@Miesh en Annemieke: Ik wist niet dat je zo gek kon worden van jullie 2
hihi, grappig toch?
Vandaag Lekker Eten, das alles wat ik te melden heb
dat moet dan wel een heel uitgebreid diner zijn... smakelijk!! Ga je nog wel vertellen welke lekkernijen je precies gegeten hebt?
Ster succes met je Mobro-afl, ben onwijs benieuwd...
(Let je op de aanhalingstekens?
)
Ben natulijk ook onwijs benieuwd naar het eten woe...
Anne-Marie en Annemieke: en dan zeggen ze dat Elmar en ik erg zijn...
leuk toch?!
Anderen: alvast een fijne jaarwisseling, want ik zal tot dan niet teveel op het forum komen...
we gaan toch nog wel een gezamenlijke gelukkignieuwjaarwenspost schrijven?!
(net als vorig jaar... een gelukkige molshoap in 2003...)Nihikkxz. ( )
gemeen hoor, n btje mijn broer beledigen en dan niet uitleggen hoe precies
.
Miss is de brievenbus waar die inzat wel in de fik gestoken.. oeii..
ga me nou niet bang maken! Straks zie ik je woensdag en heb ik die kaart nog niet, whaha...
Nog extra hollandser eten Annemiek? Boerenkool ofzow? Das zo viesjj..
valt wel mee vind ik, maar we hebben aardappels met worteltjes en erwtjes en kip en appelmoes gegeten... Geloof dat ie het wel lekker vond. Vandaag zijn ze Amsterdam bezoeken en vanavond eet ie ook nog hier (weet eik niet wanneer ie weer weggaat).
kazaa is zowiezo niet egt goed voor je comp..
nee daar kwam ik 8er :-\, ws gaat mn broer het er nu heel snel weer afgooien, mss wel een andere versie maar ok... Ik raak het voorlopig maar nie meer aan, kost ook veel te veel tijd.
Succes verder met mailtjes schrijven (wel doen hoor! )
thx, jaaa heb er wel een paar geschreven hoor (3 gisteravond), alleen zijn ze niet allemaal aangekomen
, althans, mss wel in de mailbox van een vader of zo...
en met leren ensjowww!
ook thx, ben bezig, majah... nu weer enigszins ongeoorloofd pauze aan het houden... en soms gaat de telefoon weer om je van je leren af te houden...
Jij ook veel succes met alles wat je vandaag gaat doen... nu wel hw maken he!! Je kamer is iig al opgeruimd dus dat scheelt...
Alle anderen ook een fijne dag uiteraard...
*zwaaierdezwaaizwaai*
Whoehahaha, *megahyperzwaaiiezwaai terug*