Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105823 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12540 Gepost op: 24-12-2003, 15:43:06 »
Niemand heeft van mij een kerstkaart gehad, dus bij deze:

Een hele fijne Kerst!
http://web.icq.com/shockwave/0,,4845,00.swf

Kussies, Anne

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12541 Gepost op: 24-12-2003, 15:48:18 »
Daar ben ik weer...

Het zat niet mee daarnet.. ik moest eerst boodschappen doen. Het was superdrukk, pff superlange rijen ensjow.. Maargoed, toen ff veel geld pinnen want ik ben nog enorm veel schuldig aan paar mensen. :-[ Toen thuis bleek dat de slagroom in mn rugzak open geknapt was (van dat slagroom dat nog geklopt moet worde) en toen zat mn hele rugzak dronder en de boodschappen. Bluhh, allemaal opruimen.. en toen sneed ik me ook nog aan een papierding en hebbik een snee in mn duim. Auw!

Maargoed, ik zit nu weer veilig achter de comp. ;)
@miesh: Je moet ook wel op tijd gaan slapen!! Want morgen moet je weer fit zijn voor de Kerst!
Hehe.. ja Annuh! *knikt braaf*

Toff dat je cadeautjes gekocht hebt voor je moeder! Zal ze vast erg leuk vinden. ;) Alvast veel plezier morgen bij de Efteling ensjow. :D

elke dag, oh ok, ik d8 al, heeft ie dan gebeld/-smst/-maild?! Dan zouk natulijk wel heel jaloers gaan worden... ;) Maarre je houdt je er niet erg aan he, kheb t nog niet elke dag gelezen! >:( :P
Hehe... oehjj.. maar idd ik hou me dr niet egt aan.. sorry Daan. ;)

En dat moe zijn daarna is toch eik ook alleen maar leuk... :) Maar hopelijk ben je vanavond wel wakker genoeg om goed piano te kunnen spelen! Veel succes iig!
Hehe ja opzich is moe zijn ook wel leuk maar vinden mn ouders niet. Dat gezeur ensjow.. ;) En ik hoop dat ik idd vanaaf wakker genoeg ben.. ik moet nog heel veel oefenen, heb laatste repetitie ook afgezegd voor de marathon dus ik zou niet weten wanneer ik wat moet spelen maargoewdd.. :-/ dankje voor succes.. I'll need it. ;)

Enne ik ben nog op je kerstkaart aan het w8en he... vandaag en gister hemaal geen kaart meer voor mij erbij :(.
Hehe.. sorry... ik moet em nog schrijven.. :-[ maar ja.. hij komt er wel en waarschijnlijk eerder dan die van Daan. :P

Verder voor iedereen: Veel plezier met Kerstt! :)

Doeii :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12542 Gepost op: 24-12-2003, 16:36:13 »
Whahahahahaha, annuh, waar haal je DIE nu weer vandaan? Hoe vaak heb je zelf al dubbel gelegen van de lach?

Ik heb hem verstuurd aan iedereen die ik vergeten was.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12543 Gepost op: 24-12-2003, 17:32:29 »

LC: Doe eens wat leuks! Dan kan je dat hier namelijk weer melden!

Ideën?
LC, veel leesplezier! Vergeet niet regelmatig hier langs te komen! Vervelend trouwens dat die vriend van je in het ziekenhuis ligt, hopelijk is het niet ernstig! Ga je er nog langs?

Bedankt voor het bedanken.

Met die (tis geen Vriend) Vriendin gaat het al stukken beter. Door een blunder van 1 van mijn beste vrienden dacht ik dat. In een sms had een vriendin hem ge sms't dat zij niet mee zou gaan om dat ze ZIEK THUIS was. Maar ja, je hebt wel eens dat je sms'jes te snel leest. Dus las hij ZIEKENHUIS.

Die vriendin wist niet dat ik dacht dat ik ziekenhuis dacht, dus toen ze hier kwam om naar Rotterdam te gaan vroeg ik: "Hoe komt Inge(die vriendin) in het ziekenhuis? Zij: "Ziekenhuis?
"Ja, dat zei Harm"(die vriend die de sms had ontvangen)
"Nee, ze is ziek thuis.

Wij helemaal dubbel en toen Harm kwam en vroeg wat zo grappig was lagen we nog meer dubbel.

Een hele fijne Kerst!
http://web.icq.com/shockwave/0,,4845,00.swf

Fantastich, ik blijf me erover verbazen hoe je aan die kaarten komt. Dan van mij ook maar een kaartje:

Kheb een erg leuke dag vandaag gehad, mijn doel in de stad niet bereikt(de eerste LOTR dvd kopen) Maar een goeie vervanger gevonden. De Bon Jovi-Chrush tour DVD. (toch nog wat gedaan he Annuh)

Dat was het wel weer.

ElSie(LC)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12544 Gepost op: 24-12-2003, 17:42:07 »
Prettige Kerst iedereen !  :-*
banaan begint met een b, soms met een s

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12545 Gepost op: 25-12-2003, 11:38:14 »
20 gasten en 1 vaste bezoeker (LC)

Het is toch niet te geloven, zit ik weer alleen.

Nou ja, kan ik lekker aan het Jaaroverzicht werken, het grote werk is gedaan, Het Kandi's Meld je Hier-topic is uitgeplozen. Ik heb nog mensen die wat grappige momenten hebben. Uit meetings en op het forum enz enz

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12546 Gepost op: 25-12-2003, 20:16:28 »
Hehe... oehjj.. maar idd ik hou me dr niet egt aan.. sorry Daan. ;)
(...)
Hehe.. sorry... ik moet em nog schrijven.. :-[ maar ja.. hij komt er wel en waarschijnlijk eerder dan die van Daan. :P
dan weet ik wel zeker, want (nu mag jij jaloers worden ;)) ipv die kaart heeft ie (mij wel :P) gebeld!! :D Dus iedereen krijgt de groeten vanuit de besneeuwde Ardennen :).

Ik heb verder gisteravond een supersupergezellige kerstavond gehad :D, ik hoop jullie ook! Ben nu nog steeds in Heerlen en ga weer even tv kijken... (wel moe, 4 uur in bed)

Anne-Marie, balen van die slagroom enzow! Hoe ging het spelen in de kerk nou? En lekker gegeten vanavond laat? :P

LC, gelukkig dat het een misverstand was van die vriendin van je!

Annuh, coole kerstkaart!

Veel kerstplezier nog iedereen...! Doeiii :)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12547 Gepost op: 26-12-2003, 02:21:48 »
Fijne kerstdagen iedereen nog he!  :)

En voor degenen die het willen weten:

Morgen ga ik een in stukken gehakte kalkoen opeten!  ::ok::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12548 Gepost op: 26-12-2003, 09:07:32 »
Waarom niet gewoon met kerstmis? Of wilde je dat die kalkoen de kerst zou overleven? Dat vind ik nou een echte kerstgedachte.......
« Laatst bewerkt op: 26-12-2003, 15:23:48 door bodejos »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12549 Gepost op: 26-12-2003, 11:16:35 »
Whaaaa Bertha je avatar... jouw avatar, die altijd zo stabiel was... :o :(

Ik ben dus nog steeds bij Fieneke wat uitermate gezellig maar ook behoorlijk vermoeiend is, maar ga vandaag weer naar Gouda. Gister oa met webcam mét geluid en een speciaal, geweldig chatprogramma met haar vriendje gechat, echt geweldig zoiets ;D. Nou aangezien ik weinig te reageren heb, laat ik t hier maar bij; Bertha smakelijk eten he...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12550 Gepost op: 26-12-2003, 12:33:12 »
dan weet ik wel zeker, want (nu mag jij jaloers worden ;)) ipv die kaart heeft ie (mij wel :P) gebeld!! :D
Hmpffff :(

Anne-Marie, balen van die slagroom enzow! Hoe ging het spelen in de kerk nou? En lekker gegeten vanavond laat? :P
Moest eerst ff poosje nadenken.. *slagroom, slagroom?* Ojaa.. slagroom. ;D Ja idd balen, maar ben dr wel weer overheen. ;) Spelen in de kerk ging wel goewd, eerst in de kerstnachtdienst die voor 't eerst gehouden werd in onze kerk.. niet alles ging helemaal zoals 't moest maar de mensen vonden het wel mooi ensjow. En gisterochtend ging 't ook goed. :) En ik heb lekker gegeten ja.. alleen toen ik weg van msn ging duurde het nog een hele poos eer we nu egt gingen eten. :-X (we waren om.. half 11.. a 10 uur klaar met eten oid.. daarna leuk koffie drinken. yay :P ) Mja.. we hadden vier gangen, en t was erg lekkerr. :) We gaan vandaag gourmetten alleen ik heb dr trauma's aan over gehouden omdat we die ene keer toen we gingen gourmetten allemaal doodziek waren geworden.

Nja.. gister was iig erg gezellig, kolonisten van catan gespeeld alleen net niet, door een hele lullige fout van iemand, gewonnen.. :( Miss vandaag een herkansing.

Annemieke, leuk dat 't zo gezellig is/was in Heerlen bij Fieneke! :D Dat vriendje van dr.. is dat nog steeds die ene waar ze al poos mee heeft of niet? mn 'kerstkaart' is al bijna in de brievenbus.. :P

Ik ga ff verder bijleze.. oid.. doehj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12551 Gepost op: 26-12-2003, 17:20:11 »
Hmpffff :(
sja :P nou hij zei vandaag (die treinreizen zijn echt leuk zo! mss iets minder voor alle andere mensen in de coupé...) dat ie jou ook nog wel zou bellen... dus zal ie vast wel gedaan hebben inmiddels :). Wel zielig, zit zich daar maar te vervelen :-\.

Moest eerst ff poosje nadenken.. *slagroom, slagroom?* Ojaa.. slagroom. ;D Ja idd balen, maar ben dr wel weer overheen. ;)
whaha, ok dat blijkt wel uit je nadenktijd ;D :P

Mooi dat het spelen goed ging! En dat het eten lekker was... (ja kheb weinig te reageren dusja :P) Owwwja toen jullie ammaal zo ziek waren dat was met dat gourmetten... nou pas goed op dan nu, zorg dat al het vlees gaar is enzow he! :P Veel plezier, tzal nu vast wel goed gaan. Enne hoe staat t met t regelen van 1 jan? ::)

Dat vriendje van dr.. is dat nog steeds die ene waar ze al poos mee heeft of niet?
jup, al meer dan een jaar idd :). Hij woont daar in België vlakbij Debbie...

mn 'kerstkaart' is al bijna in de brievenbus.. :P
jeuj, eindelijk! ik blijf w8en... ;)

Goed, ben nu dus weer in Gouda en moed aant verzamelen om te beginnen met leren :( en nog moe aan het zijn van het gezellig kletsen vannacht. Vanavond staan er weer een paar films gepland... Morgen komt trouwens die Taiwanese vriend van mn broer, Nederland bezichtigen ;D. (Had ik vast al verteld maar ok.)

Voor het nog minder boeiend wordt, wens ik iedereen maar weer veel plezier tot de volgende keer dat ik dat weer wens ::).

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12552 Gepost op: 26-12-2003, 20:10:03 »
sja :P nou hij zei vandaag (die treinreizen zijn echt leuk zo! mss iets minder voor alle andere mensen in de coupé...) dat ie jou ook nog wel zou bellen... dus zal ie vast wel gedaan hebben inmiddels :). Wel zielig, zit zich daar maar te vervelen :-\.
Hehe.. ja hij heeft gebeld idd. :) Ja heel zielig dat íe zich zit te vervelen.. :P Kan me niet echt voorstellen, maar hij zei 't idd. (dat is grappig als je van die gesprekken in de trein gaat volgen van andre mensjes. ;D )

mooi dat het spelen goed ging! En dat het eten lekker was... (ja kheb weinig te reageren dusja :P) Owwwja toen jullie ammaal zo ziek waren dat was met dat gourmetten... nou pas goed op dan nu, zorg dat al het vlees gaar is enzow he! :P
Veel plezier, tzal nu vast wel goed gaan.
(jij ook al.. :P) ja idd mooi. ;D ik heb net lekker gegeten.. ben niet ziek geworden dusj..

Enne hoe staat t met t regelen van 1 jan? ::)
Goed. :) Ik geloof dat 't van mn moeder wel mag... nu mn vader nog ff.

Ooh ik moet de vaatwasser inruimen en daarna gaan we weer Kolonisten.. Wraak.  8)

Veel plezier met films kijken en succes met leren! En.. de kaart ben ik nog vergeten op de post te doen.. Morgen dan maar.

Doeii *zwaait naar Annemieke.. en de rest

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12553 Gepost op: 26-12-2003, 20:44:44 »
Hij woont daar in België vlakbij Debbie...

:o dan zien ze elkaar toch niet vaak??
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12554 Gepost op: 26-12-2003, 20:58:36 »
(jij ook al.. :P)
hihi dat vind ik altijd van die grappige opmerkingen ;D ;D
nu weer dus... maar toch al ietsje meer :P (én ik blijf stug doorgaan opdat jullie altijd iets hebben om op te reageren! ;))

Goed. :) Ik geloof dat 't van mn moeder wel mag... nu mn vader nog ff.
wauwww... cool zeg, ben benieuwd...! Hou me iig op de hoogte ;).

Succes met je kolonistenwraak!!

de kaart ben ik nog vergeten op de post te doen.. Morgen dan maar.
:( ik blijf w8en...!!

:o dan zien ze elkaar toch niet vaak??
niet vaak idd, maar blijkbaar wel vaak genoeg... ;) en dat chatten met beeld en geluid is dus ook een errug leuke uitvinding voor hen.

Kga nog ff Chicken Run watchen... en daarna Billy Elliot, als voorbereiding op, wanneer was t, april?

Doeii *zwaait naar Annemieke.. en de rest
*zwaait naar Anne-Marie en de rest ;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12555 Gepost op: 26-12-2003, 23:56:25 »
hihi dat vind ik altijd van die grappige opmerkingen ;D ;D
nu weer dus... maar toch al ietsje meer :P (én ik blijf stug doorgaan opdat jullie altijd iets hebben om op te reageren! ;))
Hehe.. humorr.. ;) (goedzo,, ::ok:: werkt wel.. :P )

wauwww... cool zeg, ben benieuwd...! Hou me iig op de hoogte ;).
Ja he.. :D Had je niet verwacht zeker? Ik ook niet echt.. maargoed, tis nog niet helemaal zeker..

Succes met je kolonistenwraak!!
Hehe dankje.. tis alleen niet gelukt.. weer verloren. :(

Ik moet eik naar bed.. mn vader kan zo gestressd komen schreeuwen dat ik naar boven moet denk ik. hij zei: ga naar boven. Dat heb ik gedaan.. alleen 't verkeerde boven maargoewd :P (Annemieke begrijpt 't wel.. denk ik.. ;P )

Morgen miss naar de stad.. verder.. ehm.. nix doen denk ik. Mn kamer opruimen.. huiswerk maken? Hmm... ::niet-ok::

Mja.. ik ga dan maarr..

ooh ja.. om nog maar ff op Annemieke te reageren (ik doe nix anders mja.. :P ) ik hoop dat chicken run en billy elliot oid kijken leuk was.. (jaja ;D )

*zwaait naar Anne-Marie en de rest ;)
;D *zwaait weer terug
« Laatst bewerkt op: 26-12-2003, 23:58:51 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12556 Gepost op: 27-12-2003, 11:16:44 »
Goeiemorgen... ik ga dan maar weer op jou reageren he ;D. Maar ik mag vandaag niet zo veel forummen, want ik ben erachter gekomen dat ik in de 2e week van de vakantie zowel dinsdag, als woensdag, als donderdag, als vrijdag als zondag weg ben...! :o en toch moet ik ergens nog dat tentamen zien te leren. Moet dus vandaag morgen en maandag...

Jeej er komt net weer een kerstkaart voor mij! Altijd leuk.

Ja he.. :D Had je niet verwacht zeker? Ik ook niet echt..
haha nee idd niet, wij waren eik al min of meer aant regelen voor de dag erna, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar nu gaat het jou dus geld kosten ipv hem :P.

Balen dat je weer verloren hebt, maar als het maar gezellig was he!

mn vader kan zo gestressd komen schreeuwen dat ik naar boven moet denk ik. hij zei: ga naar boven. Dat heb ik gedaan.. alleen 't verkeerde boven maargoewd :P (Annemieke begrijpt 't wel.. denk ik.. ;P )
hihi, jawoor ;D, comp-boven ipv bed-boven, dus verkeerde trap :P

Veel plezier met naar de stad gaan vandaag, en ga idd maar je kamer opruimen en hw maken, want anders heb je aant eind vd dag zo'n irri gevoel dat je de dag weggegooid hebt (heb ik iig altijd n btje als ik te weinig doe). Duz.

ooh ja.. om nog maar ff op Annemieke te reageren (ik doe nix anders mja.. :P )
ik doe ook niks anders dan op jou reageren whihi :P maar zo komen we de tijd wel door he?! ;D
ik hoop dat chicken run en billy elliot oid kijken leuk was.. (jaja ;D ) ;D
thx, jawoor, was leuk ;D billy was af en toe wel zielug maar het liep gelukkig wel goed af. Ben erg benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben...

*zwaait weer terug
*zwaaizwaai* (we blijven maar zwaaien he?!)

Mensen die dit Anne-Marie-Annemieke-geklets irritant vinden moeten zelf maar ff reageren zodat wij daar weer op kunnen reageren...:p

Owja! Vandaag is die Koreaan hier! (Sorry het was dus geen Taiwanees dat hak verkeerd gezegd, gister had mn broer afgesproken met Taiwanezen maar vandaag dus met een Koreaan.) Kheb m nog niet gezien, hij was heel vroeg aangekomen, en nu zijn ze weg Rotterdam en Den Haag en zo bezichtigen.

Nou fijne en/of nuttige dag iedereen en stuur me weg als ik te veel ga forummen he!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12557 Gepost op: 27-12-2003, 12:02:30 »
MIEKJE!!!!!!!!!! GA LEREN!!!!!!!!!!! ::) ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12558 Gepost op: 27-12-2003, 13:04:00 »
nou rustig, ik heb nu ff pauze hoor... :P en ben al heel goed bezig... ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12559 Gepost op: 27-12-2003, 13:07:13 »

goed bezig... ;)Annemieke
Tja, vroeg je er eigenlijk niet een ietsiepietsie zelf om??? :D