Goeiemorgen allemaal!
Hier weer 'ns 'n berichtje van mij. 't is echt alweer 'n paar weken geleden geloof ik dat ik voor 't laatst hier gepost heb. Dat komt doordat ik 't weer 'ns met vanalles druk had. Vlak voor de kerstvakantie moest ik allerlei projecten en verslagen afronden en nu ben ik al druk bezig voor m'n tentamens die over 2 weken beginnen. Ik moet dit keer echt alles kennen wat ik vanaf september heb geleerd, dus 't is echt verschrikkelijk veel. En dat betekent dus dat ik deze hele kerstvakantie ook druk moet leren.
Bovendien heb ik volgende week ook nog m'n verdediging van m'n scriptie (ik heb dit jaar 'n literatuuronderzoek moeten houden en daar 'n scriptie over moeten schrijven), dus ik heb ook al hard gewerkt aan m'n presentatie daarvoor.
Omdat ik ook 'n aantal dagen moest gaan werken in de bakkerij, had ik vorige week vrij weinig tijd om te studeren. Zo heb ik beiden zaterdagen en dinsdag en woensdag gewerkt. Deze extra dagen waren natuurlijk ivm de kerstdrukte. Kerst zelf was op zich best leuk. Gewoon met familie en eigenlijk precies 't zelfde als ieder jaar, maar dat hindert niet. 't was toch wel gewoon gezellig.
Jammer dat 't weer voorbij is en dat we er weer 'n jaar op moeten wachten totdat we weer die gezellige sfeer van lichtjes, kerstbomen enzo hebben.
Deze week staat dus 'n week hard leren op me te wachten. Woensdag moet ik wel weer werken, want dan moeten er veel oliebollen gebakken en verkocht worden. Dus dat is dan effe 'n dagje dat ik niet met m'n neus in de boeken hoef. Op zich wel fijn effe die afwisseling, maar op de een of andere manier voel ik me die dag vast en zeker 'schuldig' dat ik niet aan 't studeren ben. :-\
En nou vergeet ik nog bijna 't allerbelangrijkste: ik heb 'n afstudeerplaats!!! Ik ben 2 weken geleden op gesprek geweest bij 't bedrijf waar m'n opa 40 jaar heeft gewerkt. Daar kwam ik zelf met 'n voorstel voor 'n afstudeeropdracht en ze waren echt heel enthousiast! 't was gelijk goed dat ik mocht komen, dus heb ik snel de opdracht nog uitgewerkt en tot goedkeuring aangeboden bij de afstudeercoordinator van m'n studie. En 't is nog net op de vrijdag voor kerst goedgekeurd!
Daar kan ik dus iig nu helemaal rust over hebben, want ik weet dat ik daar 2 februari kan beginnen. Ik heb ook nog 'n opdracht die ik zelf leuk vind, dus daar heb ik toch wel geluk mee. Alleen jammer dat 't bedrijf wat ouderwets is en dat er niet zo'n jonge mensen werken, maar je kunt tenslotte niet alles hebben. Ik mag gewoon blij zijn dat ik 'n plek heb.
Verder wil ik effe zeggen dat ik alles hier natuurlijk wel gevolgd heb, maar dat ik onmogelijk op alles kan reageren. Ik ben iig blij dat de Molshoop weer 'ns wat drukker bezocht wordt.
Verder voor iedereen die ziekjes is: beterschap!
En voor iedereen die vakantie heeft: fijne vakantiedagen nog!