Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105816 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12520 Gepost op: 22-12-2003, 22:46:26 »
Hey Annuh, cool weer eens zon lange post! :D Veel plezier met de Grinch!
Annuh, jij bent echt grappig, met kazen gooien naar klanten, hoe kom je erop gewoon ;D. En dan de 'prijs' voor degene die m zou vangen ???, die wil je ook echt winnen, not... ;)
Woont die beste vriend zo ver weg dan, dat je met de auto moet? Wel cool dat ie je op kwam halen iig! ::ok::
Oja ik viel net weer van msn af net toen jij wegging maar ik zei nog tegen je dat ik hoopte dat je iets leuks voor je moeder zou vinden...

Ja gaaf he ;D .
Wil jij die prijs niet winnen?? :o !
En m'n beste vriend woont niet zo ver weg hoor, gewoon in Tilburg, maar anders moest ik 's nachts terug fietsen en dan zou hij mee moeten en het ging regenen en dan zou hij niet terug willen fietsen en dan zou ik daar moeten blijven slapen en dat kon niet want ik moest de volgende dag naar het Archeon. Snappie ;D .

Ik ga m'n best doen voor m'n moeder morgen, ik ga in ieder geval een blikopener kopen ;D . De oude is namelijk heeeeeeeel oud.

Welteruste allemaal!

Groetjes, Anne

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12521 Gepost op: 23-12-2003, 00:02:32 »
Ik ga m'n best doen voor m'n moeder morgen, ik ga in ieder geval een blikopener kopen ;D .
loool, wat heeft dat er nu weer mee te maken?? ;D Je moet niet morgen iets leuks voor je moeder vinden, das n btje te vroeg he... ::) Als je begrijpt wat ik bedoel ;). En met iets leuks bedoel ik ook al helemaaal geen blikopener!! >:( ;)

Ik heb net een mail getypt waarin ik zo erg onzin ging uitkramen dat ik er zelf helemaal ubermelig van werd en toen ik de hele mail uiteindelijk dus nog eens nalas lag ik er dus zelf helemaal dubbel om ;D. Dus och, als de ontvanger hem te flauw vindt, heeft er iig nog iemand om gelachen he ;D.

En m'n beste vriend woont niet zo ver weg hoor, gewoon in Tilburg, maar anders moest ik 's nachts terug fietsen en dan zou hij mee moeten en het ging regenen en dan zou hij niet terug willen fietsen en dan zou ik daar moeten blijven slapen en dat kon niet want ik moest de volgende dag naar het Archeon. Snappie ;D .
kej, maar wel slecht dat ie niet gewoon meeging naart Archeon! >:(

Oja en kheb de Grinch gekeken op je aanraden, maar hmmm mwa. Soppy... Moest er wel af en toe om lachen maar in zn geheel vond ik m denk ik ietsje te overdreven. Maar och nm was wel lekker ontspannend om weer ns ff voor de tv te hangen. En op ditzelfde moment hak ook in de kroeg kunnen hangen met vrienden die zojuist naar LOTRROTK zijn geweest, maar tis zo glad buiten dus ik ben toch maar nie gegaan... nouja, ik weet niet eens of zij nog gegaan zijn maar goed.
En morgen komt t oppaskindje van mn moeder weer! Hijs inmiddels 3 geworden :).

Welterusten alvast iedereen...! Hm, ik geloof dat ik hier ook langzamerhand btje alleen 8er begin te blijven... ik kan natulijk ook naar bed gaan... me miss the telephone

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #12522 Gepost op: 23-12-2003, 00:43:04 »
Gister geweest, een echte afrader. Duurt veel te lang, goedkope sentimenten en Gollem heeft het natuurlijk weer gedaan, de arme sukkel.

Noujazeg, verklapt verdi hier even het plot! Bedankt hoor!  ::niet-ok::
Ik ga er toch morgenavond naar toe ook al is er nu niets meer aan.

Bertha, en wat heb je vandaag gegeten??
Zou het niet ontzettend leuk en interessant zijn als ik iedere dag zou melden wat ik heb gegeten?  :D  ::ok::
Maar ik weet het al nieteens meer van vandaag, iets met aardappels. Ja met rode kool of rode biet, ik haal die 2 altijd doorelkaar.
 :-\

Morgen ga ik ook mijn theorie examen halen, tenminste dat is het plan. Het zou ook de start kunnen zijn van een groot financieringsprogramma voor het CBR.  :-\

Ik heb net al een test gedaan op internet en ik had 10 fout van de 40, dus best goed. En ik ben nu al hard aan het werk voor een positieve instelling, want met een positieve instelling heb je zo 5 vragen goed die je anders fout had.  ::ok::  ::ok::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12523 Gepost op: 23-12-2003, 00:51:17 »
Veel succes straks/morgen Bertha!!!
Jah ik wil eigenlijk ook wel weten wat je elke dag eet...Kan je er niet een topic over openen  :D

Zo van: En wat eet Bertha vandaag??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12524 Gepost op: 23-12-2003, 09:34:31 »
loool, wat heeft dat er nu weer mee te maken?? ;D Je moet niet morgen iets leuks voor je moeder vinden, das n btje te vroeg he... ::) Als je begrijpt wat ik bedoel ;). En met iets leuks bedoel ik ook al helemaaal geen blikopener!! >:( ;)

Hebbum!!! Duurde misschien even, maar ik snappum ;D .

Goeiemorgen allemaal!

HET SNEEUWT WEER!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12525 Gepost op: 23-12-2003, 11:15:22 »
Hier niet hoor.

*LC kijkt naar buiten*

Nee, 't sneeuwt niet.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12526 Gepost op: 23-12-2003, 14:49:04 »
Veel succes straks/morgen Bertha!!!
Jah ik wil eigenlijk ook wel weten wat je elke dag eet...Kan je er niet een topic over openen  :D

Zo van: En wat eet Bertha vandaag??

Hmmm, is wel een goed idee mss! Maar dan moet ik nog wel een mooiere topic-titel hebben iek. 'Chez bertha's' of 'Bert's Haute Cuisine' of 'Voor alle fans: Bert's keuken' ?
Ik ga er nog over nadenken.  ::ok::

Ik ben blij want ik ben geslaagd in 1x voor theorie! :D
En dat terwijl mijn positieve instelling wel wat deukjes had opgelopen, want ik moest vanmorgen door de enorme natte sneeuw fietsen naar dat CBR-dinges en ik moest ook nog wachten voor een brug en een stoplicht dat op rood stond, want er kwam een oneindige stroom auto's langs.   ::niet-ok::
Toen ik daar aangekomen was bleek uiteindelijk dat ik niet met deze sessie mee kon doen (ik had niet een afspraak gemaakt, dan moet je een maand wachten en ik had zoiets van: ik wil nu mijn theorie doen) want die zat al vol, dus moest ik weer terug door de sneeuw die nog enormer was geworden. En toen ik weer door hetzelfde (rode) stoplicht fietste op de terugweg begonnen er auto's te claxoneren, terwijl dat helemaal niet mag, want je mag alleen tuuteren als er gevaar dreigt.  ::niet-ok:: Ik zou bijna even boos met mijn vuist zwaaien, maar ik vond dat ik er boven stond dus dat heb ik maar niet gedaan.

Maargoed smiddags weer heengegaan (waar ik nu vooraan op de reservelijst stond) en met succes.  ::ok:: :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12527 Gepost op: 23-12-2003, 15:20:02 »
Hey Bertha, supergoed zeg!! :D Gefeli!!  :-* ::ok::
Ben trouwens benieuwd naar de titel van je kooktopic ;D.

Mooi dat je doorhebt wak bedoel Anne! ;D

Het oppaskindje van mn moeder was hier dus weer vandaag, echt zooo'n superschattig jongetje. Samen Kabouter Plop enzow gekeken :D en dat was echt supergrappig! Bij Kabouter Plop gingen ze voor spook spelen (heel grappi liedje: Een spook! Ik schrok mij toen een bult, en heb heel hard gebruld: Pas op een spook! Wat ben ik bang! - Wij ook, wij ook! ;D) en daarna hebben wij dus ook om de beurt voor spook gespeeld met een laken ;D. Ook very grappig om mn moeder zo te zien!

Bij de weg, voor wie het interesseert (Maapie ::)): ik kwam Hind gister nog tegen in de stad. Ze zei wel gedag terug maar ik weet niet of ze me herkende, die zegt tegen iedereen gedag terug natulijk ;D.

Vandaag veel te lang uitgeslapen, d8 dak de wekker had gezet maar toch niet dus... ::)

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #12528 Gepost op: 23-12-2003, 16:41:26 »
heeey allemaal!
heb weinig tijd, maar ik zit hier nu in het totaal besneeuwde Nijverdal! :D We zijn vanochtend gaan klootschieten en vandaag naar kinderspeelparadijs ''dolle pret'' geweest, allemaal erg leuk dus  :P
ik ga weer verder met warme chocolademelk drinken enzo, tot gauw!

-xxx- Floortje

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12529 Gepost op: 23-12-2003, 22:34:18 »
er kan mij niemand influisteren of Annemieke liever post op haar kameradres of op haar thuisadres krijgt?  ::)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12530 Gepost op: 23-12-2003, 22:55:50 »
We zijn vanochtend gaan klootschieten...

Wreed!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12531 Gepost op: 23-12-2003, 23:12:14 »
er kan mij niemand influisteren of Annemieke liever post op haar kameradres of op haar thuisadres krijgt?  ::)

thuis denk ik nu, in de vakantie...

Hallo allemaal!!

Gister nog een heel verhaal geijlt hier in de bar, dus nu weer ;D . Yeuy!
Maar goed... wat heb ik vandaag gedaan. Ik heb de hele stad 2 keer gehad op zoek naar een leuke nieuwe warme mooie sjieke winterjas. En het is gelukt ::) (en hoe...). Eerst natuurlijk een beetje rondkijken, budget bepalen etc, kijken wat ik leuk vind. Toen kwam ik er al achter wat ik wilde, maar dat had geen enkele winkel natuurlijk, op één winkel (Gimbrère) na, maar die winkel wilde ik niet in, omdat dat een dure zaak is. Nergens leuke jassen! Overal stomme lelijke zooi (vind ik dan ;) ). In één winkel hadden ze trouwens wel een leuke jas, maar die hadden ze dus niet meer in mijn maat. In de tussentijd had ik ook nog een kerstcadeautje voor m'n moeder gekocht (het boek Monsterverbond) en handschoenen voor mezelf. Na heeeeeel chagrijnig te zijn geworden liep ik toch maar met m'n moeder de Gimbrère in om te kijken of ze daar niets hadden. Een hoop jassen!! En allemaal van die oude taarten als personeel. Één zo'n oude taart heeft me geholpen en ze werd echt gek van me ;D (*kijkt trots). Uiteindelijk heeft ze na de 25ste jas me even alleen gelaten en heb ik DE jas gevonden :D . Dus nu heb ik een nieuwe jas. Tis een hele lange zwarte jas, tot op m'n enkels. Gaaf joh!
Daarna moest ik werken, maar eerst nog naar het winkelcentrum hier om een kerstmuts te kopen. Dat hoorde namelijk bij m'n werkoutfit (zwart-wit en een kerstmuts). We stonden met z'n drieën op de afdeling, terwijl we het makkelijk met 2 hadden gekund. Dus heb ik de hele tijd zitten spiegelen (dingen in schappen naar voren zetten zodat klanten de voorste dingen weer kunnen pakken en dan kan ik alles weer naar voren halen ::) heel nuttig ::) ). Ook heb ik nog een kwartiertje kassa gedraaid. M'n baas was trouwens ook weer heel gezellig bezig, kwam de hele tijd kaas jatten en toen ik aan het spiegelen was mij van m'n kratje afduwen enzo... Ikke: "ik krijg je nog wel!" Hij: "Sorry, ik ben al getrouwd." ;D Dat soort humor zeg maar ;D .

De sneeuw was hier trouwens even blijven liggen en nu is het weer weggeregend. Het was wel glad vandaag, door de sneeuw ;D .

Welterusten!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12532 Gepost op: 23-12-2003, 23:47:17 »
heyyy dat klinkt zeer lief :D ik kan je idd influisteren dat ik de hele vakantie niet in Nijmegen kom, en daarna ga ik verhuizen dus dat adres in Nijmegen hoef je niet meer te bewaren...

IK HEB EEN DIGITALE CAMERA GEKOCHT!!!!! Jajaja, kheb t toch eindelijk aangedurfd, eik durf ik nooit zo'n enorm bedrag uit te geven maar met heel veel advies van mn broer dus wel. Uiteindelijk na eeuwen zoeken in alle winkels in Gouda en op alle mogelijke sites toch maar op internet gekocht want daar was t natulijk een stuk voordeliger... Nu maar hopen dat ie snel bezorgd wordt en dat ie helemaal goed en geweldig is!! Iig, ik heb besloten! Das een zeer grote prestatie voor mij! En ik heb het aangedurfd hem echt te kopen! Vind het echt best wel spannend...
Duz. Dat moesten jullie daarom wel ff meteen weten!! :D

En toen ik toch aan het Girofonen was ook meteen de huur overgemaakt... dus das nu ook hemaal official, nog meer dan t al was.

Anne, gefeli met je nieuwe jas! En leuk dat je weer zo'n lol hebt gehad op je werk ;). Maar tis toch niet grappig dat het zo glad is?! :o ??? :( De moeder van mn moeders oppaskindje (jaja ::)) was vanochtend bijv gevallen met de fiets, mét nog een baby in zo'n mandje achterop... nou die baby had gelukkig niets maar als het zoontje nog voorop had gezeten was die er slechter vanaf gekomen :-\.

Floor, klinkt leuk! Heel veel plezier nog daar verder!!

Morgenavond kerstavond, dus dat wordt weer veel in de trein zitten naar t zuiden... Gaat weer gezelli worden :).

Oja, ik ben dus ook weer naar cabaret geweest vanavond!! Erg leuk, alleen btje erg weinig mensen. We waren maar met zn 5en en daarvan was er behalve ik nog iemand die er normaal niet bijhoort zeg maar. Magoed wel gezelli en iig weer eens als vanouds van die simpele, grappige imrpo-oefeningetjes gedaan :). Misk toch wel, die plaats en hoe t daar was...

Welterusten iedereen! :-*

(We hebben trouwens ook n nieuwe printer dus die zijn mn vader en broer volop aant uittesten door mooie foto's pr8ig scherp in kleur uit te printen... :D)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12533 Gepost op: 24-12-2003, 09:56:46 »
simpele, grappige imrpo-oefeningetjes gedaan
hihi, ik bedoelde dus improvisatie :P

Nog niemand wakker?! Tss... Ik had vandaag dus wel echt de wekker gezet! Zodat ik, voordat we weggaan, nog even naar de uitverkoop in de stad kan... ;D
Have fun iedereen vandaag!

Hm, wel triest eik dat ik op mezelf moet reageren... :-(

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12534 Gepost op: 24-12-2003, 10:09:33 »
Ja hoor, hier iemand wakker.

Nou, ik zit helemaal in de Lord of the Rings gekte, wat een fantastisch boek is het. Ik verlang nu al naar de films.

Vandaag met 3 mensies naar het Alexandrium en een beetje gek doen. We zouden eigenlijk met z'n vieren gaan, maar die andere ligt in het ziekenhuis:S Waarom weet ik ook niet.

Niet veel gebeurd de laatste dagen, veel gelezen en dat ga ik nu maar weer doen mzzls

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12535 Gepost op: 24-12-2003, 10:20:44 »

* Annuh zet alvast een kerstboom neer

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12536 Gepost op: 24-12-2003, 12:46:45 »
Heej!

Nog bedankt voor de felicitaties!

Ik nauwelijks een uur wakker... ben nog steeds moeee.... Maar dat kwam dus omdat we die filmmarathon gingen houden, was erg gezellig ensjow. :) En om de Return of the King voor de 2e keer te zien is ook echt heel vett.! Het publiek was nu beterr, en nu herkende je weer dingen ensjow, was erg leuk. :) Ik ga volgende week dinsdag naar Groningen naar de Return of the King met mn ouders en broers. Ws in de Pathé ofzow, heb ik wel zin in. :) Ipv die stomme kleine bios in Emmen weer eens in een grote bioscoop. Jeuhjj.! Na de film maandag bleven we eerst tot 3 uur beneden zitten kletsen ensjow.. toen gingen we naar boven.. niet slapen. :P Ik sliep ongeveer om 7 uur en ben gister pas om half 1 naar bed gegaan (hoe slim) dus vandaar dat ik ff tot kwart voor 12 moest uitslapen. :) Okeej.. boeiend verhaaltje. ;)

Verder heb ik vandaag lekker niks.. ga mn kamer btje opruimen.. kijken waar ik mn kalenders en dingen moet ophangen. Ook leuk. Alleen vanavond moet ik in de kerstnachtdienst piano spelen en begeleiden. Dus moet nog btje goed oefene.. :-X

Annemieke: gefeli met je digitale camera! :D Das wel vett, goed van je dat je em durfde te kopen. ;)

Annuh: haha leuk dat je een jas hebt gekocht, uiteindelijk! ;)

Floor: Nog veel plezier daar in Nijverdal!

Nou, ik zit helemaal in de Lord of the Rings gekte, wat een fantastisch boek is het.
::ok:: duhh.. ;-)

ojaah.. ik moest van Daan (elke dag) zeggen dat ie jullie mist ensjow. lief he.. ;)

Doehjj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12537 Gepost op: 24-12-2003, 14:18:42 »
Ik verveel me!!!

*verveelt zich

Heb net kerstcadeautjes gekocht voor m'n moeder, eindelijk de blikopener gekocht die ik wilde hebben ;D . En ik zag bij het Kruidvat een leuk fonduestel, dus dat heb ik ook gekocht. Niet tegen m'n moeder zeggen he! Ik heb heel sarcastisch de cadeautjes al onder de boom gelegd, m'n moeder kan daar nooit zo goed tegen en wil dan weten wat erin zit ;D . Maar dat ziet ze morgenvroeg pas.
Ik heb helemaal niet het gevoel alsof het morgen Kerst is! En dat ik naar de Efteling ga en cadeautjes krijg en dat je dan stil moet staan bij vanalles en nogwat. Ben wel heel veel kerstliedjes aan het draaien, maar toch. M'n moeder is nu trouwens cadeautjes kopen voor mij ;) . Ik ga morgen wel heel veel foto's maken hoor!

Annemieke: YOU GO GIRL! Kei goed, van die digitale camera. Wat voor een is het?

@miesh: Je moet ook wel op tijd gaan slapen!! Want morgen moet je weer fit zijn voor de Kerst!

Floor: Heel veel plezier nog met het vervolg op het klootschieten?  :-\

LC: Doe eens wat leuks! Dan kan je dat hier namelijk weer melden!

Voor de rest: Hele fijne Kerst!!!!!!
 :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12538 Gepost op: 24-12-2003, 15:10:06 »
Annemieke: gefeli met je digitale camera! :D Das wel vett, goed van je dat je em durfde te kopen. ;)
Annemieke: YOU GO GIRL! Kei goed, van die digitale camera. Wat voor een is het?
:D :D whihi, thx! Ja goed he. Tis een Trust... 960... jaja dat zegt vast heel veel, nouja iig, ik heb hem nog niet he...

ojaah.. ik moest van Daan (elke dag) zeggen dat ie jullie mist ensjow. lief he.. ;)
elke dag, oh ok, ik d8 al, heeft ie dan gebeld/-smst/-maild?! Dan zouk natulijk wel heel jaloers gaan worden... ;) Maarre je houdt je er niet erg aan he, kheb t nog niet elke dag gelezen! >:( :P

Cool dat die marathon en het logeren zo supergezelli waren! Had ook niet anders verw8 maar ok. En dat moe zijn daarna is toch eik ook alleen maar leuk... :) Maar hopelijk ben je vanavond wel wakker genoeg om goed piano te kunnen spelen! Veel succes iig!
Enne ik ben nog op je kerstkaart aan het w8en he... vandaag en gister hemaal geen kaart meer voor mij erbij :(.

Anne, leuk dat je cadeautjes hebt voor je moeder!! Zal ook heel leuk worden morgen :). Ik heb dit jaar geen cadeautjes gekocht, ben er niet aan toe gekomen... Maar ik heb vanmiddag wel een nieuwe trui gekocht!! :D Ben er heel blij mee, met allemaal streepjes in verschillende kleuren. (Zal vast nog wel ns opduiken op foto's ;))

LC, veel leesplezier! Vergeet niet regelmatig hier langs te komen! Vervelend trouwens dat die vriend van je in het ziekenhuis ligt, hopelijk is het niet ernstig! Ga je er nog langs?

Iedereen (nogmaals) heel fijne Kerst en tot morgen of overmorgen denk ik...!! :-*

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12539 Gepost op: 24-12-2003, 15:15:54 »

* Annuh zet alvast een kerstboom neer
wat is nou een kerstboom zonder stal?