En veel plezier op die concerten!
Cool btw dat het zoveel beter gaat op school, dat scheelt toch iig een hoop stress. Van jou LC ook supergoed! Ga zo door met je Frans! En succes verder met LOTR lezen.

Ik heb vanmiddag sinds een hele tijd eindelijk weer eens die twee vrienden uit Gouda gezien waar ik het altijd over had ;) dus erg gezelli. En as dinsdag (ja tis dit jaar niet meer op woensdag :-\) gaat cabaret door dus kan ik met ze mee!! :D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12507 Gepost op: 21-12-2003, 18:20:50 »
omdat Quasimodo een jongen is tiens  ::) mss dan toch geen award voor intelligentste user  ;D
Ja, Kwasi is een jongensnaam, maar ik bedoelde eigenlijk: hebben ze wel even goed gekeken voordat ze het dier een jongens- of een meisjesnaam (in dit geval dus een jongensnaam) gaven?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12508 Gepost op: 21-12-2003, 22:42:10 »
Dank julliewel Annemieke, Floor, LC & Jos! :-*

Het was best leuke en gezellige dag.! :) Ik had gister al sterioset uitgezocht in de stad voor mn verjaardag, ook kan die mp3's afspelen dus das wel vett. :) Verder heb ik nog geld gekregen enne.. fotorolletje, cdhouderding, kaarsje, kalender,nog een kalenderr, armbandje, oorbellen, sleutelhangerr, wierook (cannabis o.a. al ff uitgeprobeerd. ;D ) dat wassut zo'n btje. :)

Verder zijn dus paar vrienden 's middags en 's avonds geweest.. hebben de Gladiater gekeken en gwn gekletst en btje melig geworden van wierook. :P Ik ga morgen met paar vrienden eerst film-marathon houden van LOTR en daarna gaan we 's avonds naar The Return of the King voor de 2e keer.. zooo vett wastie!!!! *hyper-Annemieke-achtige-smilie*

Heb dr erg zin in, alleen jammer dat 1 vriend niet meekan omdat ie op school epileptische aanval had gehad. :-\ Maargoewddddd... ik ben 14. Yay. ;D

Ik ga nog ff beneden gezellig doen...

Floor, beterschap!! :-* Mooi dat 't zo leuk is op je nieuwe school en vett zeg dat je naar Epica en Intwine ensjow gaat..! *jaloers*

Annemieke, ik heb je kaart al wel laten lezen aan paar mensjes.. :P hehe.. hij was koel met die mollen ensow ;DMooi dat 't gezellig was met dinges en danges en veel plezier bij cabaret dinsdag!

Doeii mensen.. *zwaai*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12509 Gepost op: 22-12-2003, 00:14:23 »
Hey Anne-Marie, cool dat je een leuke dag hebt gehad! Kon ook niet echt anders natulijk :). Je hebt nu natulijk wel redelijk weinig felicitaties hier gehad :-X vanwege die serverproblemen :-\ (en vanwege een zeker tripje naar de Ardennen I guess ;)) maja.

Ik had gister al sterioset uitgezocht in de stad voor mn verjaardag, ook kan die mp3's afspelen dus das wel vett. :) Verder heb ik nog geld gekregen enne.. fotorolletje, cdhouderding, kaarsje, kalender,nog een kalenderr, armbandje, oorbellen, sleutelhangerr, wierook (cannabis o.a. al ff uitgeprobeerd. ;D ) dat wassut zo'n btje. :)
enne... dat treinkaartje nog gekregen...??!??!? ::)

Mooi dat 't gezellig was met dinges en danges
looool hier moest ik echt zo om lachen ;D (dat iedereen kwam kijken wat dr zo grappi was ;D) hmm mss wel een leuke nieuwe benaming :P.

Maargoed, mn broer is weer thuis! Terug na 5 maanden Zweden! Erg bijzonder en veel foto's te bekijken en bij te kletsen enzo... Zijn m net van Schiphol gaan halen. Hijs dr plotseling weer, echt bijzonder!!

Welterusten iedereen...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12510 Gepost op: 22-12-2003, 00:32:43 »
Hiep hiep hoera voor Anne-Marie en Melktandje!!
[/color][/b]

Net iets te laat mischien...  :-\ Maar moet je eens zien hoeveel moeite ik heb gedaan voor deze felicitatie, het is bold en groen en in de grootte 24pt... Dat zegt toch ook wel wat. :)

Nou, dan wordt er nog van me verwacht dat ik een klein verhaaltje ga schrijven.

Ja dus ik ook maar:
Ik heb vandaag pannekoeken gegeten!  ::ok::
(Met spek en stroop)
En ik ga deze week nog naar lotrrotk.  ::ok::  ::ok::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12511 Gepost op: 22-12-2003, 02:48:27 »

En ik ga deze week nog naar lotrrotk.  ::ok::  ::ok::

Gister geweest, een echte afrader. Duurt veel te lang, goedkope sentimenten en Gollem heeft het natuurlijk weer gedaan, de arme sukkel.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12512 Gepost op: 22-12-2003, 08:09:03 »
Hallo allemaal..

Nou ik heb er ook weer een lekker weekend op zitten: Donderdag een ander virusje opgelopen (wss) wat op mijn spijsverteringskanaal geslagen is. Details zal ik jullie besparen. Mijn vriend had het ook. Had kerstdiner gehad op zijn werk, kwam thuis, is gaan douchen en kwam ziek uit de douche.
Ik voel me vandaag nog niet helemaal fit, maar het gaat weer wel.

Vandaag en morgen nog werken en dan heb ik vakantie.

Kom ik vandaag op mijn werk zie ik dat onze kerstster, die al 3x de kerst overleefd heeft, nu eindelijk het loodje heeft gelegd. Vergeten water te geven...  ::) Ik heb 'm een halve liter gegeven net in een poging te redden wat er te redden valt, maar hij geeft nog geen sjoege..

En dan lees je het forum zo eens door, en zie je de forumverkiezingen, en vol verwachting lees je de nominaties door, en dan zie je dat o.a. bodejos genomineerd is voor intelligentste user en ikzelf niet... >:(  >:(  ::)    ;)
om over de user met de minste spelfouten maar te zwijgen, want daar valt al helemaal niet aan te tornen
en bovendien zie ik mijn eigen nominaties nergens terug, wat mij er toe heeft doen besluiten de verkiezing te boycotten.  :P

zo! dat komt aan he?  ;D

Morgen gaan we naar LOTR in een klein bioscoopje in Hoogstraten (B) Ik heb er al zin in.
Misschien moet ik me nog een keer ziek melden, zodat ik tijd heb om eerst de 2 dvd's van the Fellowship en The Two Towers te bekijken, zodat ik ook een soort marathon heb.
Maar dat doe ik toch maar niet.

Ik ga wel aan het werk nu.. much to do and so little time..

« Laatst bewerkt op: 22-12-2003, 08:10:49 door idefix »
we're back :(

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12513 Gepost op: 22-12-2003, 11:33:30 »
't sneeuwt!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12514 Gepost op: 22-12-2003, 11:43:19 »
HIER OOK.

Oh, niet meer

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12515 Gepost op: 22-12-2003, 11:44:20 »
Gezocht
[/b][/size]
Het gedicht waarmee George Langenberg destijds liet weten dat ontknoping van de 3e serie nog een weekje op zich zou laten wachten. Ik ben het kwijt en kan het op het wurrelt weit wep niet meer vinden.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12516 Gepost op: 22-12-2003, 12:24:05 »
De sites hebben nog heel lang online gestaan, maar nu zijn ze weggehaald. De woorden die ontbraken waren 'Vloekend wachten op de mol'

Ik had alleen deze strofe nog:
Op de middag in het dode uur van de vogels
Als de zonnebak huilt
Loop ik tussen meeuw en....
Te.......
Op de volgende aanval van poezie

Tja, dat waren nog eens tijden, met slangentheorieën enzo.  (weemoed)  :-\

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12517 Gepost op: 22-12-2003, 12:47:14 »
We gaan het gewoon reconstrueren. Er zat ook iets in met een februarilijster!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12518 Gepost op: 22-12-2003, 19:58:45 »
Hallo allemaal!

Van Annemieke moest ik weer eens posten in de bar, dus bij deze:

Tja... wat heb ik allemaal gedaan? Donderdag was het kerstviering op m'n stageschool, we kregen eerst een ontbijt (om 11.00u ::) ) en daarna gingen we naar een moskee en een kerk, om te leren over de verschillende geloven. We kregen overal rondleidingen en de kinderen (en ik ;) ) vonden het heel interessant. 's Avonds had ik volleybaltraining, was gezellig :) (tja... ik ga een lange post doen, dus ook de onnuttige dingen moeten erin ;) ).
Vrijdag stond ik op om 7.30u om daarna te beslissen dat ik geen zin had in school en dus thuis bleef. Heb ik gezellig met m'n moeder boodschapjes gedaan en vervolgens de kerstboom opgezet. Daarna heb ik mezelf en anderen een beetje verveeld om om 17.00u te moeten gaan werken tot 21.00u. Er waren echt bijna geen klanten en ik heb me mooi verder staan vervelen. Wel lol gehad met m'n baas trouwens, die spoort echt niet ;D . Ik ook niet, dus dat komt wel goed.
Zaterdag ben ik bij m'n beste vriend op bezoek geweest. Hij kwam me ophalen met de auto, zodat ik 's avonds veilig met de auto terug kon naar huis. Anders moest hij meefietsen en het zou gaan regenen. We hebben geluncht en gekolonist (incl. die ene uitbreiding, Steden en Ridders ofzo? Niet de Zeevaarders in ieder geval). Niet dat ik het idee had dat ik ook maar een beetje kans had om te winnen, maar ik heb de anderen goed dwars kunnen zitten, is ook altijd leuk :) . 's Avonds daar ook gegeten, heel lekker en daarna voor de tv gehangen, Kopspijkers, Idols en Dit was het nieuws gekeken. Idols was weer lachen :) .
Zondag ben ik naar het Archeon geweest (weer ja :) ). Heb niet zoveel foto's als de vorige keer gemaakt, maar wel een aantal. Ik ging er eigenlijk alleen heen voor Omnia, de Neo-Keltische band die ik goed vind :) Ik wilde namelijk nog een cd van hen kopen en die zijn niet in de winkels te koop. Omdat er slecht weer was voorspeld, was het niet druk (gelukkig). We hebben 3 keer Omnia gezien, met steeds andere nummers (en ik heb de cd gekocht!) en ook nog 3 keer Rapalje, een Nederlandse groep die Ierse volksmuziek speelt. Die zijn ook goed en hebben nu een fan erbij. Maar Omnia blijft toch m'n favo!
Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, heb super veel lol gehad. Omdat het bijna Kerst is, waren we met best veel op de afdeling en allemaal een Kerstmuts op :) . M'n baas heeft m.b.v. mij "De moord op een Kerstvrouw" in scene gezet midden in de winkel ;D waar echt alle klanten om moesten lachen. Een paar uur later kwam ook nog een leerling van mij boodschappen doen voor haar oma... die zag mij dus in AH-kleren en met Kerstmuts op, die neemt mij na de vakantie niet meer serieus! We wilden ook nog met kazen gaan gooien naar klanten, en de klant die er eentje zou vangen (12 kilo trouwens ong.) zou mee mogen helpen met opruimen. Maar dit plan ging niet door, het mocht niet ::) .

En dit was dus mijn leven tijdens de afgelopen dagen ;) .

Annemieke heeft trouwens een leuke foto van het gala! Even allemaal zeuren en dan zet ze hem vast wel op het forum.

Anne-marie: Nog gefeliciteerd!

Floortje: Beterschap!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12519 Gepost op: 22-12-2003, 20:22:21 »
Hey Annuh, cool weer eens zon lange post! :D Veel plezier met de Grinch!

Idefix: van harte beterschap!! Denk aan de vrolijke warme gezellige feestdagen, dan voel je je vast wat beter! (warm in de zin van gezellig dan he...)

Bertha, en wat heb je vandaag gegeten??

Verdi en Chriz, veel succes met reconstrueren!

Annuh, jij bent echt grappig, met kazen gooien naar klanten, hoe kom je erop gewoon ;D. En dan de 'prijs' voor degene die m zou vangen ???, die wil je ook echt winnen, not... ;)
Woont die beste vriend zo ver weg dan, dat je met de auto moet? Wel cool dat ie je op kwam halen iig! ::ok::
Oja ik viel net weer van msn af net toen jij wegging maar ik zei nog tegen je dat ik hoopte dat je iets leuks voor je moeder zou vinden...

Jup t heeft idd gesneeuwt hier (goh zou wel verbazend zijn als niet, ik zit ook zo ver van LC af :P), maar ja ik ben daar nooit zo blij mee omdat het dan zo koud en vooral zo glad wordt... :(

Tis wel gezelli dat mn broer dr weer is, vandaag met m naar de stad geweest want ik wil een digi cam kopen maar weet daar niets van en heb weinig geld en hij weet er wel veel van dus moest ff mee voor advies... Maar nu weet ik t helemaal niet meer want er is zoveel en hij zegt dat ik beter juist wat meer uit moet geven :-\. (Cora Bora, jij was daar toch expert in???)

Mss dat ik ook maar ff jouw Grinch ga kijken Anne... Of toch nog maar weer wat mailtjes sturen (die foto in het rond sturen bijv :P) (ik zet m maar niet neer omdat 2 vriendinnen erop staan die dat dan mss niet leuk vinden :-\). Heb eik zin om weer eens een avondje te bellen maarja mijn vaste telefoongenoot (of hoe zeg je zoiets :P) zit natulijk int buitenland... :(

Naja, fijne avond iedereen!! (Mijn broer vindt nu dat het hier nog echt zo lang licht is! ;D)